Dla placówek medycznych

Uproszczone zarządzanie połączeniami – IVR w Medidesk 

Łatwiejsza obsługa telefoniczna

Automatyczne informowanie pacjentów

Dostosowanie zapowiedzi IVR do potrzeb

Zobacz demo

Dlaczego warto

Dlaczego warto korzystać z IVR ?

Zapowiedzi dzienne
– informuj pacjentów o istotnych kwestiach w działaniu placówki.

Zapowiedzi okolicznościowe
– używaj w specjalnych sytuacjach, np. podczas świąt.

Określenie powodu kontaktu
– pacjenci mogą wybrać, z jakim problemem się zgłaszają. 

Potwierdzanie tożsamości
potwierdzaj tożsamość pacjentów za pomocą IVR. 

Dostęp do informacji
– udzielaj niektórych informacji bezpośrednio przez IVR.

Zapowiedzi nocne
– informuj o godzinach pracy pesrsonelu w placówce

Dla placówek medycznych

Poznaj funkcje IVR Medidesk

Sposoby wykorzystania IVR 

W Medidesk system IVR umożliwia dopasowanie do specyficznych potrzeb placówki medycznej. Oferuje on zarówno pełną automatyzację procesu rejestracji pacjentów, jak i prostsze funkcje, takie jak udzielanie podstawowych informacji o godzinach pracy czy procedurach wizyty.

Dostosowanie odpowiedzi

Użytkownicy mogą ustawić różne komunikaty głosowe, które zmieniają się w zależności od pory dnia lub natężenia ruchu telefonicznego. To pozwala na efektywniejsze zarządzanie połączeniami i lepszą obsługę pacjentów.

Testowanie odpowiedzi

W systemie IVR można przeprowadzać testy różnych wersji zapowiedzi, co umożliwia znalezienie najskuteczniejszego komunikatu dla danej placówki. Testowanie różnych opcji pozwala na optymalizację komunikacji i poprawę interakcji z pacjentami.

Liczba nowych klientów
16% wzrostu
Nowa wizyta
Z Medidesk kontakt z pacjentem jest prosty

Korzystanie z IVR – to klucz do usprawnienia przepływu pacjentów w Twojej placówce. Szybsza obsługa i wyższa jakość świadczonych usług.

Wybierz Medidesk, aby podnieść efektywność pracy Twojej rejestracji już dziś. 

IVR to lepsze zarządzanie zgłoszeniami i wizytami pacjentów

Konfiguracja IVR jest prosta dzięki wykorzystaniu technologii VoIP, co umożliwia szybkie i łatwe dostosowanie systemu do potrzeb placówki. Ta technologia zapewnia elastyczność i wygodę w zarządzaniu komunikatami, co znacząco ułatwia proces ich zmiany czy aktualizacji.
Stosowanie zabiegów, takich jak przekierowywanie połączeń nawet bez wyboru w menu tonalnym, zwiększa szansę na skontaktowanie się pacjentów, co jest szczególnie pomocne dla osób nieprzyzwyczajonych do obsługi systemów IVR.
IVR automatycznie informuje pacjentów o ważnych sprawach, takich jak to, czy połączyli się z właściwą placówką czy czy placówka jest otwarta, co znacznie ułatwia komunikację i poprawia doświadczenia pacjentów przy pierwszym kontakcie telefonicznym.
Formularz umożliwia pacjentom pozostawienie swojego kontaktu w celu oczekiwania na zwrotne połączenie od placówki medycznej. Jest to wygodna opcja, szczególnie w przypadku pytań dotyczących wyników badań czy innych informacji, które nie wymagają osobistej wizyty.