Zwiększ przychody swojej placówki i popraw jakość obsługi Pacjentów.
Monitoruj na bieżąco wskaźniki biznesowe
oraz sprawdzaj skuteczność wszystkich kanałów marketingowych.

Wypróbuj Medidesk bezpłatnie

start1 start2 slajd1pl_03
1
2
3
4
6
7
body-move
przychodnia-ken
thuasne
Centrum Medyczne Bonifratrów
Centum Medyczne Panorama
dr Beata Dethloff
Mega-lens
Nasz Lekarz Toruń
NZOZ Medica-med
Vertimed

Z naszej aplikacji korzystają codziennie

Przychodnie (NZOZ, POZ, AOS)
Przychodnie (NZOZ, POZ, AOS)
Szpitale prywatne i publiczne
Szpitale prywatne i publiczne
Kliniki i gabinety medycyny estetycznej
Kliniki i gabinety medycyny estetycznej
Poradnie specjalistyczne
Poradnie specjalistyczne
Gabinety (stomatologia, rehabilitacja)
Gabinety (stomatologia, rehabilitacja)
Siciei i Centra Medyczne
Sieci i Centra Medyczne

Najważniejsze funkcje w jednym miejscu

Wbudowana-Telefonia-VOIP

Wbudowana Telefonia VOIP

Check
Nagrania rozmów
Check
Zapowiedzi głosowe
Check
Brak sygnału zajętości - kolejka oczekujących
Check
Pełne statystyki połączeń
Check
Komunikaty RODO
Check
IVR
Wbudowana Telefonia VOIP
Zintegrowane-wszystkie-kanały-kontaktu

Zintegrowane wszystkie źródła kontaktu

Check
Telefonia VOIP
Check
Strona WWW
Check
Chat
Check
Email
Check
Messenger
Check
Baza Pacjentów
Narzędzia-dla-rejestracji

Narzędzia dla Rejestracji

Check
Baza kontaktów w jednym miejscu
Check
Zgłoszenia widoczne w czasie rzeczywistym
Check
Oddzwanianie jednym kliknięciem
Check
Odpisywanie na zgłoszenia pacjentów
Check
Pełna kontrola zgłoszeń poprzez dedykowane statusy
Statystyki dla Managerów-icon

Statystyki dla Managerów

Check
Pełne statystyki i istotne dane biznesowe
Check
Odbieralność połączeń
Check
Ilość zgłoszeń na godzinę
Check
Skuteczność pracy zespołu

Analiza skuteczności kanałów
marketingowych

Check
Kampanie Google AdWords
Check
Kampanie Facebook Ads
Check
Akcje mailingowe
Check
Ulotki
Check
Plakaty
Check
Billboardy
Check
Partnerskie serwisy branżowe
Check
Inne reklamy w sieci i poza nią
Contact
Zacznij z Medidesk
14 dni za darmo!

Wspomagamy pracę kluczowych działów placówek leczniczych

REJESTRACJA

Pani Paulina 2
Paulina Wald
Szef Zespołu Rejestracji
Medidesk wspiera mnie w codziennym zarządzaniu zespołem rejestracji. Dzięki aplikacji mogę lepiej kontrolować zakres działań i efektywność pracy zespołu. Na bieżąco analizuję wskaźniki odbierania połączeń przychodzących do naszych placówek. Na przykład, widzę kto z mojego zespołu umawia najwięcej pacjentów, ile odebranych rozmów danego dnia przełożyło się na realne wizyty, a także jakie jest natężenie ruchu pacjentów w danych godzinach. To bardzo pomocne informacje, dzięki którym można optymalizować pracę rejestratorek czy ustalać grafiki. Ponadto, dbając w szczególności o jakość obsługi w naszych oddziałach, korzystam z monitoringu - czyli odsłuchuję rozmowy prowadzone przez rejestrację. Wówczas nie mam żadnych wątpliwości w przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń zgłaszanych przez pacjentów.

MANAGER

Beata Dethloff 2
Dr n. med. Beata Dethloff
Właścicielka
Medidesk doceniam szczególnie za możliwość kontroli wielu istotnych dla mnie wskaźników w jednym miejscu. Jako właścicielka klinik w różnych miejscach Warszawy, lubię mieć dostęp do statystyk związanych z ruchem pacjentów i wyników biznesowych każdego z oddziałów, kiedy tylko tego potrzebuję. Dzięki aplikacji mogę również lepiej planować rozwój kompetencji pracowników w zakresie umiejętności sprzedażowych oraz wysokiej jakości obsługi pacjenta. Wszelkie kampanie reklamowe weryfikuję w Panelu Managera i działam przemyślanie. Wiem doskonale, które działania są dla nas najbardziej skuteczne. Prowadzenie prestiżowych placówek medycyny estetycznej i anti-aging wiąże się z ogromną odpowiedzialnością, a korzystanie z takich narzędzi jak Medidesk naprawdę pomaga mi i moim zespołom w codziennych wyzwaniach.

MARKETING

maciej piechota 2
Maciej Piechota
Właściciel
Za pomocą Medidesk mogę sprawdzać, które kanały marketingowe uruchomione w celu pozyskania pacjentów, są dla nas najbardziej opłacalne - np.: akcja ulotkowa czy kampania w Google AdWords. Poza tym Medidesk stał się ulubionym narzędziem naszych rejestratorek. Możemy kontrolować ile telefonów pozostało bez odpowiedzi i ile wizyt udało się "odzyskać" przez oddzwonienie do pacjenta. Medidesk to niezwykle pomocne narzędzie dla wszystkich, których celem jest zwiększenie zysków w szeroko pojętym biznesie leczniczym.