Zapisz się na szkolenie „Obsługa wymagającego pacjenta. Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach?”– kompleksowe, praktyczne warsztaty dla zespołu rejestracji przygotowujące pracowników placówek medycznych do profesjonalnej obsługi klientów w stresujących warunkach.
Termin: 22 kwietnia 2022 r. godz. 10.00 – 15.00
Miejsce: Centrum CBT, Wołodyjowskiego 74a, Warszawa
Dzięki szkoleniu pracownicy rejestracji:
- Zyskają wiedzę, praktyczne wskazówki oraz schematy rozmów i zachowań w sytuacjach roszczeniowych, reklamacyjnych i konfliktowych.
- Wdrożą standardy obsługi, dzieki którym placówka nie straci nawet najbardziej wymagających pacjentów.
- Opanują stres związany z nieprzyjemnymi lub konfliktowymi sytuacjami w podmiocie ochrony zdrowia
Program szkolenia obejmuje 5 modułów:
Moduł 1: Jak nie dopuścić do „trudnych sytuacji w placówce medycznej? (ćwiczenia na żywo skupiające się na komunikacji pracowników z pacjentem, ich wypowiedziach, akcentowaniu, tonie głosu, płynności mówienia oraz stosowanej mimice i gestach)
Moduł 2: Odpowiednie przygotowanie personelu na stresujące sytuacje w ośrodku ochrony zdrowia (praktyczne wykorzystanie metod pomagających dostosować się do sposobu przekazu pacjenta oraz sposoby na wykorzystanie komunikatów łagodzących konflikt w praktyce)
Moduł 3: Praca w rejestracji a… psychologia. Typy pacjentów i odpowiednia komunikacja (warsztat jak rozmawiać z przedstawicielami każdego typu osobowości, by komunikacja była skuteczna i doprowadziła do konsensusu)
Moduł 4: Jak zachować spokój nawet w najbardziej stresujących sytuacjach? (jak uniknąć podstawowego błędu atrybucji i zapanować nad zaogniającą się sytuacją)
Moduł 5: Asertywne działanie w pracy rejestracji medycznej (na konkretnych przykładach i gotowych sformułowaniach poznasz techniki asertywnego stawiania granic w 5 krokach)