Dla placówek medycznych
Aplikacja do konsultacji medycznych online
Medidesk Telemedycyna jest aplikacją dedykowaną placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio. Umożliwia sprawną obsługę pacjentów online i poprawia efektywność pracy lekarza oraz personelu.
Dzień dobry, w
czym mogę pomóc?
- dr Jan Nowak
Dlaczego warto
Dlaczego warto wybrać nasza
platformę telemedyczną?
Platforma umożliwia łatwe i sprawne zapisanie pacjenta na wizytę.
Odbieraj i wykonuj połączenia telefoniczne bezpośrednio z komputera.
Możesz zapewnić profesjonalną, zdalną obsługę pacjentów z dowolnego miejsca.
Nasza platforma jest prosta w obsłudze, intuicyjna i wygodna dla użytkowników.
Zapewniamy proste i szybkie wdrożenie platformy – całkowicie zdalnie.
Masz gwarancję ciągłości pracy Twojej placówki medycznej.
Dla rejestracji
Poznaj funkcje platformy
telemedycznej Medidesk
Informacja o wizycie w czasie rzeczywistym
Status realizacji telekonsultacji, płatności on-line i liczby w jednym widoku i w jednym miejscu.
Prosta obsługa zgłoszeń przez rejestrację
Platforma telemedyczna Medidesk umożliwia łatwe i sprawne zapisanie pacjenta na wizytę wraz ze szczegółami dotyczącymi płatności czy komentarzem dla lekarza.
Przejrzysty widok dla lekarza
Lekarz w czasie realizacji konsultacji w postaci rozmowy na czacie, rozmowy głosowej lub wideo widzi jedynie niezbędne dane pacjenta i plan swoich wizyt, bez niepotrzebnych rozpraszaczy. Prosto i bezpiecznie.
dla lekarza
Poznaj funkcje platformy
telemedycznej Medidesk
Softphone dla lekarza
Lekarz może wybrać dowolny numer telefonu w celu wykonania połączenia wychodzącego.
Odłożenie wizyty
W przypadku kiedy lekarz nie dodzwoni się do pacjenta może odłożyć wizytę. Telewizyta zmieni kolejność na ekranie głównym i wróci do lekarza o odpowiedniej godzinie.
Historia wizyt
Dostępność historii odbytych teleporad przez danego lekarza, przesłanych dokumentów i rozmów na czacie.
platforma w praktyce
Jak to działa ?
Rejestratorka sprawdza termin wizyty w HIS i prosi pacjenta o jego dane. Wybiera specjalizację lekarza.
Rejestratorka wybiera datę, wpisuje koszty i komentarze dla lekarza umawiając pacjenta na wizytę.
Do pacjenta automatycznie wysyłany jest e-mail z potwierdzeniem terminu oraz linkiem do płatności.
Pacjent opłaca wizytę i w umówionym terminie łączy się z lekarzem za pomocą platformy.
korzyści
Zalety dla pacjenta:
funkcjonalności
Łatwy dostęp do konsultacji lekarskich
Responsywność
Video
Czat
Platforma dostosowany do potrzeb lekarzy
Lekarz loguje się na swój własny login i hasło (w swoim panelu wizyt online).
Dodatkowo lekarz do swojej dyspozycji ma własny panel do zarządzania wideo rozmową i opcje do wyboru jak np. fullscreen, mute, share.
Lekarz wybierając i wchodząc w daną wizytę może zapoznać się z dodatkowymi informacjami dotyczącymi pacjenta, jego choroby, które ten udostępnił.
Na platformie lekarz widzi wizyty, które ma umówione danego dnia (oraz historię wizyt).
Pacjent wchodzi do poczekalni online i czeka na zaproszenie na wizytę przez lekarza lekarz, gdy jest już gotowy i nadszedł termin wizyty zaprasza pacjenta do pokoju (klikając opcję „Rozpocznij wizytę”).
Po zakończonej wizycie lekarz klika „Zakończ”. Link wygasa po terminie konsultacji.
Cennik
59 zł za konto lekarza