Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Możliwości

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2Bot do odwoływania wizytBot do potwierdzania wizytBot do zamawiania receptBot do rezerwacji wizytBot medycyna pracyBot do ponawiania recept

Telefonia cyfrowa, czyli technologia opierająca się na przesyłaniu głosu przez internet. Jest to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane w codziennej pracy placówek medycznych.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Aplikacja dedykowana placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Chcesz zwiększyć sprzedaż usług medycznych? Chcesz poprawić jakość obsługi pacjenta w swojej placówce? Dowiedz się więcej o szkoleniach Medidesk.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2
Cennik

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Dowiedz się więcejGroup 6 Copy 2

platforma md edu

Konferencja AMOZ

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Webinary

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Szkolenia stacjonarne

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Warsztaty online

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy
Kontakt
icons8-enterZaloguj sięZobacz demo
Zobacz demo

Cennik systemu medidesk*

Wybierz pakiet najbardziej dostosowany
do potrzeb Twojej placówki

Pakiet Basic

Pakiet Pro

Dla kogo?
Dla placówek, które chcą usprawnić komunikację z pacjentem wykorzystując nowoczesną technologię telekomunikacyjną.
Dla placówek, którym zależy na wysokiej efektywności, zwiększeniu sprzedaży usług medycznych i szczegółowej analizie działań marketingowych.
Szczegóły
  • Nowoczesna centrala VoIP  
  • Nagrywanie rozmów 
  • Wielopoziomowy IVR 
  • Moduł lista zadań
  • Brak limitu połączeń 
  • Podgląd i obsługa zgłoszeń na żywo  
  • Pomoc techniczna w dni powszednie w godzinach pracy
  • Komunikacja tekstowa sms 
  • Szkolenie kompetencje miękkie - Skuteczna Rejestracja
  • Wszystkie moduły i funkcje z pakietu Basic oraz dodatkowo:
  • Komunikacja omnichannel (chat, formularze www, e-mail)
  • Trackowanie zgłoszeń marketingowych
  • Pakiet szkoleń z umiejętności miękkich
  • Rozbudowane statystyki dla Managera
  • Multikonto dla wielu placówek
  • Szkolenie z kompetencji miękkich - Trudny Pacjent lub Skuteczna sprzedaż
  • Eksport statystyk dla Managerów
  • Indywidualny opiekun klienta
  • Panel multiplacówki – logowanie się do wielu kont

    Telefoniczna centrala cyfrowa (VoIP)

    Identyfikacja numerów telefonów

    Nielimitowana liczba pacjentów w kolejkach oczekujących na numery stacjonarne VoIP

    Wielopoziomowy IVR

    Przekierowania połączeń w placówce i na GSM

    Czarna lista numerów

    Nagrania rozmów – dostępne przez:

    90 dni

    180 dni

    Ochrona przed numerami zastrzeżonymi

    Numery VIP – omijające zapowiedź głosową

    Podgląd na żywo połączeń przychodzących, wychodzących i przekierowanych

    Grupowanie połączeń z jednego numeru od danego pacjenta

    Możliwość tagowania połączeń – opisywania źródła z którego dzwonią pacjenci

    Lista kontaktów

    Szybki podgląd historii kontaktu pacjenta

    Softphone

    Obsługa zgłoszeń – nadawanie statusów

    Oddzwanianie jednym kliknięciem

    Notatki do zgłoszeń i pacjentów

    Baza pacjentów (import csv/excel do Medidesk z systemu EDM/HIS)

    Trackowanie połączeń marketingowych (pasywne)

    Komunikacja tekstowa z pacjentem (SMS)

    Chat tekstowy wewnątrz zespołów

    Panel rejestracji: eksport informacji o zgłoszeniach do xls

    Panel statystyk Managera: Statystyki połączeń, Natężenie ruchu, Źródła połączeń

    Uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA)

    Szkolenie z obsługi aplikacji dla rejestracji i mangera

    Lista zadań dla zespołu rejestracji i managera

    Szkolenie dla  zespołu rejestracji lub Call Center: Skuteczna rejestracja

    Formularz interaktywny www zintegrowany z Medidesk (dowolna liczna szablonów np.. odwołaj wizytę, umów wizytem, zamów powtórkę recepty, złóż deklarację, skierowanie do medycyny pracy)

    Dodatkowa opłata
    269 zł

    Chat tekstowy z pacjentem na stronie www

    Dodatkowa opłata
    269 zł

    Trackowanie połączeń marketingowych (dynamiczne)

    Dodatkowa opłata
    299 zł

    Podłączenie SIP trunka innego operatora niż Medidesk

    Dodatkowa opłata
    399 zł

    Rekonfiguracja ustawień systemu przez eksperta Medidesk

    rbg = 80 zł

    bez limitu

    Możliwość samodzielnego wgrania własnej zapowiedzi lub wygenerowania syntetyzatorem mowy

    Panel administratora VoIP: konfiguracja kont, IVR, zarządzanie kolejkami, zapowiedziami telefonicznymi.

    Szkolenie dla zespołu rejestracji lub Call Center (do wyboru jedno z dwóch)

    • Trudny pacjent
    • Kompetencje prosprzedażowe

    Audyt placówki (obejmuje zakres funkcjonowania rejestracji TTP – 1 raz w roku)

    Raz w roku

    Platforma edukacyjna Medidesk z kursami online

    Nagranie zapowiedzi głosowej przez lektora

    Dział sukcesu klienta – obsługa klienta przez dedykowanego opiekuna

    Integracja z pocztą e-mail ( pobieranie wiadomości e-mail)

    Panel manager: zespół, statystyki dzienne, obsługa połączeń, aktywność użytkowników, aktywność użytkowników

    Panel managera: skuteczność, rodzaj kontaktu, kanał, zespół, uratowane zgłoszenia

    Panel managera: Statusy

    Panel managera: Eksport statystyk

    Komunikat z zapowiedzią przy połączeniu wychodzącym

    Zniżki

    Przy płatności z góry za określony czas – atrakcyjny rabat

    Dodatkowe usługi i moduły 

    Usługi operatorskie

    Połączenia telefoniczne

    Numery stacjonarne

    Opłata za utrzymanie numeru telefonu stacjonarnego: 1,59 zł netto

    Cena za połączenia na numery: 

    • Komórkowe: od 16 gr/netto 
    • Stacjonarne: od 5 gr/netto 

    Mobilne połączenia telefoniczne  

    Numery mobilne  

    Utrzymanie numeru telefonu komórkowego (numer wirtualny): 5 zł netto

    Cena za połączenia na numery: 

    • Komórkowe: od 16 gr/netto 
    • Stacjonarne: od 5 gr/netto 

    Automatyzacja obsługi – Voiceboty głosowe 

    Voicebot głosowy bez integracji z systemem medycznym 

    Od: 32 groszy netto za minutę bota głosowego

    Voicebot głosowy z integracją z systemem medycznym 

    Od: 38 groszy netto za minutę bota głosowego

    Integracje z systemami medycznymi 

    Integracja z systemem medycznym (moduł podstawowy) – Wywołanie karty pacjenta w systemie

    Od 299 zł miesięcznie

    Synchronizacja bazy pacjentów – system EDM/HIS 

    od 199 zł miesięcznie

    Terminarz wizyt w Medidesk Organizacja wizyt (umawianie/odwoływanie)  

    od 499 zł miesięcznie

    Widget na stronie placówkiOrganizacja wizyt (umawianie) z poziomu serwisu www 

    od 299 zł miesięcznie

    Pozostałe opcje dodatkowe 

    Dodatkowa zewnętrzna instancja redundanta 

    Wycena indywidualna 

    Wydłużenie czasu przechowywania nagrań 

    12 miesięcy: 199 zł  
    24 miesiące: 299 zł 

    API integracyjne 

    Wycena indywidualna 

    Dialer predictive 

    Wycena indywidualna 

    Wallboardy 

    Wycena indywidualna 

    *Przedstawiony cennik ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu cywilnego. Medidesk zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w cenniku w dowolnym czasie bez uprzedniego powiadomienia. Ostateczna wycena usługi może zostać przedstawiona indywidualnie po analizie zakresu zgłoszenia Klienta. 

    Wypróbuj bezpłatnieGroup 6 Copy 2

    Ponad 700 placówek korzystających

    na co dzień z systemu medidesk