CENTRA ZDROWIA PSYCHICZNEGO

Wspieramy dobre samopoczucie pacjentów i zdrową komunikację 

Dobre standardy obsługi pacjenta, łatwość kontaktu i efektywne umawianie wizyt to klucz do jakościowej opieki w placówkach zdrowia psychicznego. Sprawdź!

Placówka powinna dążyć do zrozumienia indywidualnych potrzeb i preferencji pacjentów

Dobre standardy obsługi dają pacjentom poczucie kontroli nad swoim procesem leczenia

Ponad 600 placówek medycznych i centrów
zdrowia psychicznego korzysta już z Medidesk

DLA KOGO

Dzięki Medidesk zbudujesz zaufanie i lojalność
oraz wpłyniesz na pozytywne doświadczenia pacjenta

Poradnie psychologiczne

Kliniki psychiatryczne

Centra terapeutyczne

character-patterns

Centra terapii środowiskowej

WYBRANE FUNKCJE

Dowiedz się więcej o funkcjach Medidesk,
przydatnych dla Ciebie i Twoich pacjentów

Funkcje dla rejestracji
Lista nieodebranych połączeń
Tagowanie i statusy połączeń
Softphone

Sprawdzaj ile i które zgłoszenia wymagają obsługi. Zyskaj kompletny wgląd w ruch przychodzący i wychodzący w Twoim centrum zdrowia psychicznego. Przeglądaj zgłoszenia według kryteriów: nieodebrane, odebrane, trwające, oczekujące, zakończone.

Nadawaj odpowiednie statusy i taguj każde połączenie. Statusy wskazują na informacje dotyczące: umówienia, nieumówienia wizyty czy potrzeby kontaktu z pacjentem.

Odbieraj i wykonuj połączenia telefoniczne za pośrednictwem aplikacji Medidesk bez potrzeby posiadania fizycznych aparatów. Wystarczy jedynie komputer lub laptop z zestawem słuchawkowym i mikrofonem.

POZNAJ MEDIDESK

Najefektywniejsze
narzędzie dla Twojej placówki

Osoby poszukujące pomocy w obszarze zdrowia psychicznego mogą być wrażliwe i emocjonalnie wyczerpane. Dlatego kluczowe jest zapewnienie im łatwego i szybkiego dostępu do placówki. 

Obejrzyj wideo, aby dowiedzieć się więcej o aplikacji Medidesk i o tym, jak może Ci pomóc!

Ilość nowych klientów
16% wzrostu
Nowa wizyta
Masz PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ!

Sprawdź pozytywny wpływ wdrożenie aplikacji Medidesk do Twojej placówki. Dołącz do grona ponad 600 placówek w całej Polsce, które korzystają już z Medidesk.

REFERENCJE

Przeczytaj opinie
naszych zadowolonych klientów

„Aplikację Medidesk używamy od niespełna 2 lat. Dzięki niej udało nam się utworzyć kompleksową obsługę połączeń telefonicznych oraz kontaktów z potencjalnym pacjentem w naszych Centrach Terapii i w szpitalu. Dodatkowo pozwoliła na szybką łączność pomiędzy placówkami.”

Małgorzata Jarzębska
(Allenort, Dyrektor generalna)
STATYSTYKI MEDIDESK

Co zyskasz wdrażając
Medidesk do swojego centrum

3 razy więcej
połączeń telefonicznych

…które są bezpośrednim efektem działań marketingowych podjętych w ciągu ostatnich 9 miesięcy

40%
wzrost z oddzwonień

…na nieodebrane połączenia od pacjentów

16%
śr. wzrostu przychodów

…w ciągu pierwszych 3 miesięcy aktywnego użytkowania Medidesk

1m 32s
średni czas

w teście jakości i efektywności pracy rejestracji pod kątem obsługi pacjenta

CENTRA ZDROWIA PSYCHICZNEGO

Zobacz jak z Medidesk można kontrolować poziom jakości obsługi pacjentów.

Skontaktuj się z nami przez formularz i skorzystaj z BEZPŁATNEGO audytu pracy rejestracji, aby poznać faktyczny stan działania Twojej placówki już dziś!

Zamów bezpłatną analizę
Skuteczność bez
aplikacji Medidesk
28%
Jakość Twojej
obsługi z Medidesk
99%

BĄDŹ W KONTAKCIE

Masz pytania?
Skontaktuj się!

Skontaktuj się z nami przez formularz i skorzystaj z BEZPŁATNEGO audytu pracy rejestracji, aby poznać faktyczny stan działania Twojej kliniki już dziś!

Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej klinice medycyny estetycznej, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!

WEBINARY MEDIDESK

Jak zwiększyć
przychody centrum zdrowia psychicznego?

Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej placówki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?

 

  • Skutecznie rozwijaj swoją placówkę
  • Poznaj aktualne trendy obsługi klienta
  • Buduj dobre relacje z pacjentami
  • Wdrażaj procedury, które zwiększą Twoją sprzedaż
Zapisz się