Dla placówek medycznych

Zintegrowane rozwiązanie komunikacyjne VoIP

Komunikacja przez internet

Wyższa jakość połączeń

Zmniejszenie kosztów operacyjnych

Zobacz demo

Dlaczego warto

Dlaczego warto korzystać z telefonii VoIP ?

Podwyższona jakość połączeń
– uzyskaj dostęp do wyższej jakości dźwięku.

Szybka konfiguracja
– wystarczy połączenie sieciowe i router.

Zmniejszenie kosztów
– zredukuj koszty instalacji i utrzymania tradycyjnej centrali telefonicznej.

Mobilność z softphonem
utrzymuj połączenie bez inwestowania w dedykowany sprzęt.

Skalowanie systemu
– inwestuj w rozwiązanie, które będzie rozwijać się razem z placówką

Dla placówek medycznych

Poznaj funkcje telefonii VoIP

Komunikacja przez Internet

Telefonia VoIP umożliwia prowadzenie połączeń telefonicznych za pośrednictwem połączenia internetowego, zastępując tradycyjne linie telefoniczne.

Mobilność i dostępność

Umożliwia korzystanie z telefonii na różnych urządzeniach połączonych z Internetem, w tym na komputerach, tabletach i smartfonach, co zapewnia większą mobilność i elastyczność w komunikacji.

Skalowanie i elastyczność

VoIP oferuje możliwość łatwego skalowania i dostosowywania usług telefonicznych do zmieniających się potrzeb biznesowych, bez konieczności inwestycji w dodatkowy sprzęt i infrastrukturę.

Liczba nowych klientów
16% wzrostu
Nowa wizyta
Z Medidesk praca rejestracji jest łatwiejsza

Korzystanie z telefonii VoIP – to klucz do tańszego i bardziej jakościowego prowadzenia rejestracji. Szybsza obsługa i wyższa jakość świadczonych usług.

Wybierz Medidesk, aby podnieść efektywność pracy Twojej rejestracji już dziś. 

VoIP to efektywniejsza praca rejestracji medycznej

Dzięki VoIP, rejestracja medyczna może obsługiwać połączenia z pacjentami szybciej i bardziej efektywnie, co skraca czas oczekiwania i zwiększa satysfakcję pacjentów.
System VoIP umożliwia rejestracji lepsze śledzenie i zarządzanie połączeniami, w tym łatwe przekierowywanie rozmów i monitorowanie aktywności połączeń, co poprawia organizację pracy.
VoIP umożliwia integrację z innymi systemami zarządzania placówką medyczną, co pozwala na lepsze zarządzanie informacjami o pacjentach, ich historią medyczną i szczegółami wizyt, co z kolei przyczynia się do usprawnienia całego procesu rejestracji.
Formularz umożliwia pacjentom pozostawienie swojego kontaktu w celu oczekiwania na zwrotne połączenie od placówki medycznej. Jest to wygodna opcja, szczególnie w przypadku pytań dotyczących wyników badań czy innych informacji, które nie wymagają osobistej wizyty.