Powrót do listy ofert

Konsultant telefoniczny – umawianie spotkań

Opis stanowiska

Medidesk to webowa platforma stworzona specjalnie dla branży medycznej. Kompleksowe narzędzie do obsługi oraz analizy zgłoszeń. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Z Medidesk korzysta ponad 600 obiektów medycznych w całej Polsce.

Telefoniczne umawianie spotkań z przedstawicielami placówek medycznych,
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnie z przyjętymi standardami,
Realizacja indywidualnych celów,
Rzetelne i dokładne uzupełnianie danych (praca z bazą danych, CRM),
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania
Zaangażowanie i nastawienie na cel,
Umiejętność research'u w budowania bazy danych,
Wysoki poziom komunikatywności,
Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów,
Podstawowa znajomość zasad telefonicznego kontaktu z klientami,
Samodzielność i entuzjazm w działaniu,
Otwartość na nowe technologie i innowacyjne rozwiązania.
Znajomość branży medycznej,
Podstawowa znajomość zagadnień związana z IT lub technologią VoIP,
Znajomości języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym.
Oferujemy
Gwarantowaną podstawę 3.550 zł netto,
Premie + prowizje (uzależnione od realizacji wyników)
Możliwość pracy zdalnej,
Możliwość pogłębiania wiedzy, zdobywania nowych kompetencji, cennego doświadczenia,
Prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz dostęp do platformy wellbeingowej,
Biuro na Żoliborzu z pięknym ogrodem i stacjami metra w odległości około 400 metrów.
benefity
Co oferujemy

Elastyczny czas pracy

Przyjazne biuro z własną siłownią

Eventy integracyjne

Szkolenia

Dołącz do nas

Jeżeli widzisz się w naszym zespole,
wyślij nam CV na kariera@medidesk.pl