„Medidesk odpowiedział na nasze oczekiwania pod względem kompleksowej obsługi połączeń telefonicznych oraz kontaktów z potencjalnym klientem.”
„Aplikację Medidesk używamy od niespełna 2 lat. Dzięki niej udało nam się utworzyć kompleksową obsługę połączeń telefonicznych oraz kontaktów z potencjalnym pacjentem w naszych Centrach Terapii i w szpitalu. Dodatkowo pozwoliła na szybką łączność pomiędzy placówkami.”
„Medidesk doceniam szczególnie za możliwość kontroli wielu istotnych dla mnie wskaźników w jednym miejscu. Jako właścicielka klinik w różnych miejscach Warszawy, lubię mieć dostęp do statystyk związanych z ruchem pacjentów i wyników biznesowych każdego z oddziałów, z dowolnego miejsca i kiedy tylko tego potrzebuję. Wszelkie kampanie reklamowe weryfikuję w Panelu Managera i działam przemyślanie. Wiem doskonale, które działania są dla nas najbardziej skuteczne.”
“Dzięki Medidesk mam możliwość analizy interesujących mnie wskaźników, w tym mogę w pełni monitorować pracę rejestracji. Nasz zespół po wdrożeniu aplikacji osiągnął 40% więcej skuteczności działań w audycie oceniającym pozyskanie szans sprzedażowych dla usług medycznych!”
“Zdecydowaliśmy się na aplikację Medidesk, która istotnie usprawnia naszą pracę. Dzięki temu narzędziu możemy precyzyjne weryfikować bieżącą pracę naszego call center. Medidesk pozwala nam również błyskawicznie rozpoznać pacjenta, który próbuje skontaktować się ponownie z placówką, czy powrócić do jakiejś usługi medycznej, którą u nas wcześniej wykonał.”
“Oddzwonienie do pacjenta jest banalnie proste i aplikacja motywuje rejestrację do wykonania tego działania. Medidesk pozwala nam na przekierowanie pacjenta od razu do oddziału, do którego chce się on bezpośrednio dodzwonić np. ortodonty. Dzięki możliwości systemu IVR cała komunikacja przebiega sprawnie.”
“Nie wyobrażam sobie porannej kawy bez sprawdzenia statystyk, do których mam dostęp z każdego miejsca po zalogowaniu do aplikacji. Fachowe podejście specjalistów z Medidesk oraz szeroki zakres możliwości jakie posiada narzędzie, pozwala mi w pełni na polecenie tej aplikacji.”
„Rekomendacje i narzędzia Medidesk pozwoliły mi dokładnie przeanalizować skuteczność umawiania wizyt i źródła pozyskania pacjenta. Dzięki temu wiem gdzie traciliśmy pacjentów i pieniądze!”
„Dzięki wdrożeniu aplikacji Medidesk w naszych placówkach zyskaliśmy nie tylko większą ilość pacjentów, ale przede wszystkim usprawniliśmy komunikację i obsługę zgłoszeń telefonicznych.
“Jesteśmy przekonani, że żadne inne rozwiązanie w Polsce nie zapewniłoby nam takiej przejrzystości w zakresie zgłoszeń pacjentów, jaką daje Medidesk. To dzięki tej firmie i aplikacji wprowadzamy coraz lepsze standardy, jednocześnie zwiększając zadowolenie pacjentów. Współpraca ze specjalistami z Medidesk to dla nas przyjemność.”
“Medidesk to nie tylko intuicyjne narzędzie wspierające pracę rejestratorek i managerów, ale również wykwalifikowany zespół specjalistów. Od zawsze mogliśmy liczyć na wsparcie działu obsługi klienta Medidesk. Zespół jest niezwykle zaangażowany oraz posiada merytoryczną wiedzę. Współpraca z tak doświadczonym personelem pomogła nam uniknąć wielu problemów technicznych.”
“Oprócz wielu pomocnych funkcjonalności, Medidesk posiada również grupę specjalistów, którzy wspierają nas w codziennej pracy. Gdy tylko potrzebujemy pomocy, wiemy, że możemy na nich liczyć. Wspólnie robimy podsumowania oraz analizujemy, jakie elementy pracy możemy poprawić, co należy usprawnić, jak rozwijać obsługę pacjenta.”
“Po wdrożeniu aplikacji Medidesk w naszym ośrodku zyskaliśmy nie tylko większą ilość pacjentów ale przede wszystkim usprawniliśmy komunikację i obsługę zgłoszeń oraz zyskaliśmy narzędzie do sprawnego monitorowania ruchu pacjentów.”
„Medidesk, to aplikacja, której bardzo potrzebowaliśmy i od dawna szukaliśmy. Żadne inne narzędzie nie daje nam tyle możliwości i tak szerokiego wachlarza usług, co Medidesk. Niesamowite jest też to, że to co do tej pory robiliśmy miesiącami (statystyki, zestawienia, analizy), eksperci aplikacji pokazali nam w statystykach Medidesk w ciągu kilku minut, kilkoma kliknięciami.”
„Za pomocą Medidesk mogę sprawdzać, które kanały marketingowe uruchomione w celu pozyskania pacjentów, są dla nas najbardziej opłacalne – np.: akcja ulotkowa czy kampania w Google AdWords. Poza tym Medidesk stał się ulubionym narzędziem naszych rejestratorek bez którego obecnie nie wyobrażają sobie swojej codziennej pracy. To niezwykle pomocne narzędzie dla wszystkich, których celem jest zwiększenie zysków w szeroko pojętym biznesie leczniczym.”
“Po szkoleniach ekspertów Medidesk, nasza rejestracja odbiera więcej telefonów i skuteczniej umawia pacjentów. Nie wyobrażam sobie porannej kawy bez sprawdzenia statystyk w panelu managera Medidesk”
“Kompleksowe wdrożenie, jak również profesjonalna opieka posprzedażowa pozwoliła lepiej zorganizować pracę placówki. Ważnym aspektem jest łatwość obsługi oraz wszechstronność i elastyczność proponowanych rozwiązań”
“Z wielkim przekonaniem polecam aplikację Medidesk każdej jednostce szpitalnej, dla której dobro pacjenta i profesjonalna obsługa pacjenta jest najważniejsza.”
„Wdrożenie Medideska traktowaliśmy jako rewolucję, nie posiadając dotychczas systemu monitorującego połączenia telefoniczne i analizującego efektywność recepcji. Dzięki m.in. raportom „tajemniczego klienta”, co miesięcznej analizie wyników, podnieśliśmy naszą efektywność i wprowadziliśmy procesy, które sprofesjonalizowały działanie całego zespołu”
“Medidesk od chwili wdrożenia jest moim podstawowym narzędziem pracy, dzięki któremu moja rejestracja ma konkretne, mierzalne cele i zadania do wykonania, a ja jako manager mogę je na bieżąco weryfikować wraz z zespołem.”
“Medidesk okazało się rozwiązaniem, które spełniło moje oczekiwania w 100%. Z pełną odpowiedzialnością polecam ją każdemu dyrektorowi zarządzającemu komercyjnym podmiotem medycznym.”
“Pomimo tego, że cały czas uczymy się pracy z aplikacją i odkrywamy jej wszystkie funkcjonalności, wiemy, że wdrożenie Medidesku pozwoli nam na jeszcze efektywniejszą obsługę naszych pacjentów.”
“Polecam ekspertów Medidesk zarówno jeśli chodzi o wiedzę marketingową jak i managerską. Jestem przekonana, że aplikacja pojawi się we wszystkich lokalizacjach naszych Centrów.”
“Największą zaletą aplikacji jest możliwość identyfikacji klientów (przy współpracy z systemem do umawiania i rozliczania wizyt) oraz oddzwaniania na połączenia odebrane, co ma największe znaczenie w przypadku pacjentów komercyjnych.”
“Z uwagi na zaplanowany rozwój naszej placówki i zmianę lokalizacji postanowiliśmy wybrac aplikację Medidesk wraz z telefonią VoIP co pozwoliło nam odzyskiwać pacjentów od pierwszego dnia wdrożenia. Jestem zadowolonym klientem od 2020 roku m.in. dlatego w ramach współpracy powierzyłem moją stronę internetową firmie Media Health, która współpracuje z aplikacją.”
“Wzorowo przeprowadzone wdrożenie wraz ze szkoleniem, które dało efekty od pierwszych dni pracy z aplikacją. Wiedza podparta doświadczeniem w branży medycznej w połączeniu z nową technologią aplikacji Medidesk jest tym co przekonało mnie do współpracy”
“Dzięki raportom generowanym przez Medidesk mamy możliwość monitorowania przebiegu i rezultatów naszych działań marketingowych. Mamy do dyspozycji konkretne dane, a nie szacunki i założenia teoretyczne i to jest prawdziwa wartość systemu Medidesk.”
„Medidesk to doskonałe narzędzie do zarządzania pracą nawet takiej małej placówki jak nasza. Szybkie i sprawne wdrożenie oraz profesjonalne przeszkolenie pozwoliło nam korzystać z aplikacji od samego początku bez najmniejszych problemów. Dzięki Medidesk nasza firma osiągnęła nowy poziom profesjonalizmu.”
„Medidesk to narzędzie, które pozwoliło nam zweryfikować faktyczną ilość napływającego ruch telefonicznego do wszystkich naszych placówek. Przed wdrożeniem aplikacji nie mieliśmy świadomości, że jest on aż tak duży
i pacjenci mogą mieć kłopot z bezproblemowym umówieniem się na wizytę lekarską.”
„Panel do obsługi zgłoszeń w aplikacji umożliwia naszej rejestracji szybką i systematyczną reakcję na połączenia nieodebrane. Każdy kontaktujący się z naszą placówką pacjent, dzięki wprowadzeniu przez ekspertów Medidesk dobrych standardów obsługi pacjenta m.in oddzwaniania na wszystkie nieodebrane połączenia telefoniczne, nie pozostaje bez odpowiedzi”.
„Decydując się na wdrożenie MediBota do obsługi zapisów na szczepienia przeciw COVID-19, zwiększyliśmy nie tylko efektywność pracy całego naszego zespołu rejestracji, ale także zyskaliśmy automatyczną i kompleksową obsługę polegającą na przeprowadzeniu pacjenta przez cały proces rejestracji na szczepienie.”
„Medidesk odpowiedział na nasze potrzeby związane z kompleksową obsługą połączeń telefonicznych oraz bezproblemowym kontaktem z potencjalnym klientem.
Dużym wsparciem od momentu wdrożenia aplikacji jest dla nas dział sukcesu klienta, który cyklicznie wykonuje tzw. audyt tajemniczego pacjenta i sprawdza w jaki sposób nasza rejestracja radzi sobie z aplikacją i czy w pełni wykorzystuje jej funkcjonalności”.
„Aplikacja Medidesk ułatwiła organizację pracy naszych placówek, która stała się nie tylko prostsza i bardziej komfortowa dla naszych pracowników, ale i dużo bardziej efektywna.”