Widok listy

Staż z perspektywą w Medidesk

staż w Medidesk

Dynamiczne zmiany na rynku pracy wymagają od przyszłych kandydatów do pracy wysokich aspiracji i nieustannego rozwoju. Wiedza teoretyczna nabyta podczas studiów to wartość sama w sobie jednak to umiejętność jej wykorzystania w określonych sytuacjach zawodowych ma dzisiaj największe znaczenie.

Dla każdego pracodawcy doświadczenie w zawodzie przyszłego kandydata do pracy ma ogromne znaczenie dlatego tak ważne jest wczesne podjęcie kroków zmierzających do poszerzania swojej uczelnianej wiedzy i wykorzystywania jej do realizacji praktycznych projektów.

Zdobądź doświadczenie zawodowe, które pozwoli Ci prościej i szybciej wystartować jako atrakcyjny kandydat na rynku pracy.

Medidesk wychodząc naprzeciw ambitnym, młodym ludziom, oferuje możliwość odbycia programów stażowych w wybranych działach firmy.

Szukamy ludzi z inicjatywą i chęcią zdobywania nowych doświadczeń. Co oferujemy?

Program stażowy w Medidesk składa się z 2 etapów:

Etap 1 Staż bezpłatny

Czas trwania: minimum miesiąc

Obejmuje (szkolenia ogólne, wdrażanie, opieka):

  • Jednomiesięczne intensywne szkolenia w siedzibie firmy w Warszawie
  • Zapoznanie stażysty z pracą w poszczególnych działach firmy
  • Wdrażanie stażysty do wybranego działu
  • Realizowanie zadań wewnątrz działowych
  • Staże zakończone certyfikatem potwierdzającym odbycie szkoleń w danym zakresie
  • Raport z miesięcznych dokonań stażysty
  • Staż bezpłatny

Etap 2 Staż płatny

Czas trwania: 3 – 6 msc.

Obejmuje (szkolenie specjalistyczne, praca samodzielna w wybranych projektach):

  • Dla wybranych osób z I etapu propozycja podjęcia dalszej współpracy z Medidesk
  • Płatne staże przeprowadzane zdalnie lub w siedzibie firmy na Warszawskim Żoliborzu
  • Specjalistyczne szkolenia w danym dziale serwisu
  • Możliwość podjęcia współpracy w formie umowy zlecenie lub umowy o pracę (po odbyciu płatnego miesięcznego okresu próbnego)

staż w Medidesk

Działy stażowe Medidesk

Zweryfikuj swoje wyobrażenie o pracy i zakres obowiązków na danym stanowisku w 5 działach naszej firmy. Zapraszamy do działów:

Marketingu

  • Poznanie środowiska pracy w firmie działającej w branży medycznej, w modelu SaaS.
  • Umożliwienie nabycia praktycznych umiejętności przydatnych w przyszłej pracy zawodowej: organizacji miejsca i czasu pracy, współdziałania w zespole, pracy indywidualnej, rozwiązywania problemów, kontaktów interpersonalnych.
  • Stworzenie możliwości poznania technicznych aspektów pracy na danym stanowisku oraz umożliwienie zapoznanie się z funkcjonowaniem działu Data Quality oraz firmy jako całości.

Wdrożeń

  • Zdobycie wiedzy zakresu protokołu SIP.
  • Zdobycie wiedzy technicznej w zakresie systemów contact center (IVR, systemów nagrywania rozmów, systemów dialerowych, raportowych).
  • Zaznajomienie z rynkiem usług telekomunikacyjnych, głosowych, w tym usług opartych o SIP Trunk, stacjonarnych i komórkowych, usług operatorskich transmisji danych.

Sprzedaży (Sales B2B)

  • Zdobycie wiedzy w zakresie procesu sprzedażowego w segmencie B2B (od znalezienia potencjalnego klienta po podpisanie umowy).
  • Zdobycie umiejętności obsługi klienta B2B i utrzymywania relacji biznesowej,
  • Tworzenie materiałów marketingowych zgodnych z identyfikacją wizualną firmy, obsługi CRM oraz rozwinięcie kompetencji interpersonalnych i narzędziowych

Sprzedaży (Presales)

  • Zapoznanie się z podstawowymi funkcjonalnościami jednego z najbardziej popularnych CRM.
  • Zapoznanie się z procesem przyczynowo – skutkowym (client journey) począwszy od działa marketingowych a kończąc na sprzedaży.
  • Zdobycie umiejętności wykonywania powierzonych zadań w określonym czasie (jak wykonywane przez Ciebie zadania mają wpływ na inne zespoły)
  • Zapoznanie się z zasadami rozmów przedsprzedażowych (generowanie leadów)
  • Dowiesz się czym jest: lead, nurturing, lead magnet, qualification, sales pipline zarządzania swoim czasem, koordynacja własnych zadań i dnia pracy D6

Administracji

  • Poznanie podstaw, statusu prawnego, zadań oraz specyfiki działalności Spółki.
  • Poznanie zasad organizacji pracy, struktury organizacyjnej Spółki i jego specyfiki.
  • Zapoznanie się z obiegiem dokumentów i podstawowych procedur podejmowania decyzji.
  • Doskonalenie umiejętności pracy zespołowej, efektywnego wykorzystania czasu pracy, odpowiedzialności za wykonanie powierzonych zadań.
  • Zapoznanie się z zasadami właściwej obsługi interesantów oraz bezpośrednią lub pośrednią obsługą klienta.
  • Przygotowywanie projektów dokumentów, np. odpowiedzi na zapytania prawne.
  • Tworzenie formularzy danych, zestawień i raportów na użytek Spółki.

Nie możesz się zdecydować? Zobacz przykładowy zakres obowiązków w każdym z powyższy działów.

Marketing/PR

Jakość i spójność tym muszą się charakteryzować Twoje działania w marketingu. W tym dziale będziesz zarządzał bazą danych naszych potencjalnych klientów, weryfikował dane w bazie i CRM według wytycznych. Do Twoich obowiązków będzie należało także tworzenie rekordów potencjalnych klientów oraz wsparcie działu Data Quality. Na co dzień będziesz najbliżej współpracował z działem sales i presales.

Wdrożenia

Nadzór nad realizacją inwestycji u klienta oraz weryfikacja poprawności wykonanych instalacji to zadanie dla Ciebie we wdrożeniach. W tym dziale zmierzysz się z bieżącą obsługą awarii dla usług VoIP oraz będziesz współpracował z operatorami telekomunikacyjnymi. Dodatkowo przeprowadzisz testy akecptacyjne z klientem oraz przygotujesz potrzebną dokumentację podwykonawczą.

Dział Sprzedaży (Sales B2B)

Do Twoich obowiązków będzie należało wyszukiwanie potencjalnych partnerów, tworzenie i uzupełnianie bazy oraz wprowadzanie nowych rekordów do CRM. Dodatkowo będziesz odpowiadał za potwierdzanie spotkań i kompleksową obsługę nowego partnera od wstępnego przeszkolenia po tworzenie umów i koordynowanie obiegu dokumentów.

Dział Sprzedaży (Presales)

Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi, to ten dział jest właśnie dla Ciebie. Oprócz zarządzania bazą potencjalnych klientów i wyszukiwania informacji na zamówienie klienta to właśnie do Ciebie będzie należało telefoniczne prowadzenie rozmów z potencjalnym klientami, w celu zaproszenia ich na spotkanie. Dodatkowo nauczysz się różnicować podmioty medyczne pod względem różnych kryteriów.

Administracja

Zadbaj o to, aby nigdy nie zabrakło świeżej kawy w firmie oraz pensja wpływała zawsze na czas. Weryfikuj i kompletuj potrzebne dokumenty oraz koordynuj ich obieg, nadzoruj cały przebieg procesów rekrutacyjnych zachodzących w firmie oraz na bieżąco współpracuj z każdym działem w Medidesk.

Zdobądź praktyczne doświadczenie i wejdź na rynek pracy razem z nami.

Aplikuj na kariera@medidesk.pl

BĄDŹ W KONTAKCIE

Masz pytania?
Skontaktuj się!

Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.

Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!

Umów się na rozmowęGroup 6 Copy 2

WEBINARY MEDIDESK

Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?

Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?

  • Skutecznie rozwijaj swoją placówkę
  • Poznaj aktualne trendy obsługi klienta
  • Buduj dobre relacje z pacjentami
  • Wdrażaj procedury, które zwiększą Twoją sprzedaż
Zapisz się