Aplikacja do konsultacji medycznych online

Medidesk Telemedycyna jest aplikacją dedykowaną placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio. Umożliwia sprawną obsługę pacjentów online i poprawia efektywność pracy lekarza oraz personelu.

Dowiedz się więcej

Dlaczego warto wybrać nasza platformę telemedyczną?

Poznaj funkcje platformy telemedycznej Medidesk

Informacja o wizycie w czasie rzeczywistym

Status realizacji telekonsultacji, płatności on-line i liczby w jednym widoku i w jednym miejscu.

Prosta obsługa zgłoszeń przez rejestrację

Platforma telemedyczna Medidesk umożliwia łatwe i sprawne zapisanie pacjenta na wizytę wraz ze szczegółami dotyczącymi płatności czy komentarzem dla lekarza.

Przejrzysty widok dla lekarza

Lekarz w czasie realizacji konsultacji w postaci rozmowy na czacie, rozmowy głosowej lub wideo widzi jedynie niezbędne dane pacjenta i plan swoich wizyt, bez niepotrzebnych rozpraszaczy. Prosto i bezpiecznie.

Softphone dla lekarza

Lekarz może wybrać dowolny numer telefonu w celu wykonania połączenia wychodzącego.

Odłożenie wizyty

W przypadku kiedy lekarz nie dodzwoni się do pacjenta może odłożyć wizytę. Telewizyta zmieni kolejność na ekranie głównym i wróci do lekarza o odpowiedniej godzinie.

Historia wizyt

Dostępność historii odbytych teleporad przez danego lekarza, przesłanych dokumentów i rozmów na czacie.

Jak to działa?

  • Rejestratorka sprawdza termin wizyty w HIS i prosi pacjenta o jego dane. Wybiera specjalizację lekarza.

  • Rejestratorka wybiera datę, wpisuje koszty i komentarze dla lekarza umawiając pacjenta na wizytę.

  • Do pacjenta automatycznie wysyłany jest e-mail z potwierdzeniem terminu oraz linkiem do płatności.

  • Pacjent opłaca wizytę i w umówionym terminie łączy się z lekarzem za pomocą platformy.

Zalety dla pacjenta

Łatwy dostęp do konsultacji lekarskich

Responsywność

Dzięki responsywnej wersji aplikacji dla pacjenta oraz lekarza dostęp do telemedycyny jest możliwy bezpośrednio z poziomu smartfona lub tabletu.

Video

Wystarczy komputer z dostępem do internetu. Dzięki rozmowie video pacjent i lekarz widzą się przez kamerę. Pacjent może pokazać i opisać problem, a lekarz udzielić porady w bezpieczny sposób.

Czat

Wystarczy telefon lub komputer z dostępem do internetu w przeglądarce. Podczas rozmowy na czacie z lekarzem pacjent opisuje problem i otrzymuje zalecenia.

Platforma dostosowany do potrzeb lekarzy

  • Lekarz loguje się na swój własny login i hasło (w swoim panelu wizyt online).
  • Na platformie lekarz widzi wizyty, które ma umówione danego dnia (oraz historię wizyt).
  • Dodatkowo lekarz do swojej dyspozycji ma własny panel do zarządzania wideo rozmową i opcje do wyboru jak np. fullscreen, mute, share.
  • Lekarz wybierając i wchodząc w daną wizytę może zapoznać się z dodatkowymi informacjami dotyczącymi pacjenta, jego choroby, które ten udostępnił.
  • Pacjent wchodzi do poczekalni online i czeka na zaproszenie na wizytę przez lekarza lekarz, gdy jest już gotowy i nadszedł termin wizyty zaprasza pacjenta do pokoju (klikając opcję „Rozpocznij wizytę”).
  • Po zakończonej wizycie lekarz klika „Zakończ”. Link wygasa po terminie konsultacji.

Cennik

Sposoby dostarczenia Medidesk do Twojej placówki:

On-premise
oprogramowanie instalowane jest
na infrastrukturze IT należącej do odbiorcy
i przez niego utrzymywanej.
Zakupienie licencji okresowo lub na zawsze.

Saas
oprogramowanie instalowane jest
na infrastrukturze zapewnianej przez producenta
i przez niego utrzymywanej.

Nie wiesz, które rozwiązanie wybrać? Skonsultuj się z naszym ekspertem, aby omówić szczegóły

Dowiedz się więcej

Zaufali nam

Masz wątpliwości, czy nasze rozwiązanie jest dla Ciebie?

Z Medidesk korzysta już ponad 450 placówek medycznych w całej Polsce. Dołącz do nich!

    Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

      Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

        Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

          Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk