Informujemy, że w związku z zagrożeniem związanym z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19 podjęliśmy dodatkowe środki ostrożności związane z codziennym funkcjonowaniem firmy Medidesk. Mając na uwadze zdrowie i komfort naszych klientów, partnerów i pracowników oraz zmieniającą się sytuację dotykającą nas wszystkich ograniczamy do niezbędnego minimum wyjazdy w skali kraju oraz podróże służbowe.
Podejmujemy dodatkowe środki ostrożności adekwatne do zagrożenia oraz aktualnych informacji na temat koronawirusa kontynuując jednocześnie bieżącą działalność firmy Medidesk. Korzystając z nowoczesnych narzędzi komunikacji i działając dynamicznie uruchamiamy spotkania online z naszymi ekspertami oraz przedstawicielami działów Help Desk, Sukcesu Klienta i Sprzedaży. Zachęcamy Państwa do korzystania z tej formy komunikacji, dopóki sytuacja w Polsce się nie ustabilizuje.
Do Państwa dyspozycji uruchamiamy dedykowane pokoje spotkań online na platformie Whereby, Google Hangouts, Skype oraz zdalne wsparcie online na platformie TeamViewer.
Wszelkie stacjonarne spotkania, wdrożenia oraz szkolenia, zaplanowane w miejscu Państwa działalności, jak również w siedzibie firmy Medidesk zostają jednak zawieszone do odwołania. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących szkoleń, wdrożeń, spotkań oraz bieżącego funkcjonowania firmy, prosimy o kontakt mailowy biuro@medidesk.pl lub telefoniczny (22) 250 08 50.
Wszystkie aktualne informacje dotyczące działań firmy Medidesk będą publikowane na stronie www.medidesk.pl