Wróć do bloga

Kategoria wpisu: Aplikacja

Jaka jest aplikacja Medidesk? – wywiad z managerem

Jaka jest aplikacja Medidesk? – wywiad z managerem

W ostatnim czasie mieliśmy okazję porozmawiać z jednym z naszych klientów na temat zalet aplikacji Medidesk oraz efektów jakie udało się osiągnąć w ramach wspólnych działań. Rozmowę z Agatą Damięcką- Dyrektor Zarządzającą Centrum Medycznego BiMed w Mszczonowie, które świadczy usługi w ramach Podstawowej Opieki Zdrowotnej jak i komercyjnie przeprowadził Jakub Stępnowski z Medidesk.

Jakub Stępnowski: Czym jest dla Ciebie Medidesk?

Agata Damięcka: Medidesk jest dla mnie dobrym i skutecznym narzędziem pracy jeśli chodzi o monitoring połączeń telefonicznych w placówce oraz pozyskiwanie i utrzymywanie pacjentów, którzy trafiają do naszego centrum.

Jakub Stępnowski: Jaka jest aplikacja Medidesk?

Agata Damięcka: System sam w sobie jest bardzo przejrzysty, prosty w obsłudze i domyślny dla użytkownika – łatwo się na nim pracuje.

Jakub Stępnowski: Które funkcjonalności w aplikacji Medidesk są dla Ciebie najbardziej przydatne?

Agata Damięcka: Dla mnie jako dyrektora placówki to panel managera w aplikacji jest najbardziej interesującą funkcjonalnością, za pomocą której mogę sprawdzać i weryfikować statystyki pod różnym kątem np. Jaki jest ruch telefoniczny w placówce oraz kiedy tych telefonów jest najwięcej. Daje mi to obraz pracy całego mojego zespołu rejestracji oraz pozwala lepiej dopasować grafik pracy do natężenia ruchu telefonicznego w placówce.

Jakub Stępnowski: W czym jeszcze Medidesk pomaga Ci w Twojej codziennej pracy?

Agata Damięcka: Bardzo fajnym rozwiązaniem w Medidesku jest statusowanie wizyt. Dzięki nim wiem ilu tak naprawdę pacjentów kontaktowało się z naszą placówką w celu umówienia wizyty a ilu tylko chciało uzyskać bardziej szczegółowe informacje o zabiegu. Aplikacja pozwala mi dodatkowo zweryfikować ilu pacjentów zapisało się na wizytę w ramach NFZ, a ilu w ramach usług komercyjnych.

Jakub Stępnowski: Czego się najbardziej obawiałaś rozpoczynając pracę z naszą aplikacją?

Agata Damięcka: Najbardziej obawiałam się tego, że obsługa dodatkowego narzędzia przysporzy mi i rejestratorkom więcej pracy teraz wiem, że zapełnienie niepotrzebnie się martwiłam bo pracuje się świetnie, a aplikacja wręcz przyspiesza naszą pracę.

Jakub Stępnowski: Co się zmieniło w Bimed odkąd pracujecie z Medidesk?

Agata Damięcka: Odkąd mamy Medidesk jeszcze bardziej dbamy o to żeby nasza rejestracja odbierała jak najwięcej połączeń telefonicznych ponieważ analizując statystyki w panelu managera zauważyłam, że bardzo dużo wizyt to wizyty umówione właśnie z połączeń telefonicznych albo wręcz odzyskane z połączeń nieodebranych, a oddzwonionych przez naszą rejestrację. Wszystko to przełożyło się na większą ilość pacjentów zainteresowanych naszymi usługami. Nasze centrum medyczne się rozrasta, a my poszukujemy coraz to nowych specjalistów, aby zapewnić naszym pacjentom jak najlepszą i fachową opiekę.

Jakub Stępnowski: Czy poleciłabyś Medidesk innym managerom placówek medycznych podobnych do Twojej?

Agata Damięcka: Oczywiście, że tak. Dzięki wprowadzeniu i korzystaniu z innowacyjnego narzędzia do obsługi pacjentów jakim jest niewątpliwie aplikacja Medidesk sama placówka staje się bardziej nowoczesna. Jest to bardzo dobre narzędzie pracy, które podnosi prestiż placówki.

 

Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

    Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

      Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

        Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk