Blog

Meneger w placówce medycznej

Motywacja zespołu rejestracji medycznej

Czym jest motywacja do pracy? Jakie czynniki mają na nią wpływ? Jak motywować zespół rejestracji medycznej? Jaką rolę odgrywa w tym kierownik placówki medycznej? Odpowiadamy na te i inne pytania!
Autor: Redakcja
|
2019-11-18
Rejestracja medyczna

Profesjonalna obsługa pacjenta w rejestracji

W dobie rosnącej konkurencji wśród placówek ochrony zdrowia pacjent coraz częściej postrzegany jest w roli klienta. Stawia on przychodni określone wymagania, chce być obsłużony szybko, sprawnie i z odpowiednią jakością. Dlatego tak ważna staje się profesjonalna obsługa pacjenta w rejestracji. Warto wiedzieć, na czym konkretnie ona polega.
Autor: Redakcja
|
2019-11-12

Weź udział w ankiecie Medidesk

Medidesk rozwija się wraz z potrzebami naszych Klientów. To dzięki Waszym uwagom i sugestią jesteśmy jeszcze lepsi, a na pewno jedyni tacy na rynku! Dlatego chcemy prosić Was o opinię. Sprawdź w artykule co takiego zmieniamy i zagłosuj na najlepsze rozwiązanie.
Autor: Redakcja
|
2019-11-08

Analiza wyników pracy rejestracji

Dla każdego menedżera kluczowa powinna być regularna analiza wyników pracy rejestracji – tak, aby móc w pełni wykorzystać jej potencjał, ale również reagować na niepokojące sygnały i eliminować błędy. O tym, że to rejestracja jako pierwsza ma wiedzę na temat tego co dzieje się w placówce nikogo nie trzeba specjalnie przekonywać – to w dużej mierze od jej pracy zależy liczba umówionych wizyt, to ona jest miejscem pierwszego kontaktu pacjenta z placówką, może więc pełnić rolę swoistej wizytówki przychodni.
Autor: Redakcja
|
2019-11-06
obsługa pacjenta

Sprzedażowy charakter rozmowy a profesjonalna obsługa rejestracji medycznej

Na profesjonalną obsługę pacjenta przez rejestrację placówki medycznej składa się wiele czynników – stosunek rejestracji do pacjenta, atmosfera jaka towarzyszy rozmowie, a także dobór takich rozwiązań, które najlepiej spełniają oczekiwania pacjenta. W zachowaniu profesjonalizmu obsługi w każdej sytuacji bez wątpienia pomagają pracownikom rejestracji zarówno umiejętności sprzedażowej, jak i kompetencje miękkie.
Autor: Redakcja
|
2019-10-30
mały pacjent

Jak poprawić jakość wizyty małego pacjenta w placówce medycznej?

W placówkach medycznych w kolejce oczekują osoby w różnym przedziale wiekowym. Dorośli w poczekalni zajęci są swoimi sprawami, ich potrzeby są podstawowe, m.in. picie wody, kawa, czytanie czasopism, o tyle młodsi wymagają szczególnej opieki, rozrywki, a także udogodnień. O czym warto pomyśleć w placówce medycznej, by najmłodsi pacjenci poczuli się swobodnie? Jak poprawić jakość wizyty małych pacjentów w placówce medycznej, by uśmiech nie zniknął z ich twarzy? W naszym artykule odpowiadamy na wszystkie powyższe pytania.
Autor: Redakcja
|
2019-10-24
rejestracja
Kategoria:

Niezadowolony pacjent – 5 problemów placówek medycznych

Jeśli masz wrażenie, że Twoją placówkę medyczną odwiedza coraz mniej pacjentów, a sam rozpatrujesz coraz więcej reklamacji, prawdopodobnie robisz coś źle. Ważne jest, by już na tym etapie wprowadzić proces naprawczy i zastanowić się nad tym, co można zrobić lepiej. W naszym artykule zaprezentujemy 5 problemów i błędów placówek medycznych, które wpływają na niezadowolenie wśród pacjentów i pokażemy, co oraz w jaki sposób warto zmienić.
Autor: Redakcja
|
2019-10-22
rejestracja medyczna

Budowanie pozytywnego wizerunku placówki medycznej przez telefon – na co zwracać uwagę?

Każdy menadżer prowadzący placówkę medyczną wie, jak ważna jest obsługa telefoniczna. Na co pracownicy rejestracji powinni zwracać uwagę? Jakie cechy są pożądane podczas pierwszego kontaktu z pacjentem? Czy jakość obsługi podczas rozmowy generuje zyski w placówce medycznej? Na te i wiele innych pytań znajdziecie odpowiedź w naszym artykule, a dowiecie się w nim między innymi tego, jak poprawnie zbudować pozytywny wizerunek placówki medycznej przez telefon.
Autor: Redakcja
|
2019-10-18
up-selling w placówce medycznej

Up-selling w placówce medycznej – jak robić to skutecznie?

Up-selling, zwany również sprzedażą uzupełniającą, to jedna z technik sprzedażowych, polegająca na oferowaniu klientom towarów/usług/rozwiązań droższych niż te, których dotychczas używali i te, którymi są pierwotnie zainteresowani. Co ważne, up-selling może być z powodzeniem stosowany również w placówkach medycznych.
Autor: Redakcja
|
2019-10-16
Contact
Wypróbuj Medidesk
Bezpłatnie przez 14 dni!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie.


* pola wymagane

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Zostaw numer,
oddzwonimy!
Zapytaj o wycenę







Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

* pola wymagane