Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Możliwości

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2Bot do odwoływania wizytBot do potwierdzania wizytBot do zamawiania receptBot do rezerwacji wizytBot medycyna pracyBot do ponawiania recept

Telefonia cyfrowa, czyli technologia opierająca się na przesyłaniu głosu przez internet. Jest to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane w codziennej pracy placówek medycznych.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Aplikacja dedykowana placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Chcesz zwiększyć sprzedaż usług medycznych? Chcesz poprawić jakość obsługi pacjenta w swojej placówce? Dowiedz się więcej o szkoleniach Medidesk.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2
Cennik

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Dowiedz się więcejGroup 6 Copy 2

platforma md edu

Konferencja AMOZ

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Webinary

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Szkolenia stacjonarne

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Warsztaty online

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy
Kontakt
icons8-enterZaloguj sięZobacz demo
Zobacz demo

Dla placówek medycznych

Uproszczony proces statusowania i tagowania z Medidesk

Podgląd umówionych wizyt

Obserwacja zgłoszeń w obsłudze

Analiza zgłoszeń bez wizyty

Dlaczego warto

Dlaczego warto korzystać z statusowania i tagowania ?

character-patterns

Organizacja pracy
utrzymuj porządek w rejestracji, identyfikując stan zgłoszeń.

Współpraca w zespole
– pomagaj zespołowi w osiąganiu wspólnych celów.

Zwiększaj efektywność
– umożliwiaj rejestracji lepsze zarządzanie czasem i zadaniami. 

Redukcja błędów
zmniejszaj ryzyko pomyłek i nieporozumień w zespole. 

Przekazywanie zmian
– szybko i dokładne informuj o statusie zgłoszeń podczas zmiany pracowników.

Poprawa obsługi pacjentów
– umożliwiaj lepsze rozumienie potrzeb pacjentów.

Dla placówek medycznych

Poznaj funkcje statusowania i tagowania Medidesk

Analiza kampanii reklamowych

Statusowanie umożliwia ocenę efektywności kampanii marketingowych i identyfikację przyczyn, dla których pacjenci nie decydują się na skorzystanie z oferty. 

Dopasowanie do potrzeb

Funkcja tworzenia spersonalizowanych statusów, które idealnie odpowiadają unikalnym potrzebom i charakterystyce danej placówki, znacząco usprawnia procesy decyzyjne w obszarach marketingu i zarządzania operacyjnego.

Optymalizacja oferty usługowej

Statusowanie pozwala na identyfikację najbardziej pożądanych usług i dostosowanie oferty, aby lepiej odpowiadała na potrzeby pacjentów i zwiększała ich zadowolenie.

Liczba nowych klientów
16% wzrostu
Nowa wizyta
Z Medidesk obsługa pacjenta jest prosta

Korzystanie z statusowania i tagowania – to klucz do zrozumienia potrzeb Twoich pacjentów. Szybsza obsługa i wyższa jakość świadczonych usług.

Wybierz Medidesk, aby podnieść efektywność pracy Twojej rejestracji już dziś. 

Statusowanie i tagowanie to lepsza obsługa pacjenta

Zaznaczany, gdy rozmowa zakończy się umówieniem wizyty. Ten status jest kluczowy, ponieważ informuje o pomyślnym zakończeniu procesu rejestracji i umożliwia monitorowanie liczby skutecznych zapisów, co jest ważnym wskaźnikiem efektywności pracy rejestracji.
Dla sytuacji, gdy umawianie wizyty wymaga dodatkowych działań, jak potwierdzenie terminu. Status ten pomaga śledzić zgłoszenia, które są w trakcie załatwiania, co ułatwia zarządzanie czasem pracy i zapewnia, że żadne zapytanie pacjenta nie zostanie pominięte czy zapomniane.
Używany, gdy wizyta nie została umówiona, np. z powodu braku terminów. Ten status jest ważny do identyfikacji obszarów, gdzie mogą być potrzebne zmiany, na przykład w dostępności terminów lub procedurach umawiania, co może prowadzić do poprawy ogólnej satysfakcji pacjentów i efektywności placówki.
Formularz umożliwia pacjentom pozostawienie swojego kontaktu w celu oczekiwania na zwrotne połączenie od placówki medycznej. Jest to wygodna opcja, szczególnie w przypadku pytań dotyczących wyników badań czy innych informacji, które nie wymagają osobistej wizyty.