Telefonia VoIP

Wprowadź telekonsultacje do swojej placówki medycznej. Zadbaj o swoich pracowników, pacjentów oraz swój biznes. Realizuj świadczenie medyczne bez względu na warunki.

  • brak zajętej linii telefonicznej
  • sprawna komunikacja z pacjentem
  • nowoczesne rozwiązanie i pełna kontrola

Dowiedz się więcej

Co daje wdrożenie technologii VoIP w placówce medycznej?

Aby korzystać z telefonii internetowej VoIP
nie trzeba inwestować w drogi sprzęt, wystarczy jedynie:
komputer z dostępem
do internetu
usługa VoIP
u operatora
słuchawki
z mikrofonem

Telefonia internetowa VoIP usprawni prace podmiotu medycznego zapewniając nie tylko niezawodny system telefoniczny, możliwość kierowania ruchem na zapowiedziach głosowych IVR (Interactive Voice Response), wgranie komunikatów RODO, ale także korzystniejsze umowy zapewniające tanie rozmowy. Ponadto szybkie i niezawodne łącza, placówek korzystających z technologii VoIP to gwarancja dostępności i bezpiecznego kontaktu z placówką.

Ile kosztuje wdrożenie i utrzymanie telefonii VoIP?

Zobacz cennik

Cennik sprzętu telefonii VoIP

Zobacz cennik
Efekty wdrożenia technologii VoiP w placówce medycznej będącej naszym klientem
Stan przed 765 Liczba połączeń
odebranych
Stan po 5095 Liczba połączeń
odebranych
Okres: Kwiecień - Maj 2019 r.

Jak działa VoIP? I dlaczego zapewnia bezproblemowy kontakt z placówką medyczną?

  • Technologia VoiP zmienia standardowy, analogowy sygnał telefoniczny audio na format cyfrowy.

  • Głos zostaje skompresowany i podzielony na pakiety.

  • Pakiety wraz z innymi informacjami wysyłane są przez sieć Internetową do odbiorcy.

  • Po drugiej stronie połączenia, u odbiorcy następuje proces odwrotny.

Najczęściej zadawane pytania

  • Jakie są wymagania dotyczące łącza internetowego, aby telefonia internetowa funkcjonowała bez przeszkód?

    Tekst do uzupełnienia...

  • Czy podczas prowadzenia rozmów komputer musi być włączony i czy mogę w tym czasie bezproblemowo korzystać z Internetu?

    Tekst do uzupełnienia...

  • Czy istnieje potrzeba wymiany aparatów telefonicznych, które posiadam już w placówce?

    Tekst do uzupełnienia...

  • Czy jakość połączenia różni się od tego wykonywanego w sposób tradycyjny?

    Tekst do uzupełnienia...

  • Jak wygląda konfiguracja telefonów i kto jej dokonuje?

    Tekst do uzupełnienia...

  • Gdzie mogę zgłosić się w razie wystąpienia problemów z aparatami telefonicznymi?

    Tekst do uzupełnienia...

Zaufali nam

Masz wątpliwości, czy nasze rozwiązanie jest dla Ciebie?

Z Medidesk korzysta już ponad 350 placówek medycznych w całej Polsce. Dołącz do nich! Załóż bezpłatne konto i poznaj możliwości aplikacji Medidesk. Bezpłatnie przez 14 dni!

    Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

      Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

        Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk