Dla placówek medycznych

System do konsultacji medycznych online

Medidesk Telemedycyna jest systemem dedykowanym placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio. Umożliwia sprawną obsługę pacjentów online i poprawia efektywność pracy lekarza oraz personelu.

Dzień dobry, w
czym mogę pomóc?

  • dr  Jan Nowak
16 - 17
Ortopeda

Dlaczego warto

Dlaczego warto wybrać nasza
platformę telemedyczną?

Platforma umożliwia łatwe i sprawne zapisanie pacjenta na wizytę.

Odbieraj i wykonuj połączenia telefoniczne bezpośrednio z komputera.

Możesz zapewnić profesjonalną, zdalną obsługę pacjentów z dowolnego miejsca.

Nasza platforma jest prosta w obsłudze, intuicyjna i wygodna dla użytkowników.

Zapewniamy proste i szybkie wdrożenie platformy – całkowicie zdalnie.

Masz gwarancję ciągłości pracy Twojej placówki medycznej.

Dla rejestracji

Poznaj funkcje platformy
telemedycznej Medidesk

Informacja o wizycie w czasie rzeczywistym

Status realizacji telekonsultacji, płatności on-line i liczby w jednym widoku i w jednym miejscu.

Prosta obsługa zgłoszeń przez rejestrację

Platforma telemedyczna Medidesk umożliwia łatwe i sprawne zapisanie pacjenta na wizytę wraz ze szczegółami dotyczącymi płatności czy komentarzem dla lekarza.

Przejrzysty widok dla lekarza

Lekarz w czasie realizacji konsultacji w postaci rozmowy na czacie, rozmowy głosowej lub wideo widzi jedynie niezbędne dane pacjenta i plan swoich wizyt, bez niepotrzebnych rozpraszaczy. Prosto i bezpiecznie.

dla lekarza

Poznaj funkcje platformy
telemedycznej Medidesk

Softphone dla lekarza

Lekarz może wybrać dowolny numer telefonu w celu wykonania połączenia wychodzącego.

Odłożenie wizyty

W przypadku kiedy lekarz nie dodzwoni się do pacjenta może odłożyć wizytę. Telewizyta zmieni kolejność na ekranie głównym i wróci do lekarza o odpowiedniej godzinie.

Historia wizyt

Dostępność historii odbytych teleporad przez danego lekarza, przesłanych dokumentów i rozmów na czacie.

platforma w praktyce

Jak to działa ?

Rejestratorka sprawdza termin wizyty w HIS i prosi pacjenta o jego dane. Wybiera specjalizację lekarza.

Rejestratorka wybiera datę, wpisuje koszty i komentarze dla lekarza umawiając pacjenta na wizytę.

Do pacjenta automatycznie wysyłany jest e-mail z potwierdzeniem terminu oraz linkiem do płatności.

Pacjent opłaca wizytę i w umówionym terminie łączy się z lekarzem za pomocą platformy.

korzyści

Zalety dla pacjenta:

Oszczędność czasu
Płatności online
Wygoda
Bezpieczeństwo
Konsultacje w formie wideo, rozmów i chatów
Dostępność specjalistów z całej Polski
Możliwość udostępnienia badań lekarzowi

funkcjonalności

Łatwy dostęp do konsultacji lekarskich

Responsywność

Dzięki responsywnej wersji systemu dla pacjenta oraz lekarza dostęp do telemedycyny jest możliwy bezpośrednio z poziomu smartfona lub tabletu.
Shape

Video

Wystarczy komputer z dostępem do internetu. Dzięki rozmowie video pacjent i lekarz widzą się przez kamerę. Pacjent może pokazać i opisać problem, a lekarz udzielić porady w bezpieczny sposób.

Czat

Wystarczy telefon lub komputer z dostępem do internetu w przeglądarce. Podczas rozmowy na czacie z lekarzem pacjent opisuje problem i otrzymuje zalecenia.

Platforma dostosowany do potrzeb lekarzy

Lekarz loguje się na swój własny login i hasło (w swoim panelu wizyt online).

Dodatkowo lekarz do swojej dyspozycji ma własny panel do zarządzania wideo rozmową i opcje do wyboru jak np. fullscreen, mute, share.

Lekarz wybierając i wchodząc w daną wizytę może zapoznać się z dodatkowymi informacjami dotyczącymi pacjenta, jego choroby, które ten udostępnił.

Na platformie lekarz widzi wizyty, które ma umówione danego dnia (oraz historię wizyt).

Pacjent wchodzi do poczekalni online i czeka na zaproszenie na wizytę przez lekarza lekarz, gdy jest już gotowy i nadszedł termin wizyty zaprasza pacjenta do pokoju (klikając opcję „Rozpocznij wizytę”).

Po zakończonej wizycie lekarz klika „Zakończ”. Link wygasa po terminie konsultacji.

Cennik

 59 zł za konto lekarza