Informacja o wizycie w czasie rzeczywistym
Status realizacji telekonsultacji, płatności on-line i liczby w jednym widoku i w jednym miejscu.
Medidesk Telemedycyna jest aplikacją dedykowaną placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio. Umożliwia sprawną obsługę pacjentów online i poprawia efektywność pracy lekarza oraz personelu.
Dowiedz się więcejPlatforma umożliwia łatwe i sprawne zapisanie pacjenta na wizytę.
Odbieraj i wykonuj połączenia telefoniczne bezpośrednio z komputera.
Możesz zapewnić profesjonalną, zdalną obsługę pacjentów z dowolnego miejsca.
Nasza platforma jest prosta w obsłudze, intuicyjna i wygodna dla użytkowników.
Zapewniamy proste i szybkie wdrożenie platformy - całkowicie zdalnie.
Masz gwarancję ciągłości pracy Twojej placówki medycznej.
Status realizacji telekonsultacji, płatności on-line i liczby w jednym widoku i w jednym miejscu.
Platforma telemedyczna Medidesk umożliwia łatwe i sprawne zapisanie pacjenta na wizytę wraz ze szczegółami dotyczącymi płatności czy komentarzem dla lekarza.
Lekarz w czasie realizacji konsultacji w postaci rozmowy na czacie, rozmowy głosowej lub wideo widzi jedynie niezbędne dane pacjenta i plan swoich wizyt, bez niepotrzebnych rozpraszaczy. Prosto i bezpiecznie.
Lekarz może wybrać dowolny numer telefonu w celu wykonania połączenia wychodzącego.
W przypadku kiedy lekarz nie dodzwoni się do pacjenta może odłożyć wizytę. Telewizyta zmieni kolejność na ekranie głównym i wróci do lekarza o odpowiedniej godzinie.
Dostępność historii odbytych teleporad przez danego lekarza, przesłanych dokumentów i rozmów na czacie.
Rejestratorka sprawdza termin wizyty w HIS i prosi pacjenta o jego dane. Wybiera specjalizację lekarza.
Rejestratorka wybiera datę, wpisuje koszty i komentarze dla lekarza umawiając pacjenta na wizytę.
Do pacjenta automatycznie wysyłany jest e-mail z potwierdzeniem terminu oraz linkiem do płatności.
Pacjent opłaca wizytę i w umówionym terminie łączy się z lekarzem za pomocą platformy.
Dzięki responsywnej wersji aplikacji dla pacjenta oraz lekarza dostęp do telemedycyny jest możliwy bezpośrednio z poziomu smartfona lub tabletu.
Wystarczy komputer z dostępem do internetu. Dzięki rozmowie video pacjent i lekarz widzą się przez kamerę. Pacjent może pokazać i opisać problem, a lekarz udzielić porady w bezpieczny sposób.
Wystarczy telefon lub komputer z dostępem do internetu w przeglądarce. Podczas rozmowy na czacie z lekarzem pacjent opisuje problem i otrzymuje zalecenia.
59 zł za konto lekarza
On-premise
oprogramowanie instalowane jest
na infrastrukturze IT należącej do odbiorcy
i przez niego utrzymywanej.
Zakupienie licencji okresowo lub na zawsze.
Saas
oprogramowanie instalowane jest
na infrastrukturze zapewnianej przez producenta
i przez niego utrzymywanej.
Nie wiesz, które rozwiązanie wybrać? Skonsultuj się z naszym ekspertem, aby omówić szczegóły
Dowiedz się więcejZ Medidesk korzysta już ponad 550 placówek medycznych w całej Polsce. Dołącz do nich!