PROGRAM PARTNERSKI

Dołącz do programu partnerskiego Medidesk

Polecaj nam swoich klientów i zyskaj prowizję, zależną od wysokości umowy bądź sprzedawaj bezpośrednio Medidesk swoim klientom na zasadach resellerskich.

Skorzystaj z naszych produktów, aby pomóc swoim klientom się rozwijać – zyskaj wsparcie i zasoby, których potrzebujesz.

 

Polecam klientom Medidesk i zarabiam na prowizji!

Skorzystaj z Medidesk i pomóż swoim klientom!

 

Shape

Z KIM WSPÓŁPRACUJEMY

Współpracujemy ze specjalistami z różnych dziedzin,
jesteś jednym z nich?

Współpracujemy z firmami IT
Group 5 Copy

Zyskaj godnego zaufania partnera technologicznego, z którego rozwiązań korzysta ponad 550 placówek medycznych w całej Polsce

Współpracujemy z agencjami marketingowymi
Group 5 Copy

Zyskaj partnera technologicznego, dzięki któremu wzniesiesz kampanie marketingowego swoich klientów na maksymalny poziom skuteczności

Współpracujemy z trenerami i firmami konsultingowymi
Group 5 Copy

 Zyskaj możliwość szkolenia zespołów rejestracji i managerów placówek medycznych w całej Polsce.

Współpracujemy z producentami oprogramowania medycznego
Group 5 Copy

Zyskaj możliwość integracji z aplikacją do zarządzania ruchem pacjentów.

Współpracujemy z dostawcami usług i produktów dla placówek
Group 5 Copy

Zyskaj partnera biznesowego z wieloletnim doświadczeniem w branży medycznej.

Współpracujemy z indywidualnymi sprzedawcami
Group 5 Copy

Zyskaj możliwość dywersyfikowania przychodów i zarabiaj na polecaniu Medidesk.

MEDIFRIEND KROK PO PROKU

Program MediFriend –
poleć nas swojemu klientowi

Wybierasz klienta i umawiasz spotkanie

Nie wymagamy, reklamy naszych produktów, oczekujemy kontaktu do osoby decyzyjnej.

Przedstawiamy ofertę współpracy

Podczas spotkania z klientem omawiamy informacje do ankiety przedwdrożeniowej i kosztorysu.

Podpisujemy umowę z klientem

Finalizujemy spotkanie i przekazujemy klienta do działu wdrożeń.

Otrzymujesz wynagrodzenie za  klienta

Wybierasz sposób rozliczenia i cieszysz się jednorazową prowizją.

RESELLER KROK PO PROKU

Program Reseller
– pełny udział w procesie sprzedaży

Wchodzisz do programu Reseller

Przechodzisz szkolenie i otrzymujesz materiały edukacyjne, pełną licencję i dostęp do aplikacji Medidesk. 

Wybierasz klienta i prowadzisz spotkanie

Przedstawiasz ofertę i warunki współpracy, omawiasz wykonany TTP oraz demonstrujesz możliwości aplikacji.

Negocjujesz i podpisujesz umowę z klientem

Prowadzisz potencjalnego klienta od początku do końca procesu sprzedażowego.

Otrzymujesz wynagrodzenie za  klienta

I cieszysz się 15% abonamentem na 24 miesiące.

STATYSTYKI MEDIDESK

Co uzyskasz
implementując Medidesk w swojej placówce?

Zarabiaj pieniądze

Poleć placówkę, z którą Ekspert Medidesk podpisze umowę i zyskaj wynagrodzenie w wysokości jednego pełnego abonamentu.

Zostań expertem branży

Testy, audyty i praktyczna wiedza to ogromna wartość, którą przekazujemy całkowicie bezpłatnie.

Shape

Promuj swoją markę

Bierz udział w naszych konferencjach i branżowych eventach zewnętrznych i działaniach z innymi partnerami.

Zawsze bądź na bieżąco

Testuj bezpłatnie najnowsze możliwości aplikacji jako pierwszy.

HISTORIE KLIENTÓW

Poznaj opinie 
naszych klientów

Medidesk doceniam szczególnie za możliwość kontroli wielu istotnych dla mnie wskaźników w jednym miejscu. Jako właścicielka klinik w różnych miejscach Warszawy, lubię mieć dostęp do statystyk związanych z ruchem pacjentów i wyników biznesowych każdego z oddziałów, z dowolnego miejsca i kiedy tylko tego potrzebuję. Wszelkie kampanie reklamowe weryfikuję w Panelu Managera i działam przemyślanie. Wiem doskonale, które działania są dla nas najbardziej skuteczne.

Dr n. med. Beata Dethloff
(Kliniki Dr Beata Dethloff,
Właścicielka)

Medidesk wspiera mnie w codziennym zarządzaniu zespołem rejestracji. Dzięki aplikacji Medidesk na bieżąco analizuję wskaźniki odbierania połączeń wychodzących i przychodzących. Widzę kto z zespołu umawia najwięcej pacjentów, ile odebranych rozmów danego dnia przełożyło się na realne wizyty, a także jakie jest natężenie ruchu pacjentów w danych godzinach. To bardzo pomocne informacje, które pomagają optymalizować pracę rejestratorek czy ustalać grafiki.

Paulina Wald,
(Polsko-Amerykańskie Kliniki Serca,
Szef Zespołu Rejestracji)

Za pomocą Medidesk mogę sprawdzać, które kanały marketingowe uruchomione w celu pozyskania pacjentów, są dla nas najbardziej opłacalne – np.: akcja ulotkowa czy kampania w Google AdWords. Poza tym Medidesk stał się ulubionym narzędziem naszych rejestratorek bez którego obecnie nie wyobrażają sobie swojej codziennej pracy. To niezwykle pomocne narzędzie dla wszystkich, których celem jest zwiększenie zysków w szeroko pojętym biznesie leczniczym.

Maciej Piechota,
(BodyMove, Właściciel)