Jesteśmy startupem technologicznym działającym w branży medycznej i medycyny estetycznej. Medidesk to kompleksowe narzędzie do obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Z naszego rozwiązania korzysta już ponad 550 obiektów medycznych w całej Polsce.
Jesteśmy startupem technologicznym działającym w branży medycznej i medycyny estetycznej. Medidesk to kompleksowe narzędzie do obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Z naszego rozwiązania korzysta już ponad 450 obiektów medycznych w całej Polsce.
Dowiedz się więcejNasz skład tworzą nietuzinkowi ludzie, cechujący się ponadprzeciętnym zaangażowaniem, we wszystkim co robią. Wspólnie rozwijamy Medidesk i każdego dnia dokładamy największych starań, aby firma rozwijała się na najwyższym poziomie, przy wykorzystaniu najlepszych technologii na rynku.
Twórca Medidesk. Na bazie wieloletniego doświadczenia w marketingu medycznym powołał do życia aplikację, która dziś usprawnia pracę setkom podmiotów leczniczych w Polsce. Doradca zarządów i kadry managerskiej w zakresie skutecznego pozyskiwania pacjentów i rozwoju biznesu. Strateg firmy i guru sprzedaży. Na spotkaniach z klientami czuje się jak ryba w wodzie, pomagając im w codziennych wyzwaniach. Urodzony leader. Entuzjasta wszelkich form ruchu i podróży.
Od wielu lat związany z branżą opieki medycznej. Początkowo z Medicover, gdzie zarządzał zespołami sprzedaży odpowiedzialnymi za sprzedaż bezpośrednią oraz za pośrednictwem brokerów ubezpieczeniowych. Przez wiele lat związany z Lux Med – jako Dyrektor Sprzedaży ds. Klienta Masowego zarządzał zespołami Call Center odpowiedzialnymi za sprzedaż bezpośrednią. Ostatnie 3 lata pracował w Gemini Polska Sp. z o.o., gdzie odpowiadał za realizację celów biznesowych i rozwój opieki farmaceutycznej w ponad 200 aptekach stacjonarnych Gemini.
Pracował przy wielu startupowych projektach internetowych związanych z nowymi technologiami. Dla Dawida wdrażanie projektów, kampanie reklamowe, social media, zarządzanie produktem, kreowanie wizerunku – nic nie jest mu obce. Każdego dnia szuka nowych rozwiązań, aby systematycznie ulepszać aplikację Medidesk i dostosowywać ją do bieżących potrzeb i oczekiwań klientów. Prywatnie fan Realu Madryt, gotowania i biegania.
Pasjonat technologii wytwarzania oprogramowania z 25-letnim doświadczeniem w obszarze IT. Architekt chmurowych systemów informatycznych, rozwiązań i urządzeń medycznych (w tym certyfikowanych nowym European Union Medical Device Regulation), integracji, protokołów komunikacyjnych, algorytmów przetwarzania i analizy sygnałów. Entuzjasta środowiska JVM, założyciel i dawny lider Trójmiasto Java Group. Obecnie zajmują go szczególnie rozwiązania z zakresu konteneryzacji, ciągłej integracji i dostarczania usług.
Pasjonatka nowych trendów w komunikacji marketingowej. Autorka licznych publikacji branżowych z dziedziny marketingu. Posiada ponad 11-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Pracowała m.in. dla marek: Samsung, Henkel, Ferrero, adidas, Costa Coffee, PZU, Cinema City i wielu innych. Zafascynowana ideą marek lovemarks – autentycznych, etycznych, przemyślanych, kreatywnych, wyrazistych, odważnych i kwestionujących status quo. Prywatnie mama dwóch dziewczynek. Biega maratony.
Prawie 20 lat doświadczenia w handlu, tworzeniu procesów sprzedażowych i zarządzaniu zespołami. Ostatnia dekada poświęcona branży medycznej.
Budowała międzynarodowe zespoły i kształtowała sprzedaż produktów na rynkach Europy Środkowej. Nadzoruje proces generowania i konwersji leadów. Prywatnie amatorka jazdy górskiej na rowerze, zwłaszcza w rejonach himalajskich (5340m n.p.m)
Trenerka z ponad 12-letnim doświadczenie w koordynowaniu projektów sprzedażowych, opieki posprzedażowej i komunikacji z klientem.
Uczy odpowiedzialności za pacjenta, dbania o wizerunek placówki, jakościowej obsługi pacjenta, działań pomagających w promowaniu usług placówki medycznej.
Ma wieloletnie doświadczenie we współpracy z placówkami medycznymi zdobyte przez budowanie i rozwijanie ich biznesów. Rozwijała i współtworzyła dział sprzedaży i marketingu w jednym z największych portali medycznych w Polsce. Posiada umiejętności w zakresie analizy efektywności działań i mierzenia wskaźników biznesowych. W Medidesk zarządza Działem Rozwoju i Obsługi Klienta stale podwyższając jakość i standard świadczonych usług.
Z Medidesk korzysta już ponad 550 placówek medycznych w całej Polsce. Dołącz do nich!