Pierwsza edycja konferencji Akademia Managera Ochrony Zdrowia za nami

Pierwsza edycja konferencji Akademia Managera Ochrony Zdrowia za nami

W trakcie pierwszej edycji Akademii Managera Ochrony Zdrowia poruszyliśmy najbardziej aktualne zagadnienia związane z zarządzaniem placówkami medycznymi w obecnych czasach. Dziesięciu prelegentów w siedmiu blokach tematycznych przybliżyło uczestnikom skuteczne taktyki działania i nasze doświadczenia w obszarze prowadzenia biznesu medycznego w zmiennych warunkach. 

Pierwsze wystąpienie przeprowadził Daniel Nowocin – Doradca Zarządów Placówek Medycznych i CEO Medidesk. Opowiedział uczestnikom o tym, jak placówka medyczna może zaadaptować się do obecnej sytuacji i w dobie Covid-19 nadal generować przychody. Opowiedział o czterech fazach pandemii oraz zasugerował konkretne działania do podjęcia w każdej z nich przez podmioty lecznicze.

W bloku prawnym, uczestnicy Akademii Managera Ochrony Zdrowia, dzięki wiedzy i doświadczeniu Kancelarii Radców Prawnych Bartosz Pawelczyk Krzysztof Kozik s.c. poznali wskazówki ograniczające ryzyko prowadzenia działalności podmiotów leczniczych. Eksperci wyjaśniali wątpliwości dotyczące świadczenia opieki medycznej na odległość z wykorzystaniem telemedycyny oraz obsługi pacjenta przy telekonsultacjach.

W drugiej części spotkania, specjaliści od marketingu podmiotów medycznych — Artur Boczarski i Marcin Cebula z Media Health, opowiedzieli o chatbotach, automatyzacjach komunikacji i działaniach wspierających wizerunek podmiotów medycznych. Wszystko po to, aby skutecznie pozyskiwać pacjentów oraz budować społeczności w dobie social mediów. 

W kolejnym wystąpieniu, ekspertki do spraw szkoleń i sukcesu klienta w Medidesk, Urszula Łaskawiec oraz Małgorzata Witek przybliżyły działania, wzorce i zachowania wpływające na efektywność pracy zespołów rejestracji branży medycznej. Pojawiły się także tematy konsultacji zdalnych, przełamywania oporu przed zmianą oraz sposoby na podtrzymanie dobrych nawyków w dobie pracy na odległość.

W trzeciej części spotkania, ekspert z Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, pani Agnieszka Rudnicka-Szymczak przedstawiła uczestnikom działania związane z realizacją założeń budowy Platformy P1, e-recept, e-skierowań oraz Internetowego Konta Pacjenta. O zaletach e-recepty w dobie pandemii nie trzeba było dyskutować. 

Pod koniec Akademii Managera Ochrony Zdrowia przedstawione zostały dwa studia przypadków. W pierwszym wystąpieniu Dawid Sakowski – Dyrektor ds. Rozwoju Aplikacji Medidesk oraz Jakub Stępnowski, Zastępca Dyrektora Sprzedaży w Medidesk pokazali zalety wdrożenia technologii VoIP na przykładzie ogólnopolskiej sieci placówek medycznych. Omówili wyzwania dotyczące optymalizacji ruchu telefonicznego oraz zasobów rejestracji do obsługi kontaktów telefonicznych ze strony pacjentów.

W trakcie drugiego studium przypadku, kończącego wydarzenie, ponownie Urszula Łaskawiec z Małgorzatą Witek przedstawiły uczestnikom jak szkolenia zespołu rejestracji mogą przyczynić się do sukcesu placówki medycznej. 

Akademia Managera Ochrony Zdrowia jest inicjatywą CEO Medidesk, Daniela Nowocina, który z obserwacji rynku i zgłaszanych potrzeb postanowił przekazać wiedzę i najlepsze wskazówki biznesowe zainteresowanym podmiotom medycznym. 15 maja br. odbyła się pierwsza edycja tego wydarzenia – konferencji która na stałe wpisze się do kalendarza eventĻw branży medycznej w Polsce. 

Wśród patronów medialnych wydarzenia należy wymienić i podziękować: Medexpress.pl, Medyczny Magazyn, medinwestycje.pl, Świat Medycyny i Farmacji, Czasopismo OSOZ, Termedia czy RejestratorkaMedyczna.pl. Partnerami wydarzenia byli: Medidesk, Media Health, Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, Kancelaria Radców Prawnych Pawelczyk Kozik, Manager Placówki Medycznej czy Polska Federacja Szpitali.

O kolejnych tego typu wydarzeniach w formie offline, czy online będziemy informowali w najbliższym czasie. Dziękujemy za aktywny udział i gorące wsparcie realizacji wirtualnej konferencji Akademia Managera Ochrony Zdrowia.

 

Autor: Redakcja
|
Dodano: 18 maja 2020

Powiązane posty

Ręce podczas pracy na laptopie, dookoła ikony mediów społecznościowych.

Działania marketingowe placówek medycznych w okresie epidemii – nowe tematy webinarów!

W wyniku epidemii koronawirusa funkcjonowanie wielu placówek medycznych, poradni specjalistycznych, szpitali czy zakładów rehabilitacyjnych zostało mocno ograniczone. Część świadczonych usług została całkowicie wstrzymana, a wiele było realizowanych wyłącznie w formie telekonsultacji.
Autor: Redakcja
|
2020-06-01
Starsza kobieta podczas telekonsultacji.

Jak zachęcić seniorów do korzystania z telekonsultacji?

Obecnie coraz więcej przychodni udostępnia możliwość odbycia wizyty u lekarza w formie telekonsultacji lub videorozmowy. Taka usługa jest pomyślana również z myślą o osobach starszych. Te jednak czasem mają opory przed umówieniem się na taką wizytę. Dlaczego tak się dzieje? Jak zachęcić seniorów do skorzystania z takiej telekonsutacji?
Autor: Redakcja
|
2020-05-28
Contact
Wypróbuj Medidesk
Bezpłatnie przez 14 dni!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie.


* pola wymagane

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Zostaw numer,
oddzwonimy!
Zapytaj o wycenę







Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

* pola wymagane