Konsultant telefoniczny – umawianie spotkań

Medidesk to webowa aplikacja stworzona specjalnie dla branży medycznej. Kompleksowe narzędzie do obsługi oraz analizy zgłoszeń. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Z Medidesk korzysta ponad 550 obiektów medycznych w całej Polsce.

Medidesk

Opis stanowiska

– Telefoniczne umawianie spotkań z przedstawicielami placówek medycznych,
– Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnie z przyjętymi standardami,
– Realizacja indywidualnych celów,
– Rzetelne i dokładne uzupełnianie danych (praca z bazą danych, CRM),
– Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Wymagania

– Zaangażowanie i nastawienie na cel,
– Wysoki poziom komunikatywności,
– Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów,
– Podstawowa znajomość zasad telefonicznego kontaktu z klientami,
– Samodzielność i entuzjazm w działaniu,
– Otwartość na nowe technologie i innowacyjne rozwiązania.

Mile widziane:

– Znajomość branży medycznej,
– Podstawowa znajomość zagadnień związana z IT lub technologią VoIP,
– Znajomości języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym.

Oferujemy

– Gwarantowaną podstawę 3.000 zł netto,
– Premie + prowizje (uzależnione od realizacji wyników)
– Elastyczne godziny pracy: 6-8h dziennie (minimum które wymagamy to 6h dziennie),
– Możliwość pracy zdalnej,
– Możliwość pogłębiania wiedzy, zdobywania nowych kompetencji, cennego doświadczenia,
– Praca w zgranym i kameralnym zespole,
– Biuro na Żoliborzu z pięknym ogrodem i stacjami metra w odległości około 400 metrów.

Co więcej możemy Ci zaproponować?

Elastyczny czas pracy
Przyjazne biuro z własną siłownią
Dogodna lokalizacja
Eventy integracyjne
Szkolenia

Jeżeli widzisz się w naszym zespole,
wyślij nam CV na kariera@medidesk.pl

Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

    Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

      Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

        Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk