Cennik systemu medidesk*
Wybierz pakiet najbardziej dostosowany
do potrzeb Twojej placówki
Pakiet Standard
Pakiet Komfort
Pakiet Premium
Dla kogo ?
Jednoosobowe praktyki lekarskie, gabinety stomatologiczne, gabinety rehabilitacyjne, gabinety medycyny estetycznej, małe przychodnie.
Przychodnie komercyjne i POZ, Centra Medyczne, Kliniki medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej, kliniki stomatologiczne.
Szpitale komercyjne i państwowe, sieci placówek medycznych, duże przychodnie, placówki posiadające Call Center.
Maksymalna liczba kont pracowników rejestracji w pakiecie
do 3 użytkowników
od 4 do 6 użytkowników
7+ użytkowników
Cena abonamentu
1 100 zł netto miesięcznie
lub
11 880 zł netto (13 200 zł netto - 10% rabatu) jednorazowo płatne z góry za okres 12 miesięcy
11 880 zł netto (13 200 zł netto - 10% rabatu) jednorazowo płatne z góry za okres 12 miesięcy
1 600 zł netto miesięcznie
lub
17 280 zł netto (19 200 zł netto - 10% rabatu) jednorazowo płatne z góry za okres 12 miesięcy
Indywidualna wycena - umów spotkanie17 280 zł netto (19 200 zł netto - 10% rabatu) jednorazowo płatne z góry za okres 12 miesięcy
Umowa na czas nieokreślony
Liczba kont managerów
1 konto
2 konta
3+
Wbudowana wirtualna centrala telefoniczna VoIP:
- kolejkowanie połączeń; linia 24h/7 bez sygnału zajętości
- zapowiedzi i komunikaty głosowe zgodne z RODO
- IVR czyli menu głosowe centrali; np. NFZ/usługi komercyjne
- pełne nagrania rozmów rejestratorek
Aktualizacja systemu: update i upgrade
Opieka Działu Helpdesk
Tak
Tak
Tak
Konfiguracja wdrożeniowa:
- ustawienie połączeń z kampanii marketingowych
- konsultacja eksperta w zakresie rozdzielenia ruchu telefonicznego
- eksport bazy danych pacjentów z systemu HIS i wgranie bazy do Medidesk
- integracja widżetów typu CallBack i formularzy kontaktowych na stronie www klienta
Opcjonalnie
Opcjonalnie
Opcjonalnie
- indywidualna konfiguracja centrali i aplikacji
- szkolenia z obsługi aplikacji
- Integracja chatu zewnętrznego na stronie www klienta
Opieka Działu Sukcesu Klienta:
- szkolenie omawiające panel managerski
- eksport danych z Medidesk do XLSX/CSV
- indywidualne spotkania z managerem placówki
- dedykowane wsparcie Opiekuna Działu Sukcesu Klienta
*Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego
Dodatkowe usługi
szkolenia z zakresu obsługi pacjentów, sprzedaży i szkolenia managerskie
doradztwo w zakresie tworzenia systemu premiowego dla działów rejestracji i call center
platforma telemedyczna powyżej wskazanej liczby kont*
dodatkowe konta i loginy w systemie Medidesk
indywidualna zapowiedź nagrana z profesjonalnym lektorem
Metody dostarczania
Sposoby dostarczenia Medidesk do Twojej placówki:
Single-tenant SaaS
oprogramowanie instalowane jest na infrastrukturze IT należącej do odbiorcy i przez niego utrzymywanej (możliwe dla GCP).
SaaS
oprogramowanie instalowane jest na infrastrukturze zapewnianej przez producenta
i przez niego utrzymywanej.
Nie wiesz, które rozwiązanie wybrać? Skonsultuj się z naszym ekspertem, aby omówić szczegóły
Ponad 600 placówek korzystających
na co dzień z systemu medidesk