Concierge pacjenta
Dodaj bazę danych swoich klientów, aby Twój zespół rejestracji mógł personalnie przywitać każdego dzwoniącego pacjenta. Niech Twoi powracający pacjenci poczują się wyjątkowo.
Zadbaj o wysoki standard obsługi, zachowując autentyczność i indywidualności swojej kliniki oraz jej personelu. Zyskaj efektywniejsze wykorzystanie posiadanych zasobów oraz realny wzrost sprzedaży swoich usług.
Kliniki medycyny estetycznej
Kliniki chirurgii plastycznej
Kliniki dermatologiczne
Placówki kosmetologii estetycznej
Analizuj ważne
statystyki biznesowe
Sprawdzaj współczynnik
konwersji telefonicznych
Weryfikuj skuteczność
kampanii marketingowych
Profesjonalizuj
obsługę pacjentów
Zwiększ swoją
przewagę konkurencyjną
Buduj wizerunek eksperta
wśród pacjentów
Zweryfikuj standardy pracy swojej rejestracji i ponieś jakość obsługi pacjentów. Skorzystaj z bezpłatnej analizy potrzeb placówek medycznych, przeprowadzanej przez naszych ekspertów
Dowiedz się więcejSprawdź jak ilość nieodebranych przez Twoją rejestrację połączeń przekłada się na dzienny, miesięczny i roczny wynik finansowy Twojej placówki. Skorzystaj z kalkulatora skuteczności umawiania wizyt od Medidesk
Wypróbuj kalkulatorDodaj bazę danych swoich klientów, aby Twój zespół rejestracji mógł personalnie przywitać każdego dzwoniącego pacjenta. Niech Twoi powracający pacjenci poczują się wyjątkowo.
Dostęp do danych analitycznych umożliwia ocenę skuteczności przyjętej strategii sprzedażowej. Sprawdzaj zdolności sprzedażowe poszczególnych rejestratorek i wyniki pracy całej rejestracji.
Sprawdzaj na bieżąco z jakiego źródła marketingowego pacjenci trafiają do Twojej placówki, aby stosować jak najskuteczniejszą formę promocji usług.
Weryfikuj opłacalność prowadzonych kampanii promocyjnych dzięki dokładnym statystykom i wykresom. Inwestuj mądrze i docieraj do swoich odbiorców najbardziej skutecznymi kanałami.
Prosta i przejrzysta komunikacja wewnątrz zespołu rejestracji, dzięki możliwości tworzenia notatek dotyczących konkretnego pacjenta, rozmowy czy połączenia.
Kontakt telefoniczny to najchętniej wybierana forma kontaktu z kliniką
Jakość rozmowy często decyduje o nawiązani relacji pacjent - placówka
Dopasowanie terminu wizyty to
dla pacjenta poczucie komfortu
Pacjent zyska dzięki temu
dodatkowe informacje o klinice
liczby połączeń przychodzących z działań marketingowych, na przestrzeni 9 mies.
w oddzwanianiu na nieodebrane połączenia telefoniczne od pacjentów
w teście jakości i efektywności pracy rejestracji pod kątem obsługi pacjenta
rozmowy skutkujący zapisem i umówieniem pacjenta na wizytę lekarską
Skontaktuj się z nami przez formularz i skorzystaj z BEZPŁATNEGO audytu pracy rejestracji, aby poznać faktyczny stan działania Twojej placówki już dziś!