Funkcje medidesk

Oddzwaniaj. Zarządzaj. Zarabiaj. Poznaj funkcje Medidesk.

Medidesk jest systemem dedykowanym placówkom medycznym, zwiększającą przychody oraz poprawiającą jakość obsługi pacjentów. Umożliwia lepszą kontrolę zakresu działań i efektywności pracy zespołu.

DLA REJESTRACJI

Popraw jakość obsługi pacjentów
i zwiększ przychody placówki

Dla rejestracji

System Medidesk to realna pomoc dla pracowników działów rejestracji placówek leczniczych.

Medidesk zwiększa liczbę pacjentów i poprawia jakość ich obsługi. Znacznie poprawia komunikację na linii placówka – pacjent.

Dla managera

Medidesk usprawnia pracę managerów, osób zarządzających i właścicieli podmiotów medycznych.

Zwiększa przychody, niweluje wąskie gardła w pracy rejestracji, zwiększa nadzór nad pracownikami i poprawia organizację ich pracy.

Dla marketingu

Dzięki Medidesk możliwa jest agregacja różnych kanałów komunikacji marketingowej w jednym miejscu.

Medidesk umożliwia optymalizację wydatków na działania marketingowe dzięki dokładnej analizie źródeł ruchu pacjentów.

DLA REJESTRACJI

Dowiedz się więcej o funkcjach
Medidesk przydatnych w Twojej placówce

Sprawdzaj ile i które zgłoszenia wymagają obsługi. Przeglądaj i monitoruj historię zgłoszeń. Zyskaj kompletny wgląd w ruch przychodzący i wychodzący w placówce medycznej. Przeglądaj zgłoszenia według dowolnych kryteriów: nieodebrane, odebrane, trwające, oczekujące, zakończone.

Nadawaj odpowiednie statusy i taguj każde połączenie. Statusy wskazują na informacje dotyczące: umówienia, nieumówienia wizyty czy potrzeby kontaktu z pacjentem.

Odbieraj i wykonuj połączenia telefoniczne za pośrednictwem aplikacji Medidesk bez potrzeby posiadania fizycznych aparatów. Wystarczy jedynie komputer lub laptop z zestawem słuchawkowym i mikrofonem. Łatwa obsługa połączeń z dowolnego miejsca, w którym aktualnie przebywasz.

DLA MANAGERA

Pozwól Medidesk zautomatyzować
 pracę Twojej rejestracji.

Rozdzielaj dowolne połączenia przychodzące na stanowiska pracy poszczególnych pracowników rejestracji, dzięki technologii VoIP. Połączenie można przekierować na wszystkie stanowiska jednocześnie, losowo lub w określonej kolejności.

Sprawdzaj przejrzyste statystyki uwzględniające dokładną liczbę połączeń odebranych i nieodebranych oraz umówionych i nieumówionych wizyt, w tym także cały ruch telefoniczny w godzinach pracy rejestracji. Sprawdzaj skuteczność w sprzedaży usług medycznych swoich pracowników.

Sprawdzaj dlaczego pacjenci, którzy kontaktowali się z placówką ostatecznie nie umówili się na wizytę. Korzystaj z możliwości śledzenia przeszkód w umówieniu się na wizytę u każdego pacjenta, aby sprawdzać czy sposób komunikacji rejestratorek z pacjentem pomaga mu, czy też zniechęca do podjęcia decyzji.

DLA MARKETINGU

Optymalizuj wydatki na działania marketingowe 
dzięki dokładnej analizie źródeł ruchu pacjentów.

Weryfikuj opłacalność prowadzonych kampanii promocyjnych dzięki dokładnym statystykom i wykresom dostępnym w Medidesk. Inwestuj mądrze pozyskując nowych pacjentów i docieraj do swoich odbiorców najbardziej skutecznymi kanałami.

Dowiedz się, czy oraz które kanały marketingowe generują zwrot z inwestycji i zwiększenie liczby pacjentów. Sprawdzaj na bieżąco z jakiego źródła marketingowego pacjenci trafiają do Twojej placówki, aby stosować jak najskuteczniejszą formę promocji usług.

Spersonalizowane zapowiedzi głosowe nagrane przez profesjonalnego lektora. Z muzyką oczekiwania, nazwą Twojej placówki i dowolnym komunikatem. Zapowiedzi IVR ustawione odpowiednio do pory dnia.

STATYSTYKI MEDIDESK

Co uzyskasz
implementując Medidesk w swojej placówce?

3 razy więcej
połączeń telefonicznych

…które są bezpośrednim efektem działań marketingowych podjętych w ciągu ostatnich 9 miesięcy

40% wzrost
z oddzwonień

…na nieodebrane połączenia od pacjentów

16%
śr. wzrostu przychodów

…w ciągu pierwszych 3 miesięcy aktywnego użytkowania Medidesk

1m 32s
średni czas

…rozmowy, prowadzącej do umówienia wizyty lekarskiej