Medidesk jako niezbędnik managera kliniki stomatologicznej na przykładzie Projekt Uśmiech i Mediss Dental Clinic
– dwóch placówek z grupy
Lux Med
Dzięki Medidesk zwiększamy satysfakcję pacjentów
Projekt Uśmiech i Mediss Dental Clinic
Specyfika zarządzania placówką stomatologiczną wymaga od managera bardzo szczególnej dbałości o komfort pacjenta, co jest spowodowane przede wszystkim dużym poziomem konkurencji na rynku. Współczesny pacjent szuka usług szytych na miarę, jeden Pacjent woli komunikować się z nami online, realizować usługę „tu i teraz”, oczekują od nas dostępności i odpowiedniej ceny, drugi z kolei to Pacjent, który wymaga indywidualnej obsługi, który szuka miejsc o jak najwyższej jakości i a swojej oceny funkcjonowania podmiotu medycznego dokonuje już na linii pierwszego z nim kontaktu.
Zdają sobie z tego doskonale sprawę managerowie placówek stomatologicznych z Grupy Lux Med, którzy za priorytet postawili sobie uporządkowanie systemu zarządzania ruchem telefonicznym. Wspomnimy tutaj o dwóch z nich: Projekt Uśmiech i Mediss Dental Clinic, które rozwijają się z Medidesk pod okiem managerki Aleksandry Teślak. Obie placówki rozpoczęły korzystanie z Medidesk odpowiednio w 2022 i 2023 roku.
Kluczowym komponentem okazała się tutaj nasza aplikacja, która wykorzystuje nowoczesną centralę telefoniczną opartą na technologii VoIP. Poprawiła ona jakość i usprawniła proces rezerwacji wizyty a poza niskim kosztem utrzymania infrastruktury i niezawodnością zagwarantowała dostępność i bezpieczny kontakt pacjenta z placówką.
Jakie funkcje spełnia?
- rozdziela i kolejkuje połączenia zgodnie z dostępnością operatorów, dzięki czemu pacjent nigdy nie usłyszy sygnału zajętości
- tworzy listę nieodebranych połączeń przeznaczonych do oddzwonienia, co zwiększa szansę na umówienia wizyty
- umożliwia rejestrację rozmów i późniejsze ich analizowanie niezbędne w kształtowaniu standardów obsługi pacjenta i analizie pracy rejestracji
- ułatwia komunikację w zespole dzięki notatkom przy konkretnych wizytach dając cały obraz ścieżki kontaktu danego pacjenta
- zbiera dane strategiczne tj. powody nieumówienia wizyty – dzięki manager ma świadomość, że powinien np. rozszerzyć usługi o fizjoterapię czy logopedię
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Pytania do managera placówki
Jak wykorzystuje Pani informacje pozyskane z Medidesk w planowaniu działań placówki?
Dzięki nim dostosowuje ilość pracowników do obsługi telefonicznej i ruchu, planuję grafik lekarski zgodnie z zapytaniami pacjentów / rozszerzam usługi zgodnie z ich zapytaniami.
Jaka informacja była dla Pani najbardziej zadziwiająca lub najbardziej zapadła w pamięci?
Na pewno dane dotyczące odbieralności i oddzwanialności. Pomimo nawyku i deklaracji recepcji ze zawsze odbierają i oddzwaniają – dopiero po sprawdzeniu rzeczywistych danych zauważyliśmy ze te parametry były niskie a nie odebrane polaczenia tracone. Udało nam się to naprawić.
Historie klientówZobacz demo