Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Możliwości

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2Bot do odwoływania wizytBot do potwierdzania wizytBot do zamawiania receptBot do rezerwacji wizytBot medycyna pracyBot do ponawiania recept

Telefonia cyfrowa, czyli technologia opierająca się na przesyłaniu głosu przez internet. Jest to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane w codziennej pracy placówek medycznych.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Aplikacja dedykowana placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Chcesz zwiększyć sprzedaż usług medycznych? Chcesz poprawić jakość obsługi pacjenta w swojej placówce? Dowiedz się więcej o szkoleniach Medidesk.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2
Cennik

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Dowiedz się więcejGroup 6 Copy 2

platforma md edu

Konferencja AMOZ

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Webinary

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Szkolenia stacjonarne

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Warsztaty online

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy
Kontakt
icons8-enterZaloguj sięZobacz demo
Zobacz demo
Widok listy

Zmiany w sprawie standardów organizacyjnych teleporady

platforma telemedyczna

Kolejne zmiany czy bez zmian?

4 lutego 2021 r. w życie weszło w życie Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 1 lutego 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardu organizacyjnego teleporady w ramach podstawowej opieki zdrowotnej. Jest to już druga zmiana w ostatnim czasie. Wcześniejsze rozporządzenie z 12 stycznia obligowało placówki POZ do realizowania teleporady nie później niż w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu zgłoszenia się pacjenta. Pojawiły się jednak uwagi ze strony świadczeniodawców. Ich zdaniem aktualny stan organizacyjny nie zawsze umożliwia tak sprawną obsługę. W związku z tym wyznaczone standardy mogłyby nie być dotrzymywane. Kolejna zmiana daje furtkę placówkom – mogą one ustalić z pacjentem lub jego opiekunem ustawowym późniejszy termin.

Standardy teleporady po zmianach

W praktyce aktualna zmiana doprowadza placówki i pacjentów do punktu wyjścia. Celem projektów było usprawnienie kontaktu między świadczeniodawcą a świadczeniobiorcą. Ministerstwo Zdrowia musiało jednak wziąć pod uwagę możliwości organizacyjne w podmiotach POZ. Te nie zawsze pozwalają na tak sprawną obsługę pacjenta. Po zmianach obligatoryjnym terminem jest pierwszy dzień roboczy po dniu zgłoszenia się pacjenta, chyba że obie strony dojdą do porozumienia w kwestii innego terminu. W teorii takie rozwiązanie może przynieść pewne przyspieszenie w kontaktach z osobami potrzebującymi konsultacji. W praktyce warta uwagi byłaby reorganizacja pracy placówki.

Przeciążenia w obsłudze pacjentów – jak sobie radzić?

Natłok zgłoszeń od pacjentów to codzienność w służbie zdrowia. Sytuacja związana z pandemią nie ułatwia radzenia sobie z tym zadaniem. Placówki medyczne stoją obecnie przed wyzwaniem umawiania i przeprowadzania wielu zdalnych wizyt. Ich misją jest udzielanie pomocy w najszybszym możliwym terminie. To wymaga jednak dużej dostępności – zarówno ze strony samych lekarzy, jak i rejestracji medycznej. Z pomocą przychodzi technologia i nowoczesne narzędzia dedykowane podmiotom medycznym. Jednym z takich narzędzi jest aplikacja Medidesk.

Moduł „Telemedycyna” systemu Medidesk to kompleksowe wsparcie zarówno dla rejestracji medycznej (monitorowanie i zarządzanie połączeniami, sprawdzanie historii i dokonywanie notatek, możliwość szybkiego oddzwonienia na nieodebrane), jak i samej organizacji telewizyty (bezpieczne i wygodne połączenie za pośrednictwem dobrej jakości wideo, czatu lub telefonu). Nowoczesne, wszechstronne oprogramowanie umożliwia usprawnienie i lepszą organizację bieżącej pracy, a także wykonywanie jej zdalnie – wystarczy komputer, tablet, a niekiedy nawet tylko telefon. Za pośrednictwem Medidesk zarówno lekarz, jak i rejestrator medyczny może wykonywać swoje obowiązki również na odległość, np. będąc na domowej kwarantannie. Wszystko to z zachowaniem zasad poufności, której nie zawsze dostarczają popularne komunikatory i ogólnodostępne narzędzia internetowe.