Widok listy

Analiza potrzeb placówki medycznej – zapisz się na bezpłatne konsultacje!

Analiza raportu placówki medycznej przez managera

W Medidesk oferujemy bezpłatne konsultacje z naszymi ekspertami, podczas których przeprowadzamy kompleksową analizę potrzeb placówki m.in. w zakresie marketingu, komunikacji, jakości obsługi pacjentów, czy wprowadzenia telekonsultacji.

Nikt nie ma wątpliwości, że głównym, nadrzędnym celem funkcjonowania placówek ochrony zdrowia jest otaczanie pacjentów opieką medyczną i udzielanie im świadczeń niezbędnych do zachowania zdrowia, a czasem ratowania życia. Należy jednak mieć świadomość, że w dobie dynamicznie rosnącej konkurencji zmieniają się potrzeby i oczekiwania pacjentów wobec przychodni i klinik, zarówno publicznych, jak i prywatnych.

Pacjent nie może być już traktowany jako petent, ale jako klient – placówka musi postarać się, by dotrzeć do niego z ofertą, pozyskać jego zaufanie, zapewnić jak najwyższą jakość obsługi, a także postarać się, by związał się z placówką na dłużej.

Wszystko to wymaga od właścicieli placówek, menedżerów oraz osób zarządzających kompleksowego podejścia nie tylko do zakresu usług pod kątem medycznym (tzn. zapewnienia konsultacji z poszukiwanymi specjalistami, dostępu do nowoczesnych badań czy metod leczenia), ale również m.in. do kwestii marketingowych, budowania świadomości placówki jako marki wśród pacjentów, a także otwierania się na nowoczesne technologie, które umożliwiają np. odbywanie telekonsultacji lekarskich, zdalną pracę recepcjonistek z dowolnego miejsca czy maksymalną automatyzację ruchu telefonicznego w placówce.

Bezpłatne konsultacje realizowane przez ekspertów Medidesk

W Medidesk chcemy wspierać, właścicieli i menedżerów placówek oferując bezpłatne konsultacje z naszymi specjalistami. Dlatego przygotowaliśmy wyjątkową możliwość bezpłatnej analizy potrzeb placówki, przeprowadzanej przez naszych ekspertów. W ramach analizy specjaliści Medidesk:

  • sprawdzą, jak placówka jest przygotowana do aktualnych wymagań rynku i potrzeb pacjentów,
  • przeprowadzą audyt wykorzystywanych przez placówkę narzędzi i metod obsługi pacjentów (wraz z przygotowaniem rekomendowanego modelu obsługi),
  • opracują dopasowany do potrzeb placówki plan wdrażania innowacyjnych narzędzi z zakresu telemedycyny
  • podpowiedzą, jakie narzędzia marketingowe powinna stosować placówka, by pozyskiwać i utrzymywać pacjentów.

Jeśli chcesz porozmawiać z naszymi ekspertami  wypełnij formularz i zarezerwuj termin konsultacji.