Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Możliwości

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2Bot do odwoływania wizytBot do potwierdzania wizytBot do zamawiania receptBot do rezerwacji wizytBot medycyna pracyBot do ponawiania recept

Telefonia cyfrowa, czyli technologia opierająca się na przesyłaniu głosu przez internet. Jest to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane w codziennej pracy placówek medycznych.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Aplikacja dedykowana placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Chcesz zwiększyć sprzedaż usług medycznych? Chcesz poprawić jakość obsługi pacjenta w swojej placówce? Dowiedz się więcej o szkoleniach Medidesk.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2
Cennik

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Dowiedz się więcejGroup 6 Copy 2

platforma md edu

Konferencja AMOZ

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Webinary

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Szkolenia stacjonarne

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Warsztaty online

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy
Kontakt
icons8-enterZaloguj sięZobacz demo
Zobacz demo

Dla placówek medycznych

Wewnętrzny chat tekstowy – nowa jakość komunikacji zespołowej 

Popraw komunikację w swoim zespole

Włącz tekstowy kanał kontaktu

Komunikacja z kadrą medyczną

Dlaczego warto

Dlaczego warto wdrożyć wewnętrzny chat tekstowy ?

Satysfakcja pacjentów
– ulepsz komunikację pracowników dla lepszej obsługi
i PX

Minimalizacja błędów
– wymieniaj informacje, by zmniejszyć pomyłki rejestracyjne

Efektywna wymiana dokumentów
– udostępnianiaj ważne dokumenty w zespole

Elastyczność w tworzeniu czatów
– twórz dostosowane czaty indywidualne i grupowe

Dostęp do wiedzy specjalistycznej
– zapewnij szybki dostęp do wiedzy od współpracowników

Współpraca wielodyscyplinarna
– wspieraj interakcje między różnymi specjalistami w Twoim zespole

Dla placówek medycznych

Poznaj funkcje wewnętrznego chatu Medidesk

Twórz własny, spersonalizowany chat

Projektuj zarówno indywidualne, jak i grupowe czaty, dostosowane do różnych potrzeb
i zadań. Dostosuj zespół do dynamicznych wymagań organizacyjnych, zapewniając elastyczną komunikację i efektywną współpracę.

 

Podwyższenie wydajności pracy

Ulepszaj komunikację wewnętrzną dla efektywnej pracy i zarządzania zadaniami Twojego zespołu. Szybko rozwiązuj problemy, precyzyjnie ustalaj priorytety i cele, oraz zwiększaj transparentność procesów decyzyjnych.

Wszechstronne wsparcie dla różnych modeli pracy

Łatwo współpracuj z zespołem, niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz. Dostarcz wszystkie potrzebne narzędzia i zasoby, zapewniając płynną komunikację i wymianę informacji. Zachowaj spójności zespołu i efektywność pracy, bez względu na warunki.

Widoczność i dostępność

Po utworzeniu chatu, ten automatycznie pojawia się w Twoim panelu Medidesk. Umieszczony z boku ekranu, będzie łatwo dostępny dla każdego pracownika.

Liczba nowych klientów
16% wzrostu
Nowa wizyta
Z Medidesk, Komunikacja wewnętrzna Staje się Prostsza 

Nasz wewnętrzny chat to więcej niż narzędzie – to sposób na zbudowanie lepszej, efektywniejszej
i bardziej jakościowej komunikacji
 Twojego personelu.

Wybierz Medidesk, aby podnieść efektywność pracy Twojej rejestracji już dziś. 

Wewnętrzny chat tekstowy to lepsze zarządzanie czasem i zasobami

Indywidualne czaty mogą idealne posłużyć do szybkich konsultacji
z lekarzami, gdzie wymagana jest prywatność i bezpośredni kontakt
z określonym specjalistą.
Przesyłanie dokumentów przez wewnętrzne chaty tekstowe
w placówkach medycznych umożliwia szybkie i bezpieczne udostępnianie informacji klinicznych i administracyjnych między personelem.
Wewnętrzny chat tekstowy stanowi kluczowe narzędzie dla pracy zdalnej, umożliwiając błyskawiczne i efektywne komunikowanie się zespołów. Zapewnia on natychmiastowy dostęp do personelu
i menedżerów, co jest nieocenione w szybkim rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji.
Formularz umożliwia pacjentom pozostawienie swojego kontaktu w celu oczekiwania na zwrotne połączenie od placówki medycznej. Jest to wygodna opcja, szczególnie w przypadku pytań dotyczących wyników badań czy innych informacji, które nie wymagają osobistej wizyty.