Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Możliwości

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2Bot do odwoływania wizytBot do potwierdzania wizytBot do zamawiania receptBot do rezerwacji wizytBot medycyna pracyBot do ponawiania recept

Telefonia cyfrowa, czyli technologia opierająca się na przesyłaniu głosu przez internet. Jest to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane w codziennej pracy placówek medycznych.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Aplikacja dedykowana placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Chcesz zwiększyć sprzedaż usług medycznych? Chcesz poprawić jakość obsługi pacjenta w swojej placówce? Dowiedz się więcej o szkoleniach Medidesk.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2
Cennik

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Dowiedz się więcejGroup 6 Copy 2

platforma md edu

Konferencja AMOZ

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Webinary

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Szkolenia stacjonarne

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Warsztaty online

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy
Kontakt
icons8-enterZaloguj sięZobacz demo
Zobacz demo
Widok listy

Medidesk wspiera kampanię #Odwołuję #NieBlokuję – startuje 4. edycja akcji na rzecz odpowiedzialnego korzystania z wizyt medycznych

W środę (29.10) w siedzibie Rzecznika Praw Pacjenta odbyła się inauguracja czwartej edycji ogólnopolskiej kampanii społecznej „#Odwołuję #NieBlokuję”, której celem jest zwiększanie świadomości wśród pacjentów o znaczeniu odwoływania wizyt, na których pacjent, z różnych powodów, nie może się pojawić.

Ta ogólnopolska inicjatywa, integrująca całe środowisko ochrony zdrowia, została powołana, aby budować w społeczeństwie świadomość, że odwołanie wizyty, na której nie możemy się zjawić, realnie skraca kolejki i zwiększa dostęp do świadczeń zdrowotnych. Tegoroczna odsłona akcentuje także konieczność wcześniejszego odwoływania terminów oraz rolę centralnej e-rejestracji w skróceniu kolejek do specjalistów.

Centralna e-rejestracja – nowy etap cyfryzacji systemu

Czwarta edycja kampanii zbiega się z końcem pilotażu centralnej e-rejestracji, która ma usprawnić proces zapisu i odwoływania wizyt. Nowy system umożliwia pacjentom samodzielne zarządzanie terminami – a zwolnione miejsca natychmiast trafiają do innych oczekujących. 

System pilnuje za pacjenta „miejsca w kolejce”, a gdy tylko pojawi się termin odpowiadający jego wymaganiom (kryteriom wskazanym przez pacjenta), pacjent zostanie automatycznie zapisany na wizytę. Otrzyma wówczas powiadomienie z systemu e-zdrowia. Centralna e-rejestracja obejmuje AOS – kardiologię oraz profilaktykę (cytologię, mammografię). Do tej pory za pośrednictwem centralnej e-rejestracji umówiono już ponad milion wizyt. Spośród wszystkich anulowanych wizyt, pacjenci samodzielnie przez SMS, IKP i mojeIKP odwołali ponad 19,5 proc., a dzięki systemowi ponad połowa wizyt trafiła do innych oczekujących pacjentów.

Wspólny cel: mniej pustych okienek, więcej dostępnych wizyt

Problem nieodwoływanych wizyt („no-show”) wciąż generuje znaczne straty czasowe i finansowe. Często przyczyną jest utrudniony kontakt z placówką lub zbyt późne jej poinformowanie o absencji na wizycie (np. na kilka godzin przed wizytą), co najczęściej uniemożliwia przekazanie terminu wizyty kolejnej osobie. Efekt jest systemowy: puste okienka w grafikach lekarzy, dłuższe kolejki, marnowane zasoby. Kampania w 4. edycji łączy apel o odwoływanie z wyprzedzeniem z edukacją na temat prostych kanałów rezygnacji dostępnych dla pacjentów. Przesłanie tegorocznej edycji jest proste i praktyczne: odwołujmy wcześniej, używajmy kanałów, które nie wymagają dodzwaniania się do rejestracji, pozwalajmy systemowi natychmiast przepisać wizytę.

Wspólna odpowiedzialność za dostęp do leczenia

Podczas konferencji w siedzibie Rzecznika Praw Pacjenta o wpływie centralnej e-rejestracji na system ochrony zdrowia, jej realnych efektach i wyzwaniach, rozmawiali m.in. Bartosz Chmielowiec – Rzecznik Praw Pacjenta, Wojciech Demediuk z Ministerstwa Zdrowia, Filip Urbański z Narodowego Funduszu Zdrowia, Klaudiusz Komor z Naczelnej Rady Lekarskiej, Michał Rybak z LUX MED, Urszula Szybowicz z Fundacji Nie Widać Po Mnie, dr hab. n. med. Jacek Kowalczyk ze Śląskiego Centrum Chorób Serca oraz Aleksandra Wnuk z Longevity+.

Głos zabrał również prezes NFZ, Filip Nowak, który podkreślił znaczenie prostych i dostępnych form kontaktu z placówkami:

„W codziennym pośpiechu nikt nie ma czasu na długie oczekiwanie przy telefonie czy skomplikowane procedury odwoływania wizyt. Naszym wspólnym zadaniem – świadczeniodawców, Ministerstwa Zdrowia i NFZ – jest stworzenie systemu rejestracji, który działa sprawnie i realnie ułatwia pacjentom kontakt z opieką”.

Paweł Walicki, prezes Centrum Medycznego CMP i inicjator kampanii, przypomniał, że w ramach akcji #Odwołuję #NieBlokuję powstały konkretne narzędzia wspierające placówki i pacjentów, takie jak Karty Dobrych Praktyk czy Przewodnik po narzędziach do odwoływania wizyt. Jak zaznaczył, inwestycja w organizację procesów i współpracę międzysektorową przynosi wymierne efekty dla całego systemu ochrony zdrowia.

Z kolei Bartosz Chmielowiec zwrócił uwagę, że placówki medyczne, gospodarując środkami publicznymi, powinny szczególnie dbać o efektywność i jakość obsługi pacjentów:

„Sprawna rejestracja, możliwość dodzwonienia się do placówki i empatyczna obsługa pacjenta to fundament dobrze działającego systemu” – podkreślił Rzecznik Praw Pacjenta.

Medidesk w akcji od samego początku

Medidesk od początku kampanii aktywnie wspiera działania promujące odpowiedzialną postawę pacjentów oraz efektywną komunikację pomiędzy placówkami a pacjentami. Wspólnie z organizatorami i partnerami akcji pomagamy budować świadomość, jak ważne jest wcześniejsze odwołanie wizyty, która nie może się odbyć. Nasze rozwiązania technologiczne na co dzień wspierają setki placówek w usprawnianiu kontaktu z pacjentami – również w procesie rezygnacji i odwoływania terminów.

Medidesk jako partner wspierający z dumą wspiera tę ideę, pomagając placówkom medycznym w efektywnym zarządzaniu procesem rejestracji i komunikacji z pacjentem.

Więcej informacji o kampanii: www.odwolujenieblokuje.pl