

AUDYT MARKETINGOWY
Audyt marketingowy i obsługi pacjenta
placówki medycznej
– zamów bezpłatnie
Sprawdź skuteczność swoich działań w sieci i obsługi pacjentów! Skorzystaj z bezpłatnej analizy marketingowej i audytu obsługi. 2 kompleksowe testy pokażą Ci, jak działa Twój biznes, ile kosztuje pozyskanie pacjenta oraz co zrobić, by obniżyć te koszty i zdobywać ich więcej.
Dlaczego warto
Co zyskasz, diagnozując swoje działania marketingowe?
Wiedzę, czy reklamy zwiększają pacjentów, czy tylko koszty
Wskazówki, jak zabłysnąć w social mediach
Uwagi optymalizacyjne do strony www
Pewność, że Twoja analityka działa poprawnie
Pomogliśmy już ponad 700
placówkom medycznym w Polsce
AUDYT MARKETINGOWY
Co ocenimy w ramach bezpłatnej
analizy marketingowej i audytu obsługi Twojej placówki?
Czy wiesz, ile pacjentów rzeczywiście pozyskujesz dzięki reklamom? Jeśli nie masz pewności, czas to sprawdzić.
Podczas audytu kampani Google Ads przekonamy się:

Czy pacjenci bez problemu mogą znaleźć stronę Twojej placówki w wyszukiwarce? Wskażemy 10 najważniejszych błędów i obszarów do poprawy, które mogą wpływać na Twoją pozycję w Google.
Dodatkowo podczas audytu przeanalizujemy:

Masz świadomość, że social media Twojej placówki medycznej są również jej wizytówką?
Podczas naszej analizy przyjrzymy się:

Google Analytics 4 to kluczowe narzędzie do mierzenia skuteczności kampanii i zachowań użytkowników na stronie. Czy masz pewność, że dane, na których opierasz decyzje, są dokładne i kompletne?
Ten audyt przyda Ci się, aby upewnić się, że:

AUDYT OBSŁUGI
Co ocenimy w ramach bezpłatnego audytu obsługi Twojej placówki?
Nowoczesne rozwiązania technologiczne pozwalają nie tylko usprawnić proces rejestracji, ale także zwiększyć liczbę umówionych wizyt i poprawić doświadczenia pacjentów.
Podczas audytu przeanalizujemy:

Dobrze zorganizowany proces rejestracji powinien być jasny, powtarzalny i zgodny ze standardami obsługi pacjenta.
Podczas audytu przeanalizujemy, czy wszystkie etapy – od pierwszego kontaktu po potwierdzenie wizyty – przebiegają płynnie i bez zbędnych opóźnień.

Sposób prowadzenia rozmowy, ton głosu, empatia i umiejętność dostosowania komunikacji do potrzeb pacjenta mają ogromny wpływ na skuteczność rejestracji.
Nasz audyt pokaże Ci, jak naprawdę wygląda komunikacja Twojej placówki z pacjentami.

DLACZEGO WARTO NAM ZAUFAĆ
Wspieramy właścicieli oraz managerów placówek w codziennym zarządzaniu podmiotami leczniczymi oraz w działaniach sprzedażowych i marketingowych.
Skuteczne doradztwo na kilku frontach umożliwia nam praca zespołowa. Medidesk gwarantuje system poprawiający efektywność biznesową placówki, Medidesk EDU dostarcza pracownikom medycznym najnowszą wiedzę, a Marafiki to agencja marketingowa, która pomaga klientom zostawić ślad online.


Daniel
Nowocin
CEO Medidesk
Twórca Medidesk. Na bazie wieloletniego doświadczenia w marketingu medycznym powołał do życia aplikację, która dziś usprawnia pracę setkom podmiotów leczniczych w Polsce. Doradca zarządów i kadry managerskiej w zakresie skutecznego pozyskiwania pacjentów i rozwoju biznesu. Strateg firmy i guru sprzedaży. Na spotkaniach z klientami czuje się jak ryba w wodzie, pomagając im w codziennych wyzwaniach. Urodzony leader. Entuzjasta wszelkich form ruchu i podróży.


Krzysztof
Wroński
CEO Marafiki
Współwłaściciel agencji marketingu internetowego Marafiki, trener Google Ads i Analytics oraz Certyfikowany Specjalista. Pomaga firmom rozwijać ich działalność online. Prowadził kampanie reklamowe m.in. dla: Big Star, Gaspol, F&F czy NF Polska. Dzieli się swoją wiedzą w artykułach dla wiodących magazynów branżowych, takich jak Marketer+, oraz pojawia się na scenach wydarzeń: I Love Marketing, Internet Beta, semKRK. W wolnych chwilach entuzjasta sportów wodnych.
REFERENCJE
Przeczytaj opinie
naszych zadowolonych klientów
Zamów bezpłatny audyt marketingowy
i obsługi pacjenta placówki medycznej
Czy Twój marketing medyczny działa skutecznie? 🎯
Czy Twoja placówka jest dobrze widoczna w internecie? Czy pacjenci łatwo znajdują informacje i chętnie umawiają wizyty?
Sprawdź to bezpłatnie!
Zgłoś się na BEZPŁATNY audyt marketingowy w Medidesk!
📊 Czy Twoje kampanie reklamowe przynoszą realne efekty?
🔍 Czy strona internetowa i wizytówki medyczne skutecznie przyciągają pacjentów?
📞 Czy pacjenci łatwo kontaktują się z Twoją placówką i nie rezygnują z wizyty?
Zamów darmową analizę i dowiedz się, jak poprawić skuteczność działań marketingowych!
✅ Dokładna diagnoza efektywności Twojego marketingu
✅ Obiektywna analiza stron i kampanii reklamowych
✅ Gotowe rekomendacje do natychmiastowej optymalizacji
Popraw widoczność w sieci, pozyskaj więcej pacjentów i zwiększ zyski swojej placówki!
Czy stać Cię na nieskuteczne kampanie? Nie ryzykuj utraty budżetu.
Skorzystaj z bezpłatnego audytu, aby dowiedzieć się, gdzie są luki w Twoich działaniach.
Pytania i odpowiedzi
Najczęściej zadawane pytania
Ile kosztuje analiza i jakie warunki trzeba spełnić?
Analiza działań marketingowych jest bezpłatna! Zostaw swoje dane, a my zajmiemy się resztą.
Co otrzymam w ramach analizy?
W ramach bezpłatnej analizy marketingowej otrzymasz wytyczne i rekomendacje dotyczące działań marketingowych (Google Ads, SEO, mediów społecznościowych oraz analityki). Analiza ma postać dokumentu PDF.
Jak długo będę czekać na analizę?
Zostaw swojego maila, skontaktujemy się z Tobą i przekażemy Ci szczegóły. Zazwyczaj na analizę marketingową klienci oczekują kilka dni.