Pobierz bezpłatny poradnik dla pracowników rejestracji i managerów placówek medycznych!
Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach w obsłudze pacjenta? Technika 5 kroków to bezpłatne opracowanie PDF z opisem sprawdzonej techniki, która wesprze zespół rejestracji medycznej w obsłudze wymagających pacjentów.
Czego dowiesz się z poradnika?
- Jakie są najczęstsze sytuacje konfliktowe na linii rejestracja – pacjent w placówce medycznej?
- Jak wykorzystać „Technikę 5 kroków w obsłudze pacjenta” w trudnych, spornych sytuacjach w rejestracji medycznej?
- Jakie są rekomendowane zwroty w komunikacji z wymagającym pacjentem?
- Jak asertywnie zareagować w sytuacji, kiedy pacjent jest opryskliwy, krzyczy lub narusza Twoją godność osobistą?
Autorem wskazówek jest Urszula Łaskawiec – ekspert ds. szkoleń i rozwoju kadry dla branży medycznej, która przeszkoliła pracowników rejestracji w ponad 400 placówkach w całej Polsce.
BĄDŹ W KONTAKCIE
Masz pytania?
Skontaktuj się!
Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.
Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!
WEBINARY MEDIDESK
Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?
Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?