Widok listy

Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach w obsłudze pacjenta? – bezpłatny PDF

Pobierz bezpłatny poradnik dla pracowników rejestracji i managerów placówek medycznych!

Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach w obsłudze pacjenta? Technika 5 kroków to bezpłatne opracowanie PDF z opisem sprawdzonej techniki, która wesprze zespół rejestracji medycznej w obsłudze wymagających pacjentów.

Czego dowiesz się z poradnika?

  • Jakie są najczęstsze sytuacje konfliktowe na linii rejestracja – pacjent w placówce medycznej?
  • Jak wykorzystać „Technikę 5 kroków w obsłudze pacjenta” w trudnych, spornych sytuacjach w rejestracji medycznej?
  • Jakie są rekomendowane zwroty w komunikacji z wymagającym pacjentem?
  • Jak asertywnie zareagować w sytuacji, kiedy pacjent jest opryskliwy, krzyczy lub narusza Twoją godność osobistą?

Autorem wskazówek jest Urszula Łaskawiec – ekspert ds. szkoleń i rozwoju kadry dla branży medycznej, która przeszkoliła pracowników rejestracji w ponad 400 placówkach w całej Polsce.

BĄDŹ W KONTAKCIE

Masz pytania?
Skontaktuj się!

Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.

Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!

Umów się na rozmowęGroup 6 Copy 2

WEBINARY MEDIDESK

Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?

Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?

  • Skutecznie rozwijaj swoją placówkę
  • Poznaj aktualne trendy obsługi klienta
  • Buduj dobre relacje z pacjentami
  • Wdrażaj procedury, które zwiększą Twoją sprzedaż
Zapisz się