Profesjonalna obsługa w ekskluzywnym otoczeniu

Zadbaj o wysoki standard obsługi, zachowując autentyczność i indywidualności swojej kliniki oraz jej personelu. Zyskaj efektywniejsze wykorzystanie posiadanych zasobów oraz realny wzrost sprzedaży swoich usług.

Dowiedz się więcej

Dla kogo?

  • Kliniki medycyny estetycznej

  • Kliniki chirurgii plastycznej

  • Kliniki dermatologiczne

  • Placówki kosmetologii estetycznej

Zaufali nam

W czym pomaga Medidesk

Analizuj ważne
statystyki biznesowe

Sprawdzaj współczynnik
konwersji telefonicznych

Weryfikuj skuteczność
kampanii marketingowych

Profesjonalizuj
obsługę pacjentów

Zwiększ swoją
przewagę konkurencyjną

Buduj wizerunek eksperta
wśród pacjentów

Zweryfikuj standardy Twojej rejestracji

Zweryfikuj standardy pracy swojej rejestracji i ponieś jakość obsługi pacjentów. Skorzystaj z bezpłatnej analizy potrzeb placówek medycznych, przeprowadzanej przez naszych ekspertów

Dowiedz się więcej

Zastanawiasz się czy to rozwiązanie jest dla Ciebie?
Sprawdź w czym pomogliśmy takim klinikom jak Twoja

Dr n. med. Beata Dethloff Właścicielka Kliniki Dr Beata Dethloff

„Medidesk doceniam szczególnie za możliwość kontroli wielu istotnych dla mnie wskaźników w jednym miejscu. Jako właścicielka klinik w różnych miejscach Warszawy, lubię mieć dostęp do statystyk związanych z ruchem pacjentów i wyników biznesowych każdego z oddziałów, z dowolnego miejsca i kiedy tylko tego potrzebuję. Wszelkie kampanie reklamowe weryfikuję w Panelu Managera i działam przemyślanie. Wiem doskonale, które działania są dla nas najbardziej skuteczne.”

Piotr Korc Prezes Zarządu La Guel

“Dzięki Medidesk mam możliwość analizy interesujących mnie wskaźników, w tym mogę w pełni monitorować pracę rejestracji. Nasz zespół po wdrożeniu aplikacji osiągnął 40% więcej skuteczności działań w audycie oceniającym pozyskanie szans sprzedażowych dla usług medycznych!”

Jacek Kostrzewa Prezes Zarządu Melitus

“Medidesk to nie tylko intuicyjne narzędzie wspierające pracę rejestratorek i managerów, ale również wykwalifikowany zespół specjalistów. Od zawsze mogliśmy liczyć na wsparcie działu obsługi klienta Medidesk. Zespół jest niezwykle zaangażowany oraz posiada merytoryczną wiedzę. Współpraca z tak doświadczonym personelem pomogła nam uniknąć wielu problemów technicznych.”

Anna Salomon Współwłaściciel Skin Concept

„Wdrożenie Medideska traktowaliśmy jako rewolucję, nie posiadając dotychczas systemu monitorującego połączenia telefoniczne i analizującego efektywność recepcji. Dzięki m.in. raportom „tajemniczego klienta”, co miesięcznej analizie wyników, podnieśliśmy naszą efektywność i wprowadziliśmy procesy, które sprofesjonalizowały działanie całego zespołu”

Monika Chwojnicka p.o. managera w Derma Derm

“Medidesk od chwili wdrożenia jest moim podstawowym narzędziem pracy, dzięki któremu moja rejestracja ma konkretne, mierzalne cele i zadania do wykonania, a ja jako manager mogę je na bieżąco weryfikować wraz z zespołem.”

Sandra Uznańska Manager generalny Medistica Medical Group

„Medidesk odpowiedział na nasze potrzeby związane z kompleksową obsługą połączeń telefonicznych oraz bezproblemowym kontaktem z potencjalnym klientem. Dużym wsparciem od momentu wdrożenia aplikacji jest dla nas dział sukcesu klienta, który cyklicznie wykonuje tzw. audyt tajemniczego pacjenta i sprawdza w jaki sposób nasza rejestracja radzi sobie z aplikacją i czy w pełni wykorzystuje jej funkcjonalności”.

Poznaj kalkulator skuteczności umawiania wizyt od Medidesk

Sprawdź jak ilość nieodebranych przez Twoją rejestrację połączeń przekłada się na dzienny, miesięczny i roczny wynik finansowy Twojej placówki. Skorzystaj z kalkulatora skuteczności umawiania wizyt od Medidesk

Wypróbuj kalkulator

Funkcje Medidesk przydatne dla Twojej placówki

Concierge pacjenta

Dodaj bazę danych swoich klientów, aby Twój zespół rejestracji mógł personalnie przywitać każdego dzwoniącego pacjenta. Niech Twoi powracający pacjenci poczują się wyjątkowo.

Statystyki efektywności pracy rejestracji

Dostęp do danych analitycznych umożliwia ocenę skuteczności przyjętej strategii sprzedażowej. Sprawdzaj zdolności sprzedażowe poszczególnych rejestratorek i wyniki pracy całej rejestracji.

Analiza obsłużonych zgłoszeń według źródła

Sprawdzaj na bieżąco z jakiego źródła marketingowego pacjenci trafiają do Twojej placówki, aby stosować jak najskuteczniejszą formę promocji usług.

Sprawdzanie opłacalności wydatków marketingowych

Weryfikuj opłacalność prowadzonych kampanii promocyjnych dzięki dokładnym statystykom i wykresom. Inwestuj mądrze i docieraj do swoich odbiorców najbardziej skutecznymi kanałami.

Notatki wewnętrzne

Prosta i przejrzysta komunikacja wewnątrz zespołu rejestracji, dzięki możliwości tworzenia notatek dotyczących konkretnego pacjenta, rozmowy czy połączenia.

Zadbaj o najwyższe standardy obsługi swoich pacjentów

  • Oddzwaniaj na każde
    nieodebrane połączenie

    Kontakt telefoniczny to najchętniej wybierana forma kontaktu z kliniką

  • Każdego pacjenta obsługuj
    w profesjonalny sposób

    Jakość rozmowy często decyduje o nawiązani relacji pacjent - placówka

  • Zawsze pytaj o alternatywny
    termin wizyty

    Dopasowanie terminu wizyty to
    dla pacjenta poczucie komfortu

  • Odpowiadaj na wiadomości
    od pacjentów

    Pacjent zyska dzięki temu
    dodatkowe informacje o klinice

Co zyskasz wdrażając Medidesk
do swojej placówki

7-krotny wzrost

liczby połączeń przychodzących z działań marketingowych, na przestrzeni 9 mies.

40% wzrost

w oddzwanianiu na nieodebrane połączenia telefoniczne od pacjentów

100% wynik

w teście jakości i efektywności pracy rejestracji pod kątem obsługi pacjenta

1m 49s czas

rozmowy skutkujący zapisem i umówieniem pacjenta na wizytę lekarską

Zobacz jak z Medidesk można kontrolować
poziom jakości obsługi pacjentów

Masz wątpliwości, czy nasze rozwiązanie
jest dla Ciebie?

Skontaktuj się z nami przez formularz i skorzystaj z BEZPŁATNEGO audytu pracy rejestracji, aby poznać faktyczny stan działania Twojej placówki już dziś!

Katarzyna Koślacz Business Development Manager