Telefonia VoIP

Realizuj połączenia telefoniczne za pośrednictwem sieci internetowej.
Stwórz pozytywny wizerunek placówki medycznej eliminując
problem zajętości linii telefonicznej i trudności z dodzwonieniem się.

  • większa elastyczność
  • lepsza dostępność
  • znaczące oszczędności
Dowiedz się więcej

Telefonia VoIP

Realizuj połączenia telefoniczne za pośrednictwem sieci internetowej.
Stwórz pozytywny wizerunek placówki medycznej
eliminując problem zajętości linii telefonicznej
i trudności z dodzwonieniem się.

  • większa elastyczność
  • lepsza dostępność
  • znaczące oszczędności

Dowiedz się więcej

Co daje wdrożenie technologii VoIP w placówce medycznej?

Aby korzystać z telefonii internetowej VoIP
nie trzeba inwestować w drogi sprzęt, wystarczy jedynie:
  • komputer z dostępem do internetu
  • usługa VoIP u operatora
  • słuchawki z mikrofonem

Telefonia internetowa VoIP usprawni prace podmiotu medycznego zapewniając nie tylko niezawodny system telefoniczny, możliwość kierowania ruchem na zapowiedziach głosowych IVR (Interactive Voice Response), wgranie komunikatów RODO, ale także korzystniejsze umowy zapewniające tanie rozmowy. Ponadto szybkie i niezawodne łącza, placówek korzystających z technologii VoIP to gwarancja dostępności i bezpiecznego kontaktu z placówką.

Ile kosztuje wdrożenie i utrzymanie telefonii VoIP?

Ukryj cennik

Pakiet Standard

Pakiet Komfort

Pakiet Premium

Opłaty jednorazowe - wdrożenie telefonii VoIP

Dla kogo?

Jednoosobowe praktyki lekarskie, gabinety stomatologiczne, gabinety rehabilitacyjne, gabinety medycyny estetycznej, małe przychodnie.

Przychodnie komercyjne i POZ, Centra Medyczne, Kliniki medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej, kliniki stomatologiczne.

Szpitale komercyjne i państwowe, sieci placówek medycznych, duże przychodnie, placówki posiadające Call Center.

Liczba aparatów/kont użytkowników

od 1 do 3

od 4 do 8

9 i więcej

Wdrożenie telefonii VoIP

  • Analiza przedwdrożeniowa
  • Konfiguracja telefonii pod wymagania placówki
  • Konto SIP Trunk Konta użytkowników VoIP
  • profesjonalna zapowiedź
  • głosowa Parametryzacja aparatów

od 1105 zł netto

od 1810 zł netto

od 2985 zł netto

Koszty sprzętu

Koszt zakupu aparatów, słuchawek itp. według cennika sprzętu Zobacz cennik

Opłaty stałe (comiesięczne) - usługi telefonii VoIP

Wirtualna centrala telefoniczna

Kolejkowanie połączeń

linia 24h/7 bez sygnału zajętości

Menu głosowe w centrali (IVR); np. NFZ/usługi komercyjne

Zapowiedzi i komunikaty głosowe zgodne z RODO

209 zł netto
+ 15 zł za każde konto

299 zł netto
+ 15 zł za każde konto

399 zł netto
+ 15 zł za każde konto

Nagrywanie rozmów

+ 90 zł netto

Panel Manager Standard Medidesk ze statystykami:

  • Odbieralność połączeń
  • Mapa cieplna natężenia połączeń
  • Rozkład źródeł połączeń
  • Czas oczekiwania na połączenie
  • Średnie czasy rozmów

Opłaty stałe (comiesięczne) - usługi operatora telefonicznego

Utrzymanie numeru telefonu

1 zł netto

1 zł netto

1 zł netto

Sekundowe naliczanie

Darmowe połączenia przychodzące

Koszt połączeń wychodzących na numery stacjonarne w Polsce

6 gr. netto

6 gr. netto

6 gr. netto

Koszt połączeń wychodzących na numery komórkowe w Polsce

16 gr. netto

16 gr. netto

16 gr. netto

Cennik sprzętu telefonii VoIP

Ukryj cennik
Aparat VoIP ze słuchawką bezprzewodową
Gigaset C530IP
456 zł brutto
Aparat VoIP ze słuchawką na kablu
Yealink T21P E2
307 zł brutto
Zestaw Aparat + Słuchawka z kablem
Yealink T21P E2 + przejściówka
+ Słuchawki Axtel PRIME HD
885 zł brutto
Zestaw Aparat + Słuchawka bezprzewodowa
Gigaset C530 IP + Plantronics C565
885 zł brutto
Softphone Medidesk /Aplikacja na komputer 122 zł brutto
Słuchawka do Softphone MD
do laptopa/PC na USB dla CallCenter

Sennheiser PC 8/PC 7 na jedno ucho
307 zł brutto

Przydatne dokumenty

Zobacz efekty wdrożenia technologii VoIP
w placówce medycznej będącej naszym klientem

Efekty wdrożenia
Stan przed 765 Liczba połączeń
odebranych
Stan po 5095 Liczba połączeń
odebranych
Okres: Kwiecień - Maj 2019 r.

Jak VoIP usprawnia kontakt pacjentów z placówką?

  • Technologia VoiP zmienia analogowy sygnał telefoniczny audio na format cyfrowy.

  • Głos automatycznie zostaje skompresowany i podzielony na pakiety.

  • Pakiety wraz z innymi informacjami wysyłane są przez sieć Internetową do odbiorcy.

  • Po drugiej stronie połączenia, u odbiorcy następuje proces odwrotny.

Najczęściej zadawane pytania

  • Jakie są wymagania dotyczące łącza internetowego, aby telefonia internetowa funkcjonowała bez przeszkód?

    Przy prawidłowym użytkowaniu aplikacji Mediesk z poziomu przeglądarki, prędkość połączenia internetowego powinna być nie niższa niż 512 Kb/s. W przypadku podłączenia aparatu telefonicznego, każdy aparat VoIP powinien mieć zapewnioną przepustowość na poziomie powyżej 100 Kb/.

  • Czy podczas prowadzenia rozmów komputer musi być włączony i czy mogę w tym czasie bezproblemowo korzystać z Internetu?

    Nie ma potrzeby włączania komputera ponieważ połączenia wykonywane są za pomocą zwykłego analogowego telefonu podłączonego do specjalnego adaptera, tzw. bramki VoIP, która zmienia sygnał analogowy na dane VoIP. W czasie wykonywania połączeń VoIP możliwe jest korzystanie z Internetu.

  • Czy istnieje potrzeba wymiany aparatów telefonicznych, które posiadam już w placówce?

    Do rozmów za pośrednictwem telefonii VoIP można wykorzystać zwykły aparat stacjonarny, jak i komórkę. Telefony stacjonarne wymagają dokupienia specjalnego adaptera, tzw. bramki VoIP, która zmienia sygnał analogowy na dane VoIP, pozwalając na korzystanie z telefonii internetowej bez użycia komputera. Rozmowy przez Internet można prowadzić także poprzez większość nowoczesnych telefonów komórkowych, które należy skonfigurować jako terminale do połączeń internetowych.

  • Czy jakość połączenia różni się od tego wykonywanego w sposób tradycyjny?

    Jakość połączenia zależna jest od sprzętu oraz szybkości łącza internetowego. Warto zadbać więc o stabilne i szybkie łącze.

  • Gdzie mogę zgłosić się w razie wystąpienia problemów z aparatami telefonicznymi?

    Nasza pomoc techniczna jest dostępna dla Ciebie pod numerem telefonu: 22 690 00 70, bądź adresem mail: pomoc@medidesk.pl.

Zaufali nam

Masz wątpliwości, czy nasze rozwiązanie jest dla Ciebie?

Z Medidesk korzysta już ponad 350 placówek medycznych w całej Polsce. Dołącz do nich! Załóż bezpłatne konto i poznaj możliwości aplikacji Medidesk. Bezpłatnie przez 14 dni!

    Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

      Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

        Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk