Ciągły dostęp
do obsługi pacjentów
Natychmiastowa obsługa
wiadomości tekstowych
Obsługa połączeń
przychodzących i wychodzących
Jednolity standard obsługi
pacjenta w placówce medycznej
Automatyczne odpowiedzi
na zapytania pacjentów
Dostosowanie skali działania
do natężenia ruchu
Baza wiedzy o pacjencie
w jednym miejscu
Prowadzenie korespondencji
w j. polskim i angielskim
Auomatyzacja procesów wykorzystanie wiedzy bota do obsługi szerszych zapytań pacjentów
Skuteczność w realizacji celu 90-95% skuteczność rozpoznia intencji użytkownika przez bota
Oszczędność czasu i pieniędzy obniżenie kosztów i optymalizacja czasu pracy rejestratorów
Wzrost zadowolenia użytkowników usprawniony kontakt z klientem i wzmocniony pozytywny wizerunek
Przeprowadź pacjenta przez cały proces rejestracji na szczepienie.
Zminimalizuj ilość niewykorzystanych wizyt w swojej placówce.
Zautomatyzuj proces zamawiania recept przez pacjentów.
Przypomnij swoim pacjentom o nadchodzącej wizycie online.
Przyspiesz proces szczepienia swoich pacjentów przeciw COVID-19.
Poinformuj wybranych pacjentów o nadchodzącym evencie w Twojej placówce.
Daj znać pacjentowi, że jego wyniki są gotowe do odbioru.
Uprzedź pacjenta o wizycie kontrolnej i przygotowaniu do badania.
Skonsultuj swoich pacjentów przed bezpośrednia wizytą lekarską.
On-premise
oprogramowanie instalowane jest
na infrastrukturze IT należącej do odbiorcy
i przez niego utrzymywanej.
Zakupienie licencji okresowo lub na zawsze.
Saas
oprogramowanie instalowane jest
na infrastrukturze zapewnianej przez producenta
i przez niego utrzymywanej.
Nie wiesz, które rozwiązanie wybrać? Skonsultuj się z naszym ekspertem, aby omówić szczegóły
Dowiedz się więcej