Cennik systemu medidesk*

Wybierz pakiet najbardziej dostosowany
do potrzeb Twojej placówki

Pakiet Standard

Pakiet Komfort

Pakiet Premium

Dla kogo ?
Jednoosobowe praktyki lekarskie, gabinety stomatologiczne, gabinety rehabilitacyjne, gabinety medycyny estetycznej, małe przychodnie.
Przychodnie komercyjne i POZ, Centra Medyczne, Kliniki medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej, kliniki stomatologiczne.
Szpitale komercyjne i państwowe, sieci placówek medycznych, duże przychodnie, placówki posiadające Call Center.
Maksymalna liczba kont pracowników rejestracji w pakiecie
do 3 użytkowników
od 4 do 6 użytkowników
7+ użytkowników
Cena wdrożenia
5 000 zł netto
7 000 zł netto
Indywidualna wycena - umów spotkanie
Cena abonamentu
1 100 zł netto miesięcznie

lub


11 880 zł netto (13 200 zł netto - 10% rabatu) jednorazowo płatne z góry za okres 12 miesięcy
1 600 zł netto miesięcznie

lub


17 280 zł netto (19 200 zł netto - 10% rabatu) jednorazowo płatne z góry za okres 12 miesięcy
Indywidualna wycena - umów spotkanie
Umowa na czas nieokreślony
Liczba kont managerów
1 konto
2 konta
3+
  • kolejkowanie połączeń; linia 24h/7 bez sygnału zajętości
  • zapowiedzi i komunikaty głosowe zgodne z RODO
  • IVR czyli menu głosowe centrali; np. NFZ/usługi komercyjne
  • pełne nagrania rozmów rejestratorek
Aktualizacja systemu: update i upgrade
Opieka Działu Helpdesk
Tak
Tak
Tak
  • ustawienie połączeń z kampanii marketingowych
  • konsultacja eksperta w zakresie rozdzielenia ruchu telefonicznego
  • eksport bazy danych pacjentów z systemu HIS i wgranie bazy do Medidesk
  • integracja widżetów typu CallBack i formularzy kontaktowych na stronie www klienta

Opcjonalnie

Opcjonalnie

Opcjonalnie

  • indywidualna konfiguracja centrali i aplikacji
  • szkolenia z obsługi aplikacji
  • Integracja chatu zewnętrznego na stronie www klienta 
  • szkolenie omawiające panel managerski
  • eksport danych z Medidesk do XLSX/CSV
  • indywidualne spotkania z managerem placówki
  • dedykowane wsparcie Opiekuna Działu Sukcesu Klienta

*Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego

Dodatkowe usługi
szkolenia z zakresu obsługi pacjentów, sprzedaży i szkolenia managerskie
doradztwo w zakresie tworzenia systemu premiowego dla działów rejestracji i call center
platforma telemedyczna powyżej wskazanej liczby kont*
dodatkowe konta i loginy w systemie Medidesk
indywidualna zapowiedź nagrana z profesjonalnym lektorem

Metody dostarczania

Sposoby dostarczenia Medidesk do Twojej placówki:

Single-tenant SaaS

oprogramowanie instalowane jest na infrastrukturze IT należącej do odbiorcy i przez niego utrzymywanej (możliwe dla GCP).

SaaS

oprogramowanie instalowane jest na infrastrukturze zapewnianej przez producenta i przez niego utrzymywanej.

Nie wiesz, które rozwiązanie wybrać? Skonsultuj się z naszym ekspertem, aby omówić szczegóły

Dowiedz się więcej

Ponad 600 placówek korzystających

na co dzień z systemu medidesk