Dla placówek medycznych

Aplikacja do konsultacji medycznych online

Medidesk Telemedycyna jest aplikacją dedykowaną placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio. Umożliwia sprawną obsługę pacjentów online i poprawia efektywność pracy lekarza oraz personelu.

Dzień dobry, w
czym mogę pomóc?

  • dr  Jan Nowak
16 - 17
Ortopeda

Dlaczego warto

Dlaczego warto wybrać nasza
platformę telemedyczną?

Platforma umożliwia łatwe i sprawne zapisanie pacjenta na wizytę.

Odbieraj i wykonuj połączenia telefoniczne bezpośrednio z komputera.

Możesz zapewnić profesjonalną, zdalną obsługę pacjentów z dowolnego miejsca.

Nasza platforma jest prosta w obsłudze, intuicyjna i wygodna dla użytkowników.

Zapewniamy proste i szybkie wdrożenie platformy – całkowicie zdalnie.

Masz gwarancję ciągłości pracy Twojej placówki medycznej.

Dla rejestracji

Poznaj funkcje platformy
telemedycznej Medidesk

Informacja o wizycie w czasie rzeczywistym
Prosta obsługa zgłoszeń przez rejestrację
Przejrzysty widok dla lekarza

Informacja o wizycie w czasie rzeczywistym

Status realizacji telekonsultacji, płatności on-line i liczby w jednym widoku i w jednym miejscu.

Prosta obsługa zgłoszeń przez rejestrację

Platforma telemedyczna Medidesk umożliwia łatwe i sprawne zapisanie pacjenta na wizytę wraz ze szczegółami dotyczącymi płatności czy komentarzem dla lekarza.

Przejrzysty widok dla lekarza

Lekarz w czasie realizacji konsultacji w postaci rozmowy na czacie, rozmowy głosowej lub wideo widzi jedynie niezbędne dane pacjenta i plan swoich wizyt, bez niepotrzebnych rozpraszaczy. Prosto i bezpiecznie.

dla lekarza

Poznaj funkcje platformy
telemedycznej Medidesk

Softphone dla lekarza
Odłożenie wizyty
Historia wizyt

Softphone dla lekarza

Lekarz może wybrać dowolny numer telefonu w celu wykonania połączenia wychodzącego.

Odłożenie wizyty

W przypadku kiedy lekarz nie dodzwoni się do pacjenta może odłożyć wizytę. Telewizyta zmieni kolejność na ekranie głównym i wróci do lekarza o odpowiedniej godzinie.

Historia wizyt

Dostępność historii odbytych teleporad przez danego lekarza, przesłanych dokumentów i rozmów na czacie.

platforma w praktyce

Jak to działa ?

Rejestratorka sprawdza termin wizyty w HIS i prosi pacjenta o jego dane. Wybiera specjalizację lekarza.

Rejestratorka wybiera datę, wpisuje koszty i komentarze dla lekarza umawiając pacjenta na wizytę.

Do pacjenta automatycznie wysyłany jest e-mail z potwierdzeniem terminu oraz linkiem do płatności.

Pacjent opłaca wizytę i w umówionym terminie łączy się z lekarzem za pomocą platformy.

korzyści

Zalety dla pacjenta:

Oszczędność czasu
Płatności online
Wygoda
Bezpieczeństwo
Konsultacje w formie wideo, rozmów i chatów
Dostępność specjalistów z całej Polski
Możliwość udostępnienia badań lekarzowi
Time efficiency
Online payments
Comfort and convenience
Safety
Consultations available via videocall, voice call and chat
Availability of specialists from all over Poland
Possibility of sharing patient test results with doctors

funkcjonalności

Łatwy dostęp do konsultacji lekarskich

Responsywność

Dzięki responsywnej wersji aplikacji dla pacjenta oraz lekarza dostęp do telemedycyny jest możliwy bezpośrednio z poziomu smartfona lub tabletu.
Shape

Video

Wystarczy komputer z dostępem do internetu. Dzięki rozmowie video pacjent i lekarz widzą się przez kamerę. Pacjent może pokazać i opisać problem, a lekarz udzielić porady w bezpieczny sposób.

Czat

Wystarczy telefon lub komputer z dostępem do internetu w przeglądarce. Podczas rozmowy na czacie z lekarzem pacjent opisuje problem i otrzymuje zalecenia.

Platforma dostosowany do potrzeb lekarzy

Lekarz loguje się na swój własny login i hasło (w swoim panelu wizyt online).

Dodatkowo lekarz do swojej dyspozycji ma własny panel do zarządzania wideo rozmową i opcje do wyboru jak np. fullscreen, mute, share.

Lekarz wybierając i wchodząc w daną wizytę może zapoznać się z dodatkowymi informacjami dotyczącymi pacjenta, jego choroby, które ten udostępnił.

Na platformie lekarz widzi wizyty, które ma umówione danego dnia (oraz historię wizyt).

Pacjent wchodzi do poczekalni online i czeka na zaproszenie na wizytę przez lekarza lekarz, gdy jest już gotowy i nadszedł termin wizyty zaprasza pacjenta do pokoju (klikając opcję „Rozpocznij wizytę”).

Po zakończonej wizycie lekarz klika „Zakończ”. Link wygasa po terminie konsultacji.

Cennik

 59 zł za konto lekarza