Referencje

Poznaj opinie naszych klientów

“Dzięki Medidesk mam możliwość analizy interesujących mnie wskaźników, w tym mogę w pełni monitorować pracę rejestracji. Nasz zespół po wdrożeniu systemu osiągnął 40% więcej skuteczności działań w audycie oceniającym pozyskanie szans sprzedażowych dla usług medycznych!”
Piotr Korc
Prezes Zarządu La Guel
„Medidesk odpowiedział na nasze oczekiwania pod względem kompleksowej obsługi połączeń telefonicznych oraz kontaktów z potencjalnym klientem.”
Mariusz Wolańczyk
Prezes Zarządu Kinesis
System Medidesk używamy od niespełna 2 lat. Dzięki niej udało nam się utworzyć kompleksową obsługę połączeń telefonicznych oraz kontaktów z potencjalnym pacjentem w naszych Centrach Terapii i w szpitalu. Dodatkowo pozwoliła na szybką łączność pomiędzy placówkami.”
Małgorzata Jarzębska
Dyrektor Generalny Allenort
“Zdecydowaliśmy się na system Medidesk, która istotnie usprawnia naszą pracę. Dzięki temu narzędziu możemy precyzyjne weryfikować bieżącą pracę naszego call center. Medidesk pozwala nam również błyskawicznie rozpoznać pacjenta, który próbuje skontaktować się ponownie z placówką, czy powrócić do jakiejś usługi medycznej, którą u nas wcześniej wykonał.”
Karolina Rybak
Kierownik Biura Zarządu Kliniki Ambroziak
“Nie wyobrażam sobie porannej kawy bez sprawdzenia statystyk, do których mam dostęp z każdego miejsca po zalogowaniu do systemu. Fachowe podejście specjalistów z Medidesk oraz szeroki zakres możliwości jakie posiada narzędzie, pozwala mi w pełni na polecenie tego systemu.”
Anna Czepita
Manager EFFI Clinic
„Rekomendacje i narzędzia Medidesk pozwoliły mi dokładnie przeanalizować skuteczność umawiania wizyt i źródła pozyskania pacjenta. Dzięki temu wiem gdzie traciliśmy pacjentów i pieniądze!
Oddzwonienie do pacjenta jest banalnie proste i system motywuje rejestrację do wykonania tego działania. Medidesk pozwala nam na przekierowanie pacjenta od razu do oddziału, do którego chce się on bezpośrednio dodzwonić np. ortodonty. Dzięki możliwości systemu IVR cała komunikacja przebiega sprawnie.”
Agata Ostrzycka
Manager Dental Clinic Józefów
“Jesteśmy przekonani, że żadne inne rozwiązanie w Polsce nie zapewniłoby nam takiej przejrzystości w zakresie zgłoszeń pacjentów, jaką daje Medidesk. To dzięki tej firmie i systemowi wprowadzamy coraz lepsze standardy, jednocześnie zwiększając zadowolenie pacjentów. Współpraca ze specjalistami z Medidesk to dla nas przyjemność.”
Marzena Waszczak Jeka
Associate Director Nasz Lekarz
“Medidesk to nie tylko intuicyjne narzędzie wspierające pracę rejestratorek i managerów, ale również wykwalifikowany zespół specjalistów. Od zawsze mogliśmy liczyć na wsparcie działu obsługi klienta Medidesk. Zespół jest niezwykle zaangażowany oraz posiada merytoryczną wiedzę. Współpraca z tak doświadczonym personelem pomogła nam uniknąć wielu problemów technicznych.”
Jacek Kostrzewa
Prezes Zarządu Melitus
“Oprócz wielu pomocnych funkcjonalności, Medidesk posiada również grupę specjalistów, którzy wspierają nas w codziennej pracy. Gdy tylko potrzebujemy pomocy, wiemy, że możemy na nich liczyć. Wspólnie robimy podsumowania oraz analizujemy, jakie elementy pracy możemy poprawić, co należy usprawnić, jak rozwijać obsługę pacjenta.”
Agnieszka Ratyńska-Garstka
Dyrektor Operacyjny w Megalens
„Medidesk, to aplikacja, której bardzo potrzebowaliśmy i od dawna szukaliśmy. Żadne inne narzędzie nie daje nam tyle możliwości i tak szerokiego wachlarza usług, co Medidesk. Niesamowite jest też to, że to co do tej pory robiliśmy miesiącami (statystyki, zestawienia, analizy), eksperci aplikacji pokazali nam w statystykach Medidesk w ciągu kilku minut, kilkoma kliknięciami.”
Joanna Ogrodnik-Arcinowska
v-ce Prezes Zarządu Salus
„Dzięki wdrożeniu aplikacji Medidesk w naszych placówkach zyskaliśmy nie tylko większą ilość pacjentów, ale przede wszystkim usprawniliśmy komunikację i obsługę zgłoszeń telefonicznych."
dr n. med. Paweł Radwan
Prezes Zarządu Gameta Szpital
“Po szkoleniach ekspertów Medidesk, nasza rejestracja odbiera więcej telefonów i skuteczniej umawia pacjentów. Nie wyobrażam sobie porannej kawy bez sprawdzenia statystyk w panelu managera Medidesk”
Aleksandra Szemetiuk
Właściciel UltraMedica
“Po wdrożeniu aplikacji Medidesk w naszym ośrodku zyskaliśmy nie tylko większą ilość pacjentów ale przede wszystkim usprawniliśmy komunikację i obsługę zgłoszeń oraz zyskaliśmy narzędzie do sprawnego monitorowania ruchu pacjentów.”
Jacek Kostrzewa
Manager ds. sprzedaży i marketingu Centrum CBT
“Z wielkim przekonaniem polecam aplikację Medidesk każdej jednostce szpitalnej, dla której dobro pacjenta i profesjonalna obsługa pacjenta jest najważniejsza.”
Jacenty Drópiewski
Dyrektor Zarządzający Swissmed
„Wdrożenie Medideska traktowaliśmy jako rewolucję, nie posiadając dotychczas systemu monitorującego połączenia telefoniczne i analizującego efektywność recepcji. Dzięki m.in. raportom „tajemniczego klienta”, co miesięcznej analizie wyników, podnieśliśmy naszą efektywność i wprowadziliśmy procesy, które sprofesjonalizowały działanie całego zespołu”
Anna Salomon
Współwłaściciel Skin Concept
“Kompleksowe wdrożenie, jak również profesjonalna opieka posprzedażowa pozwoliła lepiej zorganizować pracę placówki. Ważnym aspektem jest łatwość obsługi oraz wszechstronność i elastyczność proponowanych rozwiązań”
Krzysztof Wójtowicz
Prezes Zarządu Przychodni Sucholeska
“Medidesk od chwili wdrożenia jest moim podstawowym narzędziem pracy, dzięki któremu moja rejestracja ma konkretne, mierzalne cele i zadania do wykonania, a ja jako manager mogę je na bieżąco weryfikować wraz z zespołem.”
Monika Chwojnicka
p.o. managera w Derma Derm
“Medidesk okazało się rozwiązaniem, które spełniło moje oczekiwania w 100%. Z pełną odpowiedzialnością polecam ją każdemu dyrektorowi zarządzającemu komercyjnym podmiotem medycznym
Anna Goździalska
Dyrektor Libermedic
“Pomimo tego, że cały czas uczymy się pracy z aplikacją i odkrywamy jej wszystkie funkcjonalności, wiemy, że wdrożenie Medidesku pozwoli nam na jeszcze efektywniejszą obsługę naszych pacjentów.”
Ewa Strawiak
Dyrektor Centrum Medycznego Judyta
“Polecam ekspertów Medidesk zarówno jeśli chodzi o wiedzę marketingową jak i managerską. Jestem przekonana, że aplikacja pojawi się we wszystkich lokalizacjach naszych Centrów.”
Justyna Jóźwik
Z-ca Jednostki Kriosonik W-wa
“Największą zaletą aplikacji jest możliwość identyfikacji klientów (przy współpracy z systemem do umawiania i rozliczania wizyt) oraz oddzwaniania na połączenia odebrane, co ma największe znaczenie w przypadku pacjentów komercyjnych.”
Olga Kołda
Kierownik ds. administracyjnych Las-med rehabilitacja
“Wzorowo przeprowadzone wdrożenie wraz ze szkoleniem, które dało efekty od pierwszych dni pracy z aplikacją. Wiedza podparta doświadczeniem w branży medycznej w połączeniu z nową technologią aplikacji Medidesk jest tym co przekonało mnie do współpracy”
Minika Michalak
Koordynator przychodni Amedica
“Dzięki raportom generowanym przez Medidesk mamy możliwość monitorowania przebiegu i rezultatów naszych działań marketingowych. Mamy do dyspozycji konkretne dane, a nie szacunki i założenia teoretyczne i to jest prawdziwa wartość systemu Medidesk.”
Monika Mikulska
Dyrektor Zarządzająca Ameds
„Medidesk to doskonałe narzędzie do zarządzania pracą nawet takiej małej placówki jak nasza. Szybkie i sprawne wdrożenie oraz profesjonalne przeszkolenie pozwoliło nam korzystać z aplikacji od samego początku bez najmniejszych problemów. Dzięki Medidesk nasza firma osiągnęła nowy poziom profesjonalizmu.”
Jacek Więcek
Właściciel Mediclinica
“Z uwagi na zaplanowany rozwój naszej placówki i zmianę lokalizacji postanowiliśmy wybrac aplikację Medidesk wraz z telefonią VoIP co pozwoliło nam odzyskiwać pacjentów od pierwszego dnia wdrożenia. Jestem zadowolonym klientem od 2020 roku m.in. dlatego w ramach współpracy powierzyłem moją stronę internetową firmie Media Health, która współpracuje z aplikacją.”
dr Paweł Gołaszewski, dr Błażej Jasiuk
Właściciele Goya Medical
Panel do obsługi zgłoszeń w aplikacji umożliwia naszej rejestracji szybką i systematyczną reakcję na połączenia nieodebrane. Każdy kontaktujący się z naszą placówką pacjent, dzięki wprowadzeniu przez ekspertów Medidesk dobrych standardów obsługi pacjenta m.in oddzwaniania na wszystkie nieodebrane połączenia telefoniczne, nie pozostaje bez odpowiedzi”.
Tomasz Wiliński
Centrum Rehabilitacji Sportowej
"Dużym wsparciem od momentu wdrożenia aplikacji jest dla nas dział sukcesu klienta, który cyklicznie wykonuje tzw. audyt tajemniczego pacjenta i sprawdza w jaki sposób nasza rejestracja radzi sobie z aplikacją i czy w pełni wykorzystuje jej funkcjonalności”.
Sandra Uznańska
Manager generalny Medistica Medical Group
„Decydując się na wdrożenie MediBota do obsługi zapisów na szczepienia przeciw COVID-19, zwiększyliśmy nie tylko efektywność pracy całego naszego zespołu rejestracji, ale także zyskaliśmy automatyczną i kompleksową obsługę polegającą na przeprowadzeniu pacjenta przez cały proces rejestracji na szczepienie.”
Jacek Olszewski
Właściciel Centrum Medycznego Arnica
„Medidesk to narzędzie, które pozwoliło nam zweryfikować faktyczną ilość napływającego ruch telefonicznego do wszystkich naszych placówek. Przed wdrożeniem aplikacji nie mieliśmy świadomości, że jest on aż tak duży i pacjenci mogą mieć kłopot z bezproblemowym umówieniem się na wizytę lekarską.”
Michał Łach
Dyrektor Zarządzający CM Promed
"Aplikacja Medidesk ułatwiła organizację pracy naszych placówek, która stała się nie tylko prostsza i bardziej komfortowa dla naszych pracowników, ale i dużo bardziej efektywna.”
Karolina Akusz
Członek Zarządu Dom Lekarski
"Chciałabym serdecznie polecić system Medidesk, który okazał się nieocenionym wsparciem w zarządzaniu centralą telefoniczną w Szpitalu pod Bukami. Dzięki tej platformie znacząco usprawniliśmy pracę naszego zespołu, co przełożyło się na lepszą obsługę pacjentów oraz bardziej efektywne zarządzanie zgłoszeniami.


Czytaj więcej...


Medidesk umożliwia monitorowanie rozmów telefonicznych w czasie rzeczywistym, co pozwala na bieżąco reagować na ewentualne problemy oraz analizować jakość obsługi. System oferuje również szereg funkcji, które ułatwiają raportowanie oraz planowanie pracy zespołu. Jego intuicyjny interfejs sprawia, że nawet osoby niezbyt zaawansowane technicznie szybko adaptują się do pracy z tym narzędziem. Dzięki Medideskowi nasza centrala telefoniczna działa sprawniej, a czas
obsługi pacjentów został skrócony. System znacząco poprawił naszą efektywność i pozwolił lepiej kontrolować jakość świadczonych przez nas usług. Niedawno zaktualizowaliśmy system o BOTY oraz wysyłanie SMS-ów co jeszcze podniosło profesjonalizm naszych telefonistek. Z pełnym
przekonaniem polecam Medidesk wszystkim placówkom, które chcą usprawnić swoje procesy związane z obsługą pacjentów przez centralę telefoniczną."




Agnieszka Kowalczyk-Skęczek
Dyrektor ds. personalno-administracyjnych
Biel-med Sp.z o.o
Szpital pod Bukami