Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Możliwości

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2Bot do odwoływania wizytBot do potwierdzania wizytBot do zamawiania receptBot do rezerwacji wizytBot medycyna pracyBot do ponawiania recept

Telefonia cyfrowa, czyli technologia opierająca się na przesyłaniu głosu przez internet. Jest to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane w codziennej pracy placówek medycznych.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Aplikacja dedykowana placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Chcesz zwiększyć sprzedaż usług medycznych? Chcesz poprawić jakość obsługi pacjenta w swojej placówce? Dowiedz się więcej o szkoleniach Medidesk.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2
Cennik

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Dowiedz się więcejGroup 6 Copy 2

platforma md edu

Konferencja AMOZ

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Webinary

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Szkolenia stacjonarne

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Warsztaty online

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy
Kontakt
icons8-enterZaloguj sięZobacz demo
Zobacz demo

Cennik systemu medidesk*

Wybierz pakiet najbardziej dostosowany
do potrzeb Twojej placówki

Pakiet Standard

Pakiet Komfort

Pakiet Premium

Dla kogo ?
Jednoosobowe praktyki lekarskie, gabinety stomatologiczne, gabinety rehabilitacyjne, gabinety medycyny estetycznej, małe przychodnie.
Przychodnie komercyjne i POZ, Centra Medyczne, Kliniki medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej, kliniki stomatologiczne.
Szpitale komercyjne i państwowe, sieci placówek medycznych, duże przychodnie, placówki posiadające Call Center.
Maksymalna liczba kont pracowników rejestracji w pakiecie
do 3 użytkowników
od 4 do 6 użytkowników
7+ użytkowników
Cena wdrożenia
5 000 zł netto
7 000 zł netto
Indywidualna wycena - umów spotkanie
Cena abonamentu
1 100 zł netto miesięcznie

lub


11 880 zł netto (13 200 zł netto - 10% rabatu) jednorazowo płatne z góry za okres 12 miesięcy
1 600 zł netto miesięcznie

lub


17 280 zł netto (19 200 zł netto - 10% rabatu) jednorazowo płatne z góry za okres 12 miesięcy
Indywidualna wycena - umów spotkanie
Umowa na czas nieokreślony
Liczba kont managerów
1 konto
2 konta
3+
  • kolejkowanie połączeń; linia 24h/7 bez sygnału zajętości
  • zapowiedzi i komunikaty głosowe zgodne z RODO
  • IVR czyli menu głosowe centrali; np. NFZ/usługi komercyjne
  • pełne nagrania rozmów rejestratorek
Aktualizacja systemu: update i upgrade
Opieka Działu Helpdesk
Tak
Tak
Tak
  • ustawienie połączeń z kampanii marketingowych
  • konsultacja eksperta w zakresie rozdzielenia ruchu telefonicznego
  • eksport bazy danych pacjentów z systemu HIS i wgranie bazy do Medidesk
  • integracja widżetów typu CallBack i formularzy kontaktowych na stronie www klienta

Opcjonalnie

Opcjonalnie

Opcjonalnie

  • indywidualna konfiguracja centrali i aplikacji
  • szkolenia z obsługi aplikacji
  • Integracja chatu zewnętrznego na stronie www klienta 
  • szkolenie omawiające panel managerski
  • eksport danych z Medidesk do XLSX/CSV
  • indywidualne spotkania z managerem placówki
  • dedykowane wsparcie Opiekuna Działu Sukcesu Klienta

*Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego

Dodatkowe usługi
szkolenia z zakresu obsługi pacjentów, sprzedaży i szkolenia managerskie
doradztwo w zakresie tworzenia systemu premiowego dla działów rejestracji i call center
platforma telemedyczna powyżej wskazanej liczby kont*
dodatkowe konta i loginy w systemie Medidesk
indywidualna zapowiedź nagrana z profesjonalnym lektorem

Metody dostarczania

Sposoby dostarczenia Medidesk do Twojej placówki:

Single-tenant SaaS

oprogramowanie instalowane jest na infrastrukturze IT należącej do odbiorcy i przez niego utrzymywanej (możliwe dla GCP).

SaaS

oprogramowanie instalowane jest na infrastrukturze zapewnianej przez producenta i przez niego utrzymywanej.

Nie wiesz, które rozwiązanie wybrać? Skonsultuj się z naszym ekspertem, aby omówić szczegóły

Dowiedz się więcej

Ponad 700 placówek korzystających

na co dzień z systemu medidesk