Poznaj opinie naszych klientów
Oddzwonienie do pacjenta jest banalnie proste i system motywuje rejestrację do wykonania tego działania. Medidesk pozwala nam na przekierowanie pacjenta od razu do oddziału, do którego chce się on bezpośrednio dodzwonić np. ortodonty. Dzięki możliwości systemu IVR cała komunikacja przebiega sprawnie.”
Czytaj więcej...
Medidesk umożliwia monitorowanie rozmów telefonicznych w czasie rzeczywistym, co pozwala na bieżąco reagować na ewentualne problemy oraz analizować jakość obsługi. System oferuje również szereg funkcji, które ułatwiają raportowanie oraz planowanie pracy zespołu. Jego intuicyjny interfejs sprawia, że nawet osoby niezbyt zaawansowane technicznie szybko adaptują się do pracy z tym narzędziem. Dzięki Medideskowi nasza centrala telefoniczna działa sprawniej, a czas
obsługi pacjentów został skrócony. System znacząco poprawił naszą efektywność i pozwolił lepiej kontrolować jakość świadczonych przez nas usług. Niedawno zaktualizowaliśmy system o BOTY oraz wysyłanie SMS-ów co jeszcze podniosło profesjonalizm naszych telefonistek. Z pełnym
przekonaniem polecam Medidesk wszystkim placówkom, które chcą usprawnić swoje procesy związane z obsługą pacjentów przez centralę telefoniczną."
Biel-med Sp.z o.o
Szpital pod Bukami