DLA STOMATOLOGII
Zarządzaj kliniką stomatologiczną i jej zasobami
Uporządkuj ruch telefoniczny i w łatwy sposób kontroluj ilość połączeń telefonicznych dziennie obsługiwanych przez rejestrację Twojej kliniki stomatologicznej.
Liczba wizyt znacznie wzrosła!
Zarządzanie kliniką nigdy nie było łatwiejsze.
Ponad 600 placówek medycznych
i stomatologicznych korzysta już z Medidesk
Medidesk to idealne rozwiązanie
dla klinik stomatologicznych takich jak
Prywatne kliniki dentystyczne
Poradnie
dentystyczne
Klikniki
implantologiczne
Pracownie radiologii stomatologicznej
WYBRANE FUNKCJE
Dowiedz się więcej o funkcjach Medidesk,
przydatnych dla Twojej kliniki stomatologicznej
Sprawdzaj ile i które zgłoszenia wymagają obsługi. Przeglądaj i monitoruj historię zgłoszeń. Zyskaj kompletny wgląd w ruch przychodzący i wychodzący w Twojej klinice medycyny estetycznej. Przeglądaj zgłoszenia według dowolnych kryteriów: nieodebrane, odebrane, trwające, oczekujące, zakończone.
Nadawaj odpowiednie statusy i taguj każde połączenie. Statusy wskazują na informacje dotyczące: umówienia, nieumówienia wizyty czy potrzeby kontaktu z pacjentem.
Odbieraj i wykonuj połączenia telefoniczne za pośrednictwem aplikacji Medidesk bez potrzeby posiadania fizycznych aparatów. Wystarczy jedynie komputer lub laptop z zestawem słuchawkowym i mikrofonem. Łatwa obsługa połączeń z dowolnego miejsca, w którym aktualnie przebywasz.
POZNAJ MEDIDESK
Innowacyjne i kompleksowe
narzędzie dla Twojej kliniki stomatologicznej
Medidesk to profesjonalne narzędzie monitoringu oraz analityki połączeń telefonicznych, wskaźników biznesowych i kanałów marketingowych. Medidesk to mądre zarządzanie kliniką stomatologiczną.
Obejrzyj wideo, aby dowiedzieć się więcej o aplikacji Medidesk i o tym, jak może Ci pomóc!
Sprawdź jakie korzyści przyniesie wdrożenie aplikacji Medidesk do Twojej kliniki. Dołącz do grona ponad 600 placówek medycznych w całej Polsce, które korzystają już z Medidesk.
REFERENCJE
Przeczytaj opinie
naszych zadowolonych klientów
Co zyskasz wdrażając
Medidesk do swojej kliniki
3 razy więcej
połączeń telefonicznych
…które są bezpośrednim efektem działań marketingowych podjętych w ciągu ostatnich 9 miesięcy
40%
wzrost z oddzwonień
…na nieodebrane połączenia od pacjentów
16%
śr. wzrostu przychodów
…w ciągu pierwszych 3 miesięcy aktywnego użytkowania Medidesk
1m 32s
średni czas
w teście jakości i efektywności pracy rejestracji pod kątem obsługi pacjenta
DLA STOMATOLOGII
Zobacz jak z Medidesk można kontrolować poziom jakości obsługi pacjentów.
Skontaktuj się z nami przez formularz i skorzystaj z BEZPŁATNEGO audytu pracy rejestracji, aby poznać faktyczny stan działania Twojej kliniki już dziś!
aplikacji Medidesk
obsługi z Medidesk