Widok listy

Bezpłatny PDF – Promocja placówki medycznej – zmiany po 1.01.2023

marketing medyczny

Od stycznia 2023 r. placówki medyczne obowiązują znowelizowane przepisy o wyrobach medycznych, nakładające na podmioty ochrony zdrowia liczne ograniczenia dotyczące dozwolonych działań marketingowych.

Za nieprzestrzeganie nowych zasad grożą wysokie kary – nawet 5 mln zł.

Pobierz BEZPŁATNIE poradnik i poznaj odpowiedź jak realizować skuteczny marketing medyczny, działając zgodnie z prawem.

Czego dowiesz się z opracowania?

  • Jakie zwroty sprawiają, że informacja na temat oferty zyskuje cechy niedozwolonej reklamy?
  • Czy w social mediach i na stronie internetowej wolno pokazywać lekarzy pracujących w placówce?
  • Czy w postach w social mediach wolno podać dane kontaktowe np. z hasłem „Rezerwacja wizyt”, lub „Zadzwoń, napisz po więcej informacji”?
  • Czy w social mediach można pokazywać i opisywać: zabiegi, procedury medyczne, efekty leczenia?
  • Czy dozwolone jest poinformowanie w social mediach i na stronie internetowej, jaki sprzęt wykorzystujemy w danym zabiegu?
  • Czy wolno opublikować informację o rabacie, okresowej zniżce na usługę lub zabieg?
  • Jakie kary grożą za niedostosowanie się do nowych przepisów? Jak wygląda procedura nałożenia kary?
  • Jak zrealizować obowiązek przechowywania wzorów reklam?

POBIERZ poradnik i bądź na bieżąco!