„Wdrożenie Medideska traktowaliśmy jako rewolucję, nie posiadając dotychczas systemu monitorującego połączenia telefoniczne i analizującego efektywność recepcji. Dzięki m.in. raportom „tajemniczego klienta”, co miesięcznej analizie wyników, podnieśliśmy naszą efektywność i wprowadziliśmy procesy, które sprofesjonalizowały działanie całego zespołu”
“Medidesk okazało się rozwiązaniem, które spełniło moje oczekiwania w 100%. Z pełną odpowiedzialnością polecam ją każdemu dyrektorowi zarządzającemu komercyjnym podmiotem medycznym”
“Kompleksowe wdrożenie, jak również profesjonalna opieka posprzedażowa pozwoliła lepiej zorganizować pracę placówki. Ważnym aspektem jest łatwość obsługi oraz wszechstronność i elastyczność proponowanych rozwiązań”
“Po szkoleniach ekspertów Medidesk, nasza rejestracja odbiera więcej telefonów i skuteczniej umawia pacjentów. Nie wyobrażam sobie porannej kawy bez sprawdzenia statystyk w panelu managera Medidesk”
“Z wielkim przekonaniem polecam aplikację Medidesk każdej jednostce szpitalnej, dla której dobro pacjenta i profesjonalna obsługa pacjenta jest najważniejsza”
“Medidesk od chwili wdrożenia jest moim podstawowym narzędziem pracy, dzięki któremu moja rejestracja ma konkretne, mierzalne cele i zadania do wykonania, a ja jako manager mogę je na bieżąco weryfikować wraz z zespołem”
“Polecam ekspertów Medidesk zarówno jeśli chodzi o wiedzę marketingową jak i managerską. Jestem przekonana, że aplikacja pojawi się we wszystkich lokalizacjach naszych Centrów”
“Pomimo tego, że cały czas uczymy się pracy z aplikacją i odkrywamy jej wszystkie funkcjonalności, wiemy, że wdrożenie Medidesku pozwoli nam na jeszcze efektywniejszą obsługę naszych pacjentów”
“Największą zaletą aplikacji jest możliwość identyfikacji klientów (przy współpracy z systemem do umawiania i rozliczania wizyt) oraz oddzwaniania na połączenia odebrane, co ma największe znaczenie w przypadku pacjentów komercyjnych”
“Wzorowo przeprowadzone wdrożenie wraz ze szkoleniem, które dało efekty od pierwszych dni pracy z aplikacją. Wiedza podparta doświadczeniem w branży medycznej w połączeniu z nową technologią aplikacji Medidesk jest tym co przekonało mnie do współpracy”
“Dzięki raportom generowanym przez Medidesk mamy możliwość monitorowania przebiegu i rezultatów naszych działań marketingowych. Mamy do dyspozycji konkretne dane, a nie szacunki i założenia teoretyczne i to jest prawdziwa wartość systemu Medidesk”
“Z uwagi na zaplanowany rozwój naszej placówki i zmianę lokalizacji postanowiliśmy wybrac aplikację Medidesk wraz z telefonią VoIP co pozwoliło nam odzyskiwać pacjentów od pierwszego dnia wdrożenia. Jestem zadowolonym klientem od 2020 roku m.in. dlatego w ramach współpracy powierzyłem moją stronę internetową firmie Media Health, która współpracuje z aplikacją”
“Po wdrożeniu aplikacji Medidesk w naszym ośrodku zyskaliśmy nie tylko większą ilość pacjentów ale przede wszystkim usprawniliśmy komunikację i obsługę zgłoszeń oraz zyskaliśmy narzędzie do sprawnego monitorowania ruchu pacjentów.”
“Jesteśmy przekonani, że żadne inne rozwiązanie w Polsce nie zapewniłoby nam takiej przejrzystości w zakresie zgłoszeń pacjentów, jaką daje Medidesk. To dzięki tej firmie i aplikacji wprowadzamy coraz lepsze standardy, jednocześnie zwiększając zadowolenie pacjentów. Współpraca ze specjalistami z Medidesk to dla nas przyjemność.”
“Oprócz wielu pomocnych funkcjonalności, Medidesk posiada również grupę specjalistów, którzy wspierają nas w codziennej pracy. Gdy tylko potrzebujemy pomocy, wiemy, że możemy na nich liczyć. Wspólnie robimy podsumowania oraz analizujemy, jakie elementy pracy możemy poprawić, co należy usprawnić, jak rozwijać obsługę pacjenta.”
“Medidesk to nie tylko intuicyjne narzędzie wspierające pracę rejestratorek i managerów, ale również wykwalifikowany zespół specjalistów. Od zawsze mogliśmy liczyć na wsparcie działu obsługi klienta Medidesk. Zespół jest niezwykle zaangażowany oraz posiada merytoryczną wiedzę. Współpraca z tak doświadczonym personelem pomogła nam uniknąć wielu problemów technicznych.”
“Dzięki Medidesk mam możliwość analizy interesujących mnie wskaźników, w tym mogę w pełni monitorować pracę rejestracji. Nasz zespół po wdrożeniu aplikacji osiągnął 40% więcej skuteczności działań w audycie oceniającym pozyskanie szans sprzedażowych dla usług medycznych!”
“Nie wyobrażam sobie porannej kawy bez sprawdzenia statystyk, do których mam dostęp z każdego miejsca po zalogowaniu do aplikacji. Fachowe podejście specjalistów z Medidesk oraz szeroki zakres możliwości jakie posiada narzędzie, pozwala mi w pełni na polecenie tej aplikacji.”
“Zdecydowaliśmy się na aplikację Medidesk, która istotnie usprawnia naszą pracę. Dzięki temu narzędziu możemy precyzyjne weryfikować bieżącą pracę naszego call center. Medidesk pozwala nam również błyskawicznie rozpoznać pacjenta, który próbuje skontaktować się ponownie z placówką, czy powrócić do jakiejś usługi medycznej, którą u nas wcześniej wykonał.”
“Oddzwonienie do pacjenta jest banalnie proste i aplikacja motywuje rejestrację do wykonania tego działania. Medidesk pozwala nam na przekierowanie pacjenta od razu do oddziału, do którego chce się on bezpośrednio dodzwonić np. ortodonty. Dzięki możliwości systemu IVR cała komunikacja przebiega sprawnie.”