Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Możliwości

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2Bot do odwoływania wizytBot do potwierdzania wizytBot do zamawiania receptBot do rezerwacji wizytBot medycyna pracyBot do ponawiania recept

Telefonia cyfrowa, czyli technologia opierająca się na przesyłaniu głosu przez internet. Jest to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane w codziennej pracy placówek medycznych.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Aplikacja dedykowana placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Chcesz zwiększyć sprzedaż usług medycznych? Chcesz poprawić jakość obsługi pacjenta w swojej placówce? Dowiedz się więcej o szkoleniach Medidesk.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2
Cennik

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Dowiedz się więcejGroup 6 Copy 2

platforma md edu

Konferencja AMOZ

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Webinary

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Szkolenia stacjonarne

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Warsztaty online

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy
Kontakt
icons8-enterZaloguj sięZobacz demo
Zobacz demo
Widok listy

Obsługuj pacjentów przez telefon z wykorzystaniem MediBota

MediBot

Automatyzacja i optymalizacja części procesów wewnątrz placówek medycznych w obliczu dynamicznych zmian na rynku usług medycznych to istotny i niezbędny czynnik podnoszący zarówno jakość obsługi pacjenta, jak i konkurencyjność samej placówki medycznej.

Integralną częścią tych przemian będą z pewnością coraz szerzej wykorzystywane w podmiotach ochrony zdrowia boty, voiceboty i inne rozwiązania oferowane przez sztuczną inteligencję.

Co to jest MediBot i do czego służy

Oferowany przez Medidesk asystent głosowy – MediBot to oprogramowanie wykorzystujące interfejs głosowy do bezpośredniej komunikacji z człowiekiem. To idealne narzędzie do zautomatyzowania komunikacji w wielu powtarzalnych sytuacjach i rutynowych działaniach placówki medycznej, których przebieg można zapisać według ściśle ustalonych i wyznaczonych reguł.

Wykorzystanie MediBota pozwala m.in. na:

  • automatyzację obsługi telefonicznej pacjentów,
  • optymalizację kosztów,
  • poprawę jakości obsługi pacjenta.

Działanie MediBota w praktyce i jego możliwości

Połączenie pacjenta dzwoniącego do rejestracji medycznej jest automatycznie odbierane i obsługiwane przez MediBota. W trakcie takiej rozmowy, asystent głosowy zbiera podane przez pacjenta dane, które następnie zapisują się do pliku tekstowego.

Zebrane przez MediBota informacje dostępne są w czasie rzeczywistym jako nagranie (transkrypcja) bądź w formie raportu analitycznego w pliku gotowym do pobrania.

MediBot ma możliwość integracji z systemami typu CRM, co pozwala na poszerzanie wiedzy przez bota o pacjencie oraz daje możliwość pobierania i odkładania dodatkowych danych w systemie.

Przewagą MediBota nad żywym pracownikiem jest łatwość i szybkość uczenia się oraz budowanie bazy wiedzy. Im więcej rozmów przeprowadzanych przez bota tym większa jego wiedza i zwiększona ilość bezbłędnych interakcji podczas rozmowy.

Co zyskujesz wdrażając MediBota do swojej placówki?

  • jednolitą i wystandardyzowaną obsługę pacjenta,
  • asystenta głosowego, który obsługuje każdego dzwoniącego pacjenta z takim samym zaangażowaniem,
  • przekazywanie przez bota rzetelnych i celowanych odpowiedzi 24 godziny na dobę,
  • odciążenie pracowników rejestracji od powtarzalnych, schematycznych działań.

Wdrożenia MediBota: przykłady zastosowań

Wdrożenie bota głosowego do przychodni, szpitala czy innego ośrodka medycznego to idealny sposób na odciążenie konsultantów telefonicznych. W przeciwieństwie do standardowego pracownika call center, boty dostępne są dla pacjenta 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Doskonale sprawdzają się w pracy wirtualnych konsultantów, rozwiązując problem zajętości linii telefonicznej oraz wydłużonego czasu oczekiwania na połączenie w przypadku dużego natłoku połączeń. Bot głosowy jest w stanie rozmawiać z wieloma użytkownikami jednocześnie.

MediBot znajdzie swoje zastosowanie m.in. w sytuacjach:

  • Zapisów na szczepienia przeciw COVID-19

Bot do kompleksowej obsługi polegającej na przeprowadzeniu pacjenta przez cały proces rejestracji na szczepienie przeciw COVID-19. W trakcie przeprowadzanej rozmowy bot, zbierze od pacjenta dane takie jak: PESEL, imię i nazwisko i numer telefonu. Dodatkowo głosowy asystent umożliwia zapisanie na szczepienie więcej niż jednej osoby.

  • Telefonicznego potwierdzania wizyt

Skonfigurowany bot głosowy, który dzwoni do pacjentów, aby potwierdzić wizytę u lekarza przeprowadzając rozmowę wg. ustalonego skryptu z zapewnieniem integracji komunikacyjnej umożliwiającej przekierowanie rozmowy na rejestrację, gdy pacjent nie potwierdza wizyty i chciałby umówić się na inny termin.

  • Zamawianie recept

Skonfigurowany bot głosowy, który przyjmuje od pacjentów zamówienia na recepty przeprowadzając rozmowę wg. ustalonego skryptu. Pacjent chcący przedłużyć swoją receptę przeprowadza rozmowę z botem podając nazwy leków, ilość substancji czynnej oraz swoje dane, a po zatwierdzeniu przez lekarza podanych informacji otrzymuje e-receptę.

  • Informowania o zbliżającej się teleporadzie

Bot głosowy wykonujący na kilka minut przed wizytą połączenie telefoniczne do pacjenta informujące o zbliżającej się wizycie oraz w celu poinformowania pacjenta, że wizyta będzie rejestrowana. Pacjent zobligowany będzie do potwierdzenia faktu, że rozmowa będzie nagrywana.

  • Akcji promocyjnych/sprzedażowych

Bot wykonujący połączenia telefoniczne do wybranej listy kontaktów z informacją o prowadzonych akcjach promocyjnych/sprzedażowych. W momencie zainteresowania daną akcją pacjent przekierowany zostaje do rejestracji w celu udzielenia szczegółowych informacji bądź połączenie zostaje zakończone. Bot po obdzwonieniu kontaktów przygotowuje listę osób zainteresowanych oraz niezainteresowanych.

  • Badań okresowych

Bot wykonujący połączenia telefoniczne do wybranej listy kontaktów z informacją dotyczącą ostatniej wizyty/badania i powiadamiający o zapisaniu się na wizytę kolejną.

  • Odbierania wyników badań

Bot wykonujący połączenie telefoniczne z informacją o możliwości odebrania wyników badań przez pacjenta.

  • Ankiet COVID-19

Bot wykonujący połączenie telefoniczne do pacjenta przed jego wizytą stacjonarną w placówce w celu przeprowadzenia ankiety COVID’owej. Bot może uzyskać informacje dotyczące m.in kaszlu, bólu głowy (innych objawów), możliwości kontaktu z osobą zarażoną bądź przebywania na kwarantannie.

  • Przygotowania do badań

Bot wykonujący połączenie telefoniczne do pacjenta na kilka dni przed planowanym zabiegiem informujący o tym, jak należy przygotować się do badania, co należy ze sobą zabrać itp.

  • Symptom checker

Bot głosowy może być pierwszym kontaktem pacjenta, gdy zauważy u siebie niepokojące objawy. Po wywiadzie bot może zasugerować konkretne działania bądź umówienie się ze specjalistą.

  • Informowania o odwołaniu wizyty

Bot wykonujący połączenie telefoniczne do pacjenta, informujące o odwołaniu zaplanowanej wizyty oraz powiadamiające o kontakcie ze strony rejestracji w celu przełożenia wizyty.

Sprawdź MediBota w praktyce

Wypróbuj nasze gotowe boty w czasie rzeczywistym:

  • zadzwoń na numer 12 312 17 47 i przejdź przykładowy scenariusz rozmowy z umówieniem pacjenta na szczepienie przeciw COVID-19,
  • zadzwoń na numer (22) 122 81 67 i potwierdź umówioną wizytę u lekarza bądź zgłoś jej odwołanie,
  • zadzwoń na numer (22) 118 99 72 i zobacz jak działa telefoniczne zamawianie recept u bota.

 

Jeśli jesteś zainteresowany działaniem i wdrożeniem MediBota do Twojej placówki oraz potrzebujesz wirtualnego asystenta głosowego, który wesprze Twoje codzienne działania w obszarze telefonicznej obsługi pacjentów – skontaktuj się z naszym ekspertem: Dawid Sakowski, tel. 726777131, e-mail: dawid.sakowski@medidesk.com.

Przedstawimy Ci nasze rozwiązania i dostosujemy je do potrzeb Twojej placówki.