Junior Project Manager

- Planowanie przebiegu prostych projektów, zarządzanie projektem na wszystkich etapach
- Monitorowanie postępów prac zespołu projektowego, weryfikacja poprawności prowadzonych działań i kierunku prac
- Tworzenia, aktualizacja i archiwizacja dokumentacji projektowej, raportowanie postępu prac
- Budowanie relacji z klientami z uwzględnieniem otwartości, profesjonalizmu i skuteczności
- Stosowanie przyjętych procesów i standardów, dbałość w kwestiach formalnych i proceduralnych
- Sporządzanie raportów i zestawień okresowych zgodnie z otrzymanymi wytycznymi
- Prowadzenie szkoleń produktowych dla nowych klientów
- Współpraca z zespołem wdrożeń (oraz współpraca m.in. z działem sprzedaży, produktu i customer experience)
Elastyczny czas pracy
Przyjazne biuro z własną siłownią
Eventy integracyjne
Szkolenia
Dołącz do nas
Jeżeli widzisz się w naszym zespole,
wyślij nam CV na kariera@medidesk.pl