DLACZEGO MY ?

Aplikacja zaprojektowana wspólnie z menedżerami i pracownikami placówek

RejestracjaZarządzanieMarketing

Medidesk jest narzędziem, które polepsza pracę rejestracji i przynosi realne korzyści finansowe w placówce. Te działania są oparte m.in. na systematycznych audytach pracy rejestracji, audytach nagrań rozmów oraz szkoleniach pracowników.

Takie całościowe podejście do podmiotów leczniczych wyróżnia aplikację na tle konkurencji.

O PRODUKCIE

Medidesk jest narzędziem, które polepsza pracę rejestracji
przynosi realne korzyści finansowe w placówce.

Medidesk jest zintegrowany z wieloma kanałami komunikacyjnymi tj strona internetowa formularze interaktywne systemy VoIP oraz z innymi dowolnymi dostawcami usług interaktywnych

Dużą przewagą aplikacji Medidesk jest elastyczne podejście i możliwość integracji za pomocą dowolnych technologii interaktywnych Własne rozwizania API pozwalają dość szybko zaimplementować i zintegrować się z dowolnym systemem i rozwiązaniem.

Automatyzacja
Marketingu
E-mail
Strony
www
Social
Media
SMS/Chat
Mail Bot
Voice Bot/
VoIP
DLACZEGO MEDIDESK

Zaufaj naszemu doświadczeniu.
Z aplikacją Medidesk jesteś w dobrych rękach!

ponad 550
placówek

korzystających na co dzień z aplikacji  medidesk

Ponad 8500
rejestratorek

logujących się codziennie do panelu

Shape

Ponad 800
managerów

korzystających codziennie z analiz dostępnych w aplikacji

Ponad 8 mln
obsłużonych zgłoszeń

telefonicznych pacjentów miesięcznie w placówkach w całej Polsce

ZESPÓŁ MEDIDESK

Nasz skład tworzą nietuzinkowi ludzie,
cechujący się ponadprzeciętnym zaangażowaniem, we wszystkim co robią.

Daniel
Nowocin

CEO

Twórca Medidesk. Na bazie wieloletniego doświadczenia w marketingu medycznym powołał do życia aplikację, która dziś usprawnia pracę setkom podmiotów leczniczych w Polsce. Doradca zarządów i kadry managerskiej w zakresie skutecznego pozyskiwania pacjentów i rozwoju biznesu. Strateg firmy i guru sprzedaży. Na spotkaniach z klientami czuje się jak ryba w wodzie, pomagając im w codziennych wyzwaniach. Urodzony leader. Entuzjasta wszelkich form ruchu i podróży.

Urszula
Łaskawiec

Training & Development Director

Trenerka z ponad 12-letnim doświadczenie w koordynowaniu projektów sprzedażowych, opieki posprzedażowej i komunikacji z klientem.

 Uczy odpowiedzialności za pacjenta, dbania o wizerunek placówki, jakościowej obsługi pacjenta, działań pomagających w promowaniu usług placówki medycznej.

Artur
Sznek

Sales Director

Od wielu lat związany z branżą opieki medycznej. Początkowo z Medicover, gdzie zarządzał zespołami sprzedaży odpowiedzialnymi za sprzedaż bezpośrednią oraz za pośrednictwem brokerów ubezpieczeniowych. Przez wiele lat związany z Lux Med – jako Dyrektor Sprzedaży ds. Klienta Masowego zarządzał zespołami Call Center odpowiedzialnymi za sprzedaż bezpośrednią. Ostatnie 3 lata pracował w Gemini Polska Sp. z o.o., gdzie odpowiadał za realizację celów biznesowych i rozwój opieki farmaceutycznej w ponad 200 aptekach stacjonarnych Gemini.

Adam
Pragacz

Operation Manager

Doświadczony profesjonalista z obszaru administracji posiadający ponad 6 lat praktyki w tej dziedzinie. W Medidesk zajmuje się obszarem administracji oraz finansów, dbając o prawidłowy obieg dokumentów i zapewniając efektywną organizację pracy w firmie. 

Lesław
Skibiński

Product Development Director

Lesław jest twórcą innowacyjnego startupu, który obecnie stanowi część renomowanej marki MEED. Przez osiem lat konsekwentnie pracował nad rozwojem systemów opieki zdrowotnej, w tym nad stworzeniem portalu dla pacjentów oraz ulepszaniem systemów świadczenia usług medycznych. 

W ostatnim roku, skupiając się na transformacji cyfrowej, Lesław zyskał uznanie jako ekspert rynkowy w dziedzinie laboratoriów analitycznych. Jego praca miała istotny wpływ na komercjalizację i rozwój usług medycznych, w tym telemedycyny, z zastosowaniem zaawansowanych technologii monitorowania. 

Izabela
Kaźmierczak

Development and Customer Service Director

Ma wieloletnie doświadczenie we współpracy z placówkami medycznymi zdobyte przez budowanie i rozwijanie ich biznesów. Rozwijała i współtworzyła dział sprzedaży i marketingu w jednym z największych portali medycznych w Polsce.

Posiada umiejętności w zakresie analizy i interpretacji przepisów związanych z ochroną zdrowia oraz wykorzystuje wiedzę w zakresie praktycznego funkcjonowania systemu ochrony zdrowia. W Medidesk zarządza Działem Rozwoju i Obsługi Klienta stale podwyższając jakość i standard świadczonych usług.

NASZA HISTORIA

Poznaj karty naszej historii
i powstawania aplikacji Medidesk

2016
Analiza rynku pod kątem wprowadzenia nowoczesnego narzędzia do automatyzacji wszystkich działań związanych z telefoniczną obsługą pacjentów.
Styczeń
Rozpoczęcie badań i analiza potrzeb wśród potencjalnych klientów.
Czerwiec
Pierwsze makiety i prototypy systemu.
Październik
Pierwsze prace programistyczne.
2017
Pojawienie się na polskim rynku innowacyjnej aplikacja, której zadaniem jest ułatwienie zarządzania pracą rejestracji oraz aktywnością marketingową przychodni lekarskich i szpitali.
Styczeń
Wersja alfa aplikacji i pierwsze wdrożenia u klienta.
Październik
Integracja z systemami zewnętrznymi typu HIS.
2018
Rozbudowa aplikacji o nowe funkcjonalności, które jeszcze w większym stopniu usprawniają wykonywanie codziennej pracy oraz umożliwiają przygotowywanie szczegółowych raportów dotyczących efektywności pracy pracowników placówek medycznych i szpitali.
Maj
Ponad 100 aktywnych klientów.
Czerwiec
Ponad 1 mln obsłużonych zgłoszeń pacjentów w placówkach w całej Polsce.
Wrzesień
Wersja 2.0 aplikacji. Wdrożenie panelu Manager wraz ze statystykami dla właścicieli i managerów.
2019
Wdrożenia aplikacji u kolejnych klientów - okres zwiększania świadomości marki na rynku i umacniania pozycji w branży medtech.
Czerwiec
Ponad 4 mln obsłużonych zgłoszeń pacjentów w placówkach w całej Polsce.
2020
Organizacja pierwszej konferencji dedykowanej branży medycznej w zakresie efektywnego zarządzania placówką medyczną oraz uruchomienie własnej platformy VoIP.
Kwiecień
Platforma telemedyczna z telefonią VoIP stworzona dla lekarzy, pracowników rejestracji i managerów placówek.
Maj
Pierwsza edycja konferencji Akademia Managera Ochrony Zdrowia.
Czerwiec
Softphone oprogramowanie do odbierania i wykonywania połączeń telefonicznych za pośrednictwem aplikacji.
Wrzesień
Uruchomienie platformy edukacyjnej Akademia Managera Ochrony Zdrowia.
2021
Rozwój aplikacji i oferty produktowej o rozwiązania sztucznej inteligencji oraz powstanie marki Vetidesk aplikacji do automatyzacji wszystkich działań związanych z obsługą pacjentów placówki weterynaryjnej.
Styczeń
Uruchomienie własnej platformy VoIP.
Marzec
Uruchomienie zewnętrznego Call Center Medidesk.
Kwiecień
Czwarta edycja konferencji Akademia Managera Ochrony Zdrowia.
Maj
Pierwsze wdrożenie MediBota u Klienta i powstanie marki Vetidesk.
2022
Okres stabilizacji biznesu - rozwój kompetencji w zakresie usług operatorskich oraz przebudowa i optymalizacja aplikacji Medidesk.
Maj
Szósta edycja konferencji Akademia Managera Ochrony Zdrowia (dwudniowy event).

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Czy znasz odpowiedzi na poniższe pytania?
Dzięki aplikacji Medidesk poznasz odpowiedzi

Czy Twoi pacjenci skarżą się na problemy z dodzwonieniem się do placówki?

Medidesk monitoruje cały ruch telefoniczny: w godzinach, jak i poza godzinami prac.

Jaki procent połączeń telefonicznych nie jest odbieranych każdego dnia?

Przejrzyste raporty pokazują liczbę połączeń odebranych i nieodebranych, każdego dnia.

Dlaczego pacjent, który kontaktował się z placówką nie umówił się na wizytę?

Dzięki Medidesk wiesz z jakiej przyczyny dana wizyta nie została umówiona.

Czy Twoje działania marketingowe generują zwrot z inwestycji?

W Medidesk sprawdzisz opłacalność każdego źródła kontaktu.

Jak rejestratorki medyczne obsługują pacjentów? Jak z nimi rozmawiają?

 Dzięki Medidesk nie tylko sprawdzisz skuteczność , ale także poznasz standardy obsługi pracowników.

Czy wiesz z jakim problemem dzwonią Twoi pacjenci?

Dzięki nagrywanym rozmowom nie tylko odsłuchasz, ale także zweryfikujesz status zakończonych połączeń.

Zastanawiasz się jak lepiej obsłużyć pacjenta komercyjnego?

 Medidesk to także zespół specjalistycznych trenerów prowadzących ukierunkowane szkolenia pod Twój biznes.

Ile kosztuje mnie pracownik rejestracji?

W Medidesk przeliczymy opłacalność zatrudnienia dedykowanej osoby, odpowiedzialnej za odbierane telefonu.

Czy wiesz, jak wprowadzić nowoczesne standardy obsługi pacjenta?

 W Medidesk nie tylko pomagamy je układać ale również na bazie narzędzia weryfikujemy ich realizację.

Czy wiesz, jak mierzyć wskaźniki biznesowe?

 Medidesk dostarcza szereg statystyk analizujących rentowność pracy zespołu jak i usług.