Aplikacja do konsultacji medycznych online

Medidesk Telemedycyna jest aplikacją dedykowaną placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio. Umożliwia sprawną obsługę pacjentów online i poprawia efektywność pracy lekarza oraz personelu.

Dowiedz się więcej

Dlaczego warto wybrać nasza platformę telemedyczną?

Poznaj funkcje platformy telemedycznej Medidesk

Informacja o wizycie w czasie rzeczywistym

Status realizacji telekonsultacji, płatności on-line i liczby w jednym widoku i w jednym miejscu.

Prosta obsługa zgłoszeń przez rejestrację

Platforma telemedyczna Medidesk umożliwia łatwe i sprawne zapisanie pacjenta na wizytę wraz ze szczegółami dotyczącymi płatności czy komentarzem dla lekarza.

Przejrzysty widok dla lekarza

Lekarz w czasie realizacji konsultacji w postaci rozmowy na czacie, rozmowy głosowej lub wideo widzi jedynie niezbędne dane pacjenta i plan swoich wizyt, bez niepotrzebnych rozpraszaczy. Prosto i bezpiecznie.

Softphone dla lekarza

Lekarz może wybrać dowolny numer telefonu w celu wykonania połączenia wychodzącego.

Odłożenie wizyty

W przypadku kiedy lekarz nie dodzwoni się do pacjenta może odłożyć wizytę. Telewizyta zmieni kolejność na ekranie głównym i wróci do lekarza o odpowiedniej godzinie.

Historia wizyt

Dostępność historii odbytych teleporad przez danego lekarza, przesłanych dokumentów i rozmów na czacie.

Jak to działa?

  • Rejestratorka sprawdza termin wizyty w HIS i prosi pacjenta o jego dane. Wybiera specjalizację lekarza.

  • Rejestratorka wybiera datę, wpisuje koszty i komentarze dla lekarza umawiając pacjenta na wizytę.

  • Do pacjenta automatycznie wysyłany jest e-mail z potwierdzeniem terminu oraz linkiem do płatności.

  • Pacjent opłaca wizytę i w umówionym terminie łączy się z lekarzem za pomocą platformy.

Zalety dla pacjenta

Łatwy dostęp do konsultacji lekarskich

Responsywność

Dzięki responsywnej wersji aplikacji dla pacjenta oraz lekarza dostęp do telemedycyny jest możliwy bezpośrednio z poziomu smartfona lub tabletu.

Video

Wystarczy komputer z dostępem do internetu. Dzięki rozmowie video pacjent i lekarz widzą się przez kamerę. Pacjent może pokazać i opisać problem, a lekarz udzielić porady w bezpieczny sposób.

Czat

Wystarczy telefon lub komputer z dostępem do internetu w przeglądarce. Podczas rozmowy na czacie z lekarzem pacjent opisuje problem i otrzymuje zalecenia.

Platforma dostosowany do potrzeb lekarzy

  • Lekarz loguje się na swój własny login i hasło (w swoim panelu wizyt online).
  • Na platformie lekarz widzi wizyty, które ma umówione danego dnia (oraz historię wizyt).
  • Dodatkowo lekarz do swojej dyspozycji ma własny panel do zarządzania wideo rozmową i opcje do wyboru jak np. fullscreen, mute, share.
  • Lekarz wybierając i wchodząc w daną wizytę może zapoznać się z dodatkowymi informacjami dotyczącymi pacjenta, jego choroby, które ten udostępnił.
  • Pacjent wchodzi do poczekalni online i czeka na zaproszenie na wizytę przez lekarza lekarz, gdy jest już gotowy i nadszedł termin wizyty zaprasza pacjenta do pokoju (klikając opcję „Rozpocznij wizytę”).
  • Po zakończonej wizycie lekarz klika „Zakończ”. Link wygasa po terminie konsultacji.

Zaufali nam

Masz wątpliwości, czy nasze rozwiązanie jest dla Ciebie?

Z Medidesk korzysta już ponad 350 placówek medycznych w całej Polsce. Dołącz do nich! Załóż bezpłatne konto i poznaj możliwości aplikacji Medidesk. Bezpłatnie przez 14 dni!

    Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

      Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

        Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk