Dla placówek medycznych

Uproszczony proces statusowania i tagowania z Medidesk

Podgląd umówionych wizyt

Obserwacja zgłoszeń w obsłudze

Analiza zgłoszeń bez wizyty

Zobacz demo

Dlaczego warto

Dlaczego warto korzystać z statusowania i tagowania ?

character-patterns

Organizacja pracy
utrzymuj porządek w rejestracji, identyfikując stan zgłoszeń.

Współpraca w zespole
– pomagaj zespołowi w osiąganiu wspólnych celów.

Zwiększaj efektywność
– umożliwiaj rejestracji lepsze zarządzanie czasem i zadaniami. 

Redukcja błędów
zmniejszaj ryzyko pomyłek i nieporozumień w zespole. 

Przekazywanie zmian
– szybko i dokładne informuj o statusie zgłoszeń podczas zmiany pracowników.

Poprawa obsługi pacjentów
– umożliwiaj lepsze rozumienie potrzeb pacjentów.

Dla placówek medycznych

Poznaj funkcje statusowania i tagowania Medidesk

Analiza kampanii reklamowych

Statusowanie umożliwia ocenę efektywności kampanii marketingowych i identyfikację przyczyn, dla których pacjenci nie decydują się na skorzystanie z oferty. 

Dopasowanie do potrzeb

Funkcja tworzenia spersonalizowanych statusów, które idealnie odpowiadają unikalnym potrzebom i charakterystyce danej placówki, znacząco usprawnia procesy decyzyjne w obszarach marketingu i zarządzania operacyjnego.

Optymalizacja oferty usługowej

Statusowanie pozwala na identyfikację najbardziej pożądanych usług i dostosowanie oferty, aby lepiej odpowiadała na potrzeby pacjentów i zwiększała ich zadowolenie.

Liczba nowych klientów
16% wzrostu
Nowa wizyta
Z Medidesk obsługa pacjenta jest prosta

Korzystanie z statusowania i tagowania – to klucz do zrozumienia potrzeb Twoich pacjentów. Szybsza obsługa i wyższa jakość świadczonych usług.

Wybierz Medidesk, aby podnieść efektywność pracy Twojej rejestracji już dziś. 

Statusowanie i tagowanie to lepsza obsługa pacjenta

Zaznaczany, gdy rozmowa zakończy się umówieniem wizyty. Ten status jest kluczowy, ponieważ informuje o pomyślnym zakończeniu procesu rejestracji i umożliwia monitorowanie liczby skutecznych zapisów, co jest ważnym wskaźnikiem efektywności pracy rejestracji.
Dla sytuacji, gdy umawianie wizyty wymaga dodatkowych działań, jak potwierdzenie terminu. Status ten pomaga śledzić zgłoszenia, które są w trakcie załatwiania, co ułatwia zarządzanie czasem pracy i zapewnia, że żadne zapytanie pacjenta nie zostanie pominięte czy zapomniane.
Używany, gdy wizyta nie została umówiona, np. z powodu braku terminów. Ten status jest ważny do identyfikacji obszarów, gdzie mogą być potrzebne zmiany, na przykład w dostępności terminów lub procedurach umawiania, co może prowadzić do poprawy ogólnej satysfakcji pacjentów i efektywności placówki.
Formularz umożliwia pacjentom pozostawienie swojego kontaktu w celu oczekiwania na zwrotne połączenie od placówki medycznej. Jest to wygodna opcja, szczególnie w przypadku pytań dotyczących wyników badań czy innych informacji, które nie wymagają osobistej wizyty.