dla placówek medycznych
Telefonia VoIP
Realizuj połączenia telefoniczne za pośrednictwem sieci internetowej.
Stwórz pozytywny wizerunek placówki medycznej eliminując problem zajętości linii telefonicznej i trudności z dodzwonieniem się.
większa elastyczność
znaczące oszczędności
lepsza dostępność
technologia voip
Brak sygnału zajętości i kolejkowanie rozmów
Inteligentny system rozdzwaniania
Przekierowanie połączeń na telefon komórkowy
Pełne statystyki połączeń telefonicznych
Skonfigurowane zapowiedzi głosowe
Nagrywanie rozmów telefonicznych
Interaktywne menu głosowe IVR
Niskie koszty utrzymania infrastruktury
telefonia internetowa voip
Aby korzystać z telefonii internetowej VoIP
nie trzeba inwestować w drogi sprzęt, wystarczy jedynie:
komputer z dostępem do internetu
usługa VoIP u operatora
słuchawki z mikrofonem
Telefonia internetowa VoIP usprawni prace podmiotu medycznego zapewniając nie tylko niezawodny system telefoniczny, możliwość kierowania ruchem na zapowiedziach głosowych IVR (Interactive Voice Response), wgranie komunikatów RODO, ale także korzystniejsze umowy zapewniające tanie rozmowy. Ponadto szybkie i niezawodne łącza, placówek korzystających z technologii VoIP to gwarancja dostępności i bezpiecznego kontaktu z placówką.
cennik voip
Ile kosztuje wdrożenie
i utrzymanie telefonii VoIP?
Pakiet Standard
Pakiet Komfort
Pakiet Premium
Opłaty jednorazowe - wdrożenie telefonii VoIP
Wdrożenie telefonii VoIP
- Analiza przedwdrożeniowa
- Konfiguracja telefonii pod wymagania placówki
- Konto SIP Trunk Konta użytkowników VoIP
- profesjonalna zapowiedź
- głosowa Parametryzacja aparatów
Opłaty stałe (comiesięczne) - usługi telefonii VoIP
Panel Manager Standard Medidesk ze statystykami:
- Odbieralność połączeń
- Mapa cieplna natężenia połączeń
- Rozkład źródeł połączeń
- Czas oczekiwania na połączenie
- Średnie czasy rozmów
Opłaty stałe (comiesięczne) - usługi operatora telefonicznego
sprzęt voip
Wykorzystywany sprzęt telefonii VoIP
bezprzewodowy
nauszne
statystyki medidesk
Zobacz efekty wdrożenia technologii VoIP w placówce medycznej będącej naszym klientem
odebranych
odebranych
technologia voip
Jak VoIP usprawnia kontakt
pacjentów z placówką?
Technologia VoiP zmienia analogowy sygnał telefoniczny audio na format cyfrowy.
Głos automatycznie zostaje skompresowany i podzielony na pakiety.
Pakiety wraz z innymi informacjami wysyłane są przez sieć Internetową do odbiorcy.
Po drugiej stronie połączenia, u odbiorcy następuje proces odwrotny.
Pytania i odpowiedzi
Najczęściej zadawane pytania
Jakie są wymagania dotyczące łącza internetowego, aby telefonia internetowa
funkcjonowała bez przeszkód?
Przy prawidłowym użytkowaniu aplikacji Mediesk z poziomu przeglądarki, prędkość połączenia internetowego powinna być nie niższa niż 512 Kb/s. W przypadku podłączenia aparatu telefonicznego, każdy aparat VoIP powinien mieć zapewnioną przepustowość na poziomie powyżej 100 Kb/.
Czy podczas prowadzenia rozmów komputer musi być włączony i czy mogę w tym czasie bezproblemowo korzystać z Internetu?
Nie ma potrzeby włączania komputera ponieważ połączenia wykonywane są za pomocą zwykłego analogowego telefonu podłączonego do specjalnego adaptera, tzw. bramki VoIP, która zmienia sygnał analogowy na dane VoIP. W czasie wykonywania połączeń VoIP możliwe jest korzystanie z Internetu.
Czy jakość połączenia różni się od tego wykonywanego w sposób tradycyjny?
Jakość połączenia zależna jest od sprzętu oraz szybkości łącza internetowego. Warto zadbać więc o stabilne i szybkie łącze.
Gdzie mogę zgłosić się w razie wystąpienia problemów z aparatami telefonicznymi?
Nasza pomoc techniczna jest dostępna dla Ciebie pod numerem telefonu: 22 690 00 70, bądź adresem mail: pomoc@medidesk.pl.