Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Możliwości

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2Bot do odwoływania wizytBot do potwierdzania wizytBot do zamawiania receptBot do rezerwacji wizytBot medycyna pracyBot do ponawiania recept

Telefonia cyfrowa, czyli technologia opierająca się na przesyłaniu głosu przez internet. Jest to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane w codziennej pracy placówek medycznych.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Aplikacja dedykowana placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Chcesz zwiększyć sprzedaż usług medycznych? Chcesz poprawić jakość obsługi pacjenta w swojej placówce? Dowiedz się więcej o szkoleniach Medidesk.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2
Cennik

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Dowiedz się więcejGroup 6 Copy 2

platforma md edu

Konferencja AMOZ

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Webinary

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Szkolenia stacjonarne

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Warsztaty online

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy
Kontakt
icons8-enterZaloguj sięZobacz demo
Zobacz demo
Widok listy

Nieodwołana wizyta to więcej niż puste miejsce w grafiku. To czyjś czas, którego nie odzyska. 

Na poniedziałkowym grafiku było 17 wizyt. Z czego 4 się nie odbyły.
Nie dlatego, że pacjenci zachorowali.
Nie dlatego, że coś się wydarzyło w ostatniej chwili. 

Po prostu… nie przyszli.
Nie zadzwonili. Nie poinformowali.
Po drugiej stronie nie czekał pusty gabinet – czekała inna osoba, która od tygodni próbowała dostać się do lekarza. 

I to nie jest wyjątkowa sytuacja. To codzienność w tysiącach placówek medycznych w całej Polsce. 

Dlatego jesteśmy współorganizatorami kampanii „Odwołuję. Nie blokuję.” 

To temat, który traktujemy w Medidesk z najwyższą powagą. Od lat wspieramy placówki medyczne w organizacji pracy rejestracji, planowaniu kalendarzy i lepszej komunikacji z pacjentami. Wiemy, jak dużo wysiłku kosztuje zarządzanie terminami – i jak duże straty generują nieodwołane wizyty. 

Ale wiemy też jedno: żaden system nie zadziała bez nawyku po stronie pacjenta – by dać znać, że nie może się pojawić. 

To nie zawsze jest jedno kliknięcie. Czasem trzeba zadzwonić. Czasem… nie ma jak. 

Nie każda placówka ma system, który umożliwia pacjentowi szybkie anulowanie wizyty.
W wielu miejscach trzeba nadal dzwonić – czasem czekać na połączenie, czasem próbować kilka razy.
Są też przychodnie, które w ogóle nie mają narzędzi umożliwiających łatwe odwołanie wizyty. 

I właśnie w tym miejscu wchodzi nasza rola. 

 

Medidesk oferuje cały przekrój rozwiązań tele-informatycznych do odwoływania wizyt, który każda placówka może wdrożyć u siebie tj. nowoczesna telefonia VoIP, chaty, SMS-y, formularze www, Widgety do odwoływania wizyt na stronie www. 

Dzieki nim: 

  • pacjent może łatwo poinformować o swojej nieobecności, 
  • placówka szybciej zarządza kalendarzem, 
  • termin może zostać udostępniony komuś innemu, kto go potrzebuje. 

To nasze wsparcie w ramach kampanii „Odwołuję. Nie blokuję.” – bo wiemy, że technologia powinna ułatwiać życie, a nie komplikować procesy. 

Kultura szacunku zaczyna się od drobnych decyzji 

Nieodwołana wizyta to nie tylko organizacyjny problem. To: 

  •  zmarnowany czas lekarza,
  • dłuższe kolejki dla innych pacjentów,
  • rosnące obciążenie systemu,
  • frustracja po obu stronach – tej, która czeka, i tej, która musi odwołać inne terminy. 

 

 Nie możesz przyjść? Daj znać. Ktoś czeka. 

📢 Dowiedz się więcej i dołącz do kampanii: www.odwolujenieblokuje.pl
📩 Jesteś placówką i chcesz skorzystać z darmowego formularza? Skontaktuj się z nami: kontakt@medidesk.pl