Zaczynamy we wtorek 03.11.2020 z tematem: “Bezpieczna i rentowna placówka medyczna w dobie pandemii.” Łukasz Grzanek opowie jakie czynności zapewniają płynność działania placówek medycznych. Jak realizować świadczenia medyczne i organizować pracę rejestracji medycznej bez względu na warunki i w obliczu Covid-19. Jak zapewnić możliwość zdalnej obsługi pacjentów przez rejestrację oraz jak zadbać o bezpieczeństwo i kontakt z pacjentem w nowych warunkach. Ten sam temat będzie poruszany również 12.11 (czwartek) i 24.11 (wtorek) o godz. 11:00.
O “Marketingu placówek medycznych – co można, co warto, a co trzeba zrobić, aby pozyskać klientów”, w czwartek 05.11.2020 opowie Tomasz Rupniewski, Dyrektor Zarządzający w agencji Media Health. Ramy prawne reklamy – ustawa, uchwała izby lekarskiej, działania online – absolutne must have, strona www, jaka? Klienci skąd ich brać? – kampanie adwords, fb posty, blogi, SEO. O tym, jak nie zapominać o klientach obecnych i jeśli kampania to jak mierzyć jej efekty – analytics, fb, pixel, medidesk.
Na „Zarządzanie zmianą w placówkach ochrony zdrowia” w formule wywiadu z Grażyną Lewicką, GOOD MINDSET – coachem i managerem z wieloletnim doświadczeniem zapraszamy 10.11.2020 we wtorek. Podczas webinaru zastanowimy się, jakie są czynniki sukcesu i porażki w zmianie, przeanalizujemy rolę poszczególnych pracowników we wprowadzaniu zmian, oraz odpowiemy na pytanie czy warto stosować metody innych branż – np IT, w zarządzaniu zmianą w podmiotach medycznych.
We wtorek 17.11.2020 razem z Barbarą Krysztofczyk, Krystal Point – ekspertem ds. PR i wizerunku, trenerem medialnym, odpowiemy na pytanie jak, sobie radzić w sytuacjach podbramkowych w placówkach medycznych. Sytuacje kryzysowe w dobie pandemii – jak mogą sobie radzić placówki medyczne? O wizerunku, możliwych scenariuszach i przygotowaniu na nie, wpadkach i roli mediów społecznościowych w rozwoju i zarządzaniu kryzysem.
O doświadczeniu pacjenta w kontakcie z podmiotami medycznymi i jego wpływie na ocenę, rekomendacje i powracanie do klinik – co się równa korzystaniu z usług, opowiedzą Anita Chabrowska – Dyrektor Marketingu i Urszula Łaskawiec – trener i szkoleniowiec, Medidesk. Customer Experience, czyli zadowolony pacjent już 19.11.2020 w czwartek. Poznacie dobre praktyki, zasadę efektu WOW w obsłudze i działania, które wspierają dobre doświadczenia pacjenta z Twoją placówką i jej usługami.
Na koniec miesiąca (czwartek, 26.11.2020) przygotowaliśmy dla Was spotkanie z radcą prawnym i autorką dziesiątek publikacji na portalu Prawnik§Lekarza, Aleksandrą Powierżą. Rzeczywistość prawna placówek medycznych w dobie koronawirusa będzie tematem naszego spotkania. Porozmawiamy o obowiązkach i odpowiedzialności placówki/pracodawcy wobec pracowników i pacjentów. Dowiecie się też, czym jest opłata covidowa i czy placówki mogą ją stosować wobec pacjentów.
Zapraszamy do rejestracji na zbliżające się wydarzenia i aktywnego uczestnictwa. Szczegóły znajdziecie na naszej stronie www.medidesk.pl/webinary – do zobaczenia!