PROMOCJA! Przy zakupie aplikacji Medidesk do końca 2020 roku moduł telekonsultacji bezpłatnie do 5 kont - zapytaj o szczegóły naszego eksperta!

Platforma telekonsultacji
dla placówek medycznych

Wprowadź telekonsultacje do swojej placówki medycznej. Zadbaj o swoich pracowników, pacjentów oraz swój biznes. Realizuj świadczenie medyczne bez względu na warunki.

Dowiedz się więcej

Prowadzisz POZ? Zyskaj do 80% zwrotu inwestycji! Skorzystaj z dofinansowania NFZ na informatyzajcę - zapytaj o szczegóły naszego eksperta!

Platforma telemedyczna z telefonią VoIP stworzona dla lekarzy, pracowników rejestracji
i managerów placówek medycznych.

Wzmocnij swój biznes
dzięki aplikacji Medidesk

Platforma telemedyczna Medidesk powstała na podstawie potrzeb klientów Medidesk poszukujących dla swoje kadry medycznej łatwego i intuicyjnego rozwiązania do komunikacji z pacjentami, która to będzie komplementarnym uzupełnieniem systemów medycznych i zarazem umożliwi lekarzom i specjalistom przeprowadzenie porady zdalnej w postaci telekonsultacji z pacjentem z dowolnego miejsca.

Dla kogo?

Przychodnie medyczne

Poradnie specjalistyczne

Szpitale prywatne i publiczne

Kliniki medycyny estetycznej

FUNKCJE

Poznaj funkcje platformy telemedycznej Medidesk

Informacja o wizycie w czasie rzeczywistym

Status realizacji telekonsultacji, płatności on-line i liczby w jednym widoku i w jednym miejscu.

Prosta obsługa zgłoszeń przez rejestrację

Platforma telemedyczna Medidesk umożliwia łatwe i sprawne zapisanie pacjenta na wizytę wraz ze szczegółami dotyczącymi płatności czy komentarzem dla lekarza.

Przejrzysty widok dla lekarza

Lekarz w czasie realizacji konsultacji w postaci rozmowy na czacie, rozmowy głosowej lub wideo widzi jedynie niezbędne dane pacjenta i plan swoich wizyt, bez niepotrzebnych rozpraszaczy. Prosto i bezpiecznie.

Jak to działa?

Rejestratorka sprawdza termin wizyty w HIS i prosi pacjenta o jego dane. Wybiera specjalizację i konkretnego lekarza.

Wypróbuj bezpłatnie

Do pacjenta automatycznie wysyłany jest e-mail z potwierdzeniem terminu oraz linkiem do płatności.

Pacjent opłaca wizytę
i w umówionym terminie łączy się z lekarzem.

Rejestratorka wybiera datę i wpisuje koszt wizyty umawiając pacjenta.

UMÓWIENIE WIZYTY

CO ZYSKUJE PACJENT

Zalety dla pacjenta

CO ZYSKUJE PACJENT

Łatwy dostęp do konsultacji lekarskich

Czat

Telefon

Video

Wystarczy telefon lub komputer z dostępem do internetu w przeglądarce. Podczas rozmowy na czacie z lekarzem pacjent opisuje problem i otrzymuje zalecenia.

Wystarczy telefon. Dzięki rozmowie głosowej pacjent może opisać swój problem, a lekarz udzielić porady.

Wystarczy komputer z dostępem do internetu. Dzięki rozmowie video pacjent i lekarz widzą się przez kamerę. Pacjent może pokazać i opisać problem, a lekarz udzielić porady w bezpieczny sposób.

Platforma dostosowany do potrzeb lekarzy

  • Lekarz loguje się na swój własny login i hasło (w swoim panelu wizyt online).
  • Na platformie lekarz widzi wizyty, które ma umówione danego dnia (oraz historię wizyt).
  • Lekarz wybierając i wchodząc w daną wizytę może zapoznać się z dodatkowymi informacjami dotyczącymi pacjenta, jego choroby, które ten udostępnił.
  • Pacjent wchodzi do poczekalni online i czeka na zaproszenie na wizytę przez lekarza lekarz, gdy jest już gotowy i nadszedł termin wizyty zaprasza pacjenta do pokoju (klikając opcję „Rozpocznij wizytę”).
  • Po zakończonej wizycie lekarz klika „Zakończ”. Link wygasa po terminie konsultacji.

PROSTY I INTUICYJNY

Dlaczego warto wybrać nasza platformę telemedyczną?

DLACZEGO WARTO?

Teleporada jest podstawową formą udzielania świadczeń medycznych.

Możliwość udzielania świadczeń z dowolnego miejsca np. domu.

Teleporady są bezpieczne dla pacjentów i pracowników Twojej placówki.

Nasza platforma jest prosta w obsłudze, intuicyjna i wygodna dla użytkowników.

Zapewniamy proste i szybkie wdrożenie platformy - całkowicie zdalnie.

Telekonsultacje zapewnią płynność działania Twojej placówki.

Wypróbuj bezpłatnie

Poznaj opinie naszych klientów

Joanna Szyman

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud Exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo konsekat. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud Exercitation ullamco laboris nisi ut

Szpital na Klinach
prezes zarządu

Joanna Szyman

Szpital na Klinach
prezes zarządu

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud Exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo konsekat. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud Exercitation ullamco laboris nisi ut

REFERENCJE

Zaufali nam

+ 250 pozostałych podmiotów na terenie kraju.

KLIENCI

FAQ

Czy system telekonsultacji jest dostępny poprzez przeglądarki www? Czy możliwe jest umawianie wizyt

z dowolnego miejsca, także z domu?

Tak, system jest rozwiązaniem webowym/chmurowym, dzięki czemu rejestracja może umawiać wizyty pacjentów nawet z domu.

Czy w systemie dostępny jest terminarz umożliwiający umawianie wizyt?

Tak, system posiada pełny terminarz za pomocą, którego możliwa jest rejestracja wizyty z dowolnego miejsca z dostępem do internetu.

Czy możliwa jest rejestracja wizyty online samodzielnie przez pacjenta?

Pacjent ma możliwość umówić wizytę z ramach panelu e-rejestracji.

Czy możliwe jest pobranie opłaty od pacjenta przed realizacją telekonsultacji? Czy i w jaki sposób pacjent otrzymuje potwierdzenie umówienia wizyty?

Tak, w ramach systemu wszystkie opłatne telekonsultacje mogą być poprzedzone przedpłatą za wizytę.

Po umówieniu wizyty pacjent otrzymuje drogą mailową potwierdzenie z terminem i godziną wizyty oraz informację o konieczności zapłaty za pomocą dogodnej formy płatności. Pacjent otrzymuje także SMSa z potwierdzeniem terminu i godziny wizyty.

Czy istnieje możliwość wystawiania e-recept i e-skierowań? Czy pacjent może przesłać wyniki badań do lekarza jeszcze przed konsultacją, aby ten zapoznał się z ich szczegółami?

Tak, system posiada możliwość wgrania przez pacjenta historycznej dokumentacji medycznej do oceny lekarskiej (opcjonalnie). W ramach systemu telemedycznego możliwe jest wystawienie przez lekarza zaleceń lekarskich dotyczących postępowania leczniczego, e-skierowań na badania oraz e-recept i e-zwolnień.

Czy pacjent ma dostęp do własnej dokumentacji medycznej?

Poprzez utworzenie Indywidualnego Konta Pacjenta z autoryzowanym przez pacjenta hasłem dostępu, umożliwiony jest nielimitowany dostęp do dokumentacji zarchiwizowanej na Koncie Pacjenta

PROMOCJA! Przy zakupie aplikacji Medidesk do końca 2020 roku moduł telekonsultacji bezpłatnie do 5 kont - zapytaj o szczegóły naszego eksperta!

Wypróbuj bezpłatnie

Chcesz dowiedzieć się, czy to rozwiązanie jest dla Ciebie?
Napisz, sprawdzimy to wspólnie.

Medidesk Sp. z o.o. | ul. Władysława Niegolewskiego 17 | 01-570 Warszawa
NIP: 701-065-95-20 | KRS: 0000659580
Kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł wpłacony w całości.

Małgorzata Domagała

Manager ds. Rozwoju Placówek Medycznych


e-mail: m.domagala@medidesk.pl

tel: (22) 690 03 17


Jakub Stępnowski
Manager ds. Rozwoju Placówek Medycznych


e-mail: j.stepnowski@medidesk.pl

tel: (22) 690 03 17

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami.

Prowadzisz POZ? Zyskaj do 80% zwrotu inwestycji! Skorzystaj z dofinansowania NFZ na informatyzajcę - zapytaj o szczegóły naszego eksperta!

Czym są wideokonsultacje i teleporady?

Telemedycyna jest nowoczesną i szybko rozwijającą się gałęzią medycyny, wykorzystującym internet i sieć telefoniczną do łączności pacjenta z lekarzem specjalistą. Wystarczy skorzystać z platformy telemedycznej, która oferuje najnowocześniejsze światowe rozwiązania – wideokonsultacje z lekarzami specjalistami, tanio, szybko, bez czekania i bez wychodzenia z domu. Platforma medyczna Medidesk daje możliwość przeprowadzenia chatu lub wideokonsultacji z lekarzami wybranych specjalizacji lub umówienie e-wizyty w dogodnym terminie. Platforma wideokonsultacji i teleporad ma wiele zastosowań. Przede wszystkim jest to świetne rozwiązanie w przypadku zagrożenia epidemiologicznego. Widekonsultacje sprawdzają się także w krajach i regionach o niskiej gęstości zaludnienia, w których wizyta u lekarza specjalisty może wiązać się z wielogodzinną podróżą. Także u wszystkich pacjentów pooperacyjnych, którzy przebywają na czas rehabilitacji w domach. W takich sytuacjach warto skorzystać z platformy wideokonsultacji lub teleporad, która umożliwia kontakt z lekarzami poprzez chat z kamerą internetową.

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o plikach Cookies, kliknijwięcej.