dla placówek medycznych

Telefonia VoIP

Realizuj połączenia telefoniczne za pośrednictwem sieci internetowej.

Stwórz pozytywny wizerunek placówki medycznej eliminując problem zajętości linii telefonicznej i trudności z dodzwonieniem się.

większa elastyczność

znaczące oszczędności

lepsza dostępność

technologia voip

Co daje wdrożenie technologii VoIP
w placówce medycznej?

Brak sygnału zajętości i kolejkowanie rozmów

Inteligentny system rozdzwaniania

Przekierowanie połączeń na telefon komórkowy

Pełne statystyki połączeń telefonicznych

Skonfigurowane zapowiedzi głosowe

Nagrywanie rozmów telefonicznych

Interaktywne menu głosowe IVR

Niskie koszty utrzymania infrastruktury

telefonia internetowa voip

Aby korzystać z telefonii internetowej VoIP
nie trzeba inwestować w drogi sprzęt, wystarczy jedynie:

komputer z dostępem do internetu

usługa VoIP u operatora

słuchawki z mikrofonem

Telefonia internetowa VoIP usprawni prace podmiotu medycznego zapewniając nie tylko niezawodny system telefoniczny, możliwość kierowania ruchem na zapowiedziach głosowych IVR (Interactive Voice Response), wgranie komunikatów RODO, ale także korzystniejsze umowy zapewniające tanie rozmowy. Ponadto szybkie i niezawodne łącza, placówek korzystających z technologii VoIP to gwarancja dostępności i bezpiecznego kontaktu z placówką.

cennik voip

Ile kosztuje wdrożenie
i utrzymanie telefonii VoIP?

Pakiet Standard

Pakiet Komfort

Pakiet Premium

Opłaty jednorazowe - wdrożenie telefonii VoIP
Dla kogo ?
Jednoosobowe praktyki lekarskie, gabinety stomatologiczne, gabinety rehabilitacyjne, gabinety medycyny estetycznej, małe przychodnie.
Przychodnie komercyjne i POZ, Centra Medyczne, Kliniki medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej, kliniki stomatologiczne.
Szpitale komercyjne i państwowe, sieci placówek medycznych, duże przychodnie, placówki posiadające Call Center.
Liczba aparatów/kont użytkowników
od 1 do 3
od 4 do 8
9 i więcej

Wdrożenie telefonii VoIP

  • Analiza przedwdrożeniowa
  • Konfiguracja telefonii pod wymagania placówki
  • Konto SIP Trunk Konta użytkowników VoIP
  • profesjonalna zapowiedź
  • głosowa Parametryzacja aparatów
od 1750 zł netto


Opłaty stałe (comiesięczne) - usługi telefonii VoIP
Wirtualna centrala telefoniczna
Kolejkowanie połączeń
linia 24h/7 bez sygnału zajętości
Menu głosowe w centrali (IVR); np. NFZ/usługi komercyjne
550 zł netto + 25 zł za każde konto
Zapowiedzi i komunikaty głosowe zgodne z RODO
Nagrywanie rozmów

Panel Manager Standard Medidesk ze statystykami:

  • Odbieralność połączeń
  • Mapa cieplna natężenia połączeń
  • Rozkład źródeł połączeń
  • Czas oczekiwania na połączenie
  • Średnie czasy rozmów
Opłaty stałe (comiesięczne) - usługi operatora telefonicznego
Utrzymanie numeru telefonu
Sekundowe naliczanie
Darmowe połączenia przychodzące
Koszt połączeń wychodzących na numery stacjonarne w Polsce
0,06 PLN net
0,06 PLN net
0,06 PLN net
Koszt połączeń wychodzących na numery komórkowe w Polsce
0,16 PLN net
0,16 PLN net
0,16 PLN net
Połączenia wewnątrz sieci Operatora Medidesk
Darmowe
Darmowe
Darmowe

Dla placówek medycznych

Umów się na rozmowę z naszym ekspertem

sprzęt voip

Wykorzystywany sprzęt telefonii VoIP

Aparat VoIP przewodowy
YEALINK T31P
Aparat VoIP przewodowy
YEALINK U43
Aparat
bezprzewodowy
YEALINK W73P
Słuchawki
nauszne
do softphone
764 (15%)
Połączenia odebrane bez VoIP
5059 (91%)
Połączenia odebrane po wdrożeniu VoIP

statystyki medidesk

Zobacz efekty wdrożenia technologii VoIP w placówce medycznej będącej naszym klientem

Stan przed
765
Liczba połączeń
odebranych
Okres: Kwiecień - Maj 2019 r.
Stan po
5095
Liczba połączeń
odebranych

technologia voip

Jak VoIP usprawnia kontakt
pacjentów z placówką?

Technologia VoiP zmienia analogowy sygnał telefoniczny audio na format cyfrowy.

Głos automatycznie zostaje skompresowany i podzielony na pakiety.

Pakiety wraz z innymi informacjami wysyłane są przez sieć Internetową do odbiorcy.

Po drugiej stronie połączenia, u odbiorcy następuje proces odwrotny.

Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania

Jakie są wymagania dotyczące łącza internetowego, aby telefonia internetowa
funkcjonowała bez przeszkód?

Przy prawidłowym użytkowaniu aplikacji Mediesk z poziomu przeglądarki, prędkość połączenia internetowego powinna być nie niższa niż 512 Kb/s. W przypadku podłączenia aparatu telefonicznego, każdy aparat VoIP powinien mieć zapewnioną przepustowość na poziomie powyżej 100 Kb/.

Czy podczas prowadzenia rozmów komputer musi być włączony i czy mogę w tym czasie bezproblemowo korzystać z Internetu?

Nie ma potrzeby włączania komputera ponieważ połączenia wykonywane są za pomocą zwykłego analogowego telefonu podłączonego do specjalnego adaptera, tzw. bramki VoIP, która zmienia sygnał analogowy na dane VoIP. W czasie wykonywania połączeń VoIP możliwe jest korzystanie z Internetu.

Czy jakość połączenia różni się od tego wykonywanego w sposób tradycyjny?

Jakość połączenia zależna jest od sprzętu oraz szybkości łącza internetowego. Warto zadbać więc o stabilne i szybkie łącze.

Gdzie mogę zgłosić się w razie wystąpienia problemów z aparatami telefonicznymi?

Nasza pomoc techniczna jest dostępna dla Ciebie pod numerem telefonu: 22 690 00 70, bądź adresem mail: pomoc@medidesk.pl.

BĄDŹ W KONTAKCIE

Masz pytania?
Skontaktuj się!

Z Medidesk korzysta już ponad 600 placówek medycznych w całej Polsce. Dołącz do nich!

Medidesk to profesjonalne narzędzie monitoringu oraz analityki połączeń telefonicznych, wskaźników biznesowych i kanałów marketingowych. Medidesk to mądre zarządzanie placówką medyczną.

Umów się na rozmowęGroup 6 Copy 2

WEBIBARY MEDIDSK

Chcesz zwiększyć
przychody placówki medycznej?

Zapisz się na bezpłatne webinary dla managerów placówek medycznych i medycyny estetycznej!

Nie przegap nadchodzących szkoleń z naszymi ekspertami, podczas których dowiesz się jak skutecznie działać i rozwijać placówkę w zmiennych warunkach. Wpisz swój adres e-mail, aby się zarejestrować!

Zapisz się