Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Możliwości

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2Bot do odwoływania wizytBot do potwierdzania wizytBot do zamawiania receptBot do rezerwacji wizytBot medycyna pracyBot do ponawiania recept

Telefonia cyfrowa, czyli technologia opierająca się na przesyłaniu głosu przez internet. Jest to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane w codziennej pracy placówek medycznych.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Aplikacja dedykowana placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Chcesz zwiększyć sprzedaż usług medycznych? Chcesz poprawić jakość obsługi pacjenta w swojej placówce? Dowiedz się więcej o szkoleniach Medidesk.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2
Cennik

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Dowiedz się więcejGroup 6 Copy 2

platforma md edu

Konferencja AMOZ

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Webinary

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Szkolenia stacjonarne

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Warsztaty online

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy
Kontakt
icons8-enterZaloguj sięZobacz demo
Zobacz demo

Medidesk to przyjaciel, a nie wróg rejestracji medycznej! 

Dzięki zastosowanemu odsłuchowi rozmów, wszyscy pracownicy czują się pewniej. Paradoksalnie, narzędzie, które mogło rodzić obawy okazało się niezwykle przydatne i pomocne. 

Brygida Kotyniewicz

Manager CM PZG

????
Dzięki Medidesk zwiększamy satysfakcję pacjentów

Dzięki Medidesk
udało się osiągnąć:

Zwiększenie efektywności komunikacji 

Shape

Poprawę bezpieczeństwa i jakości obsługi 

Centrum Medyczne Polskiego Związku Głuchych

Czasem zdarza się, że rejestracja medyczna niechętnie podchodzi do narzędzi takich jak Medidesk. Wśród najczęstszych przyczyn takiego stanu rzeczy wskazywane są między innymi: obawa nadmiernej kontroli lub presji ze strony managera placówki, niechęć do nowinek technologicznych, niepewność siebie w stosowaniu systemu czy przywiązanie do dotychczasowych rozwiązań.  

Kluczowa jest tu rola managera. To jego zadaniem jest przedstawienie Medidesk jako kompleksowego, multikanałowego systemu, który przy umiejętnym stosowaniu i analizowaniu danych rewolucjonizuje pracę placówki medycznej. Medidesk to przyjaciel rejestracji, managera i pacjenta, który wspierają ich sprawną komunikację. 

Ciekawe podejście do roli Medidesk w placówce prezentuje Centrum Medyczne Polskiego Związku Głuchych z Warszawy, na czele którego stoi prezes zarządu Brygida Kotyniewicz. W związku z wypadającą we wrześniu pierwszą rocznicą naszych wspólnych działań pokusiliśmy o podsumowanie tego okresu w funkcjonowaniu placówki.   

Na wstępie warto tu zaznaczyć, że CM PZG większość swoich usług świadczy w oparciu o kontrakt z Narodowym Funduszem Zdrowia, co sprawia, że ruch pacjentów jest bardzo duży. Dlatego też, mając na względzie specyfikę pacjenta, w pierwszej kolejności uporządkowaliśmy obszar połączeń przychodzących. Dzięki przejrzystej tablicy rejestru połączeń i statusowaniu rozmów, Medidesk umożliwia szybkie oddzwonienie do pacjenta i zaproponowanie mu na przykład terminu wizyty. Co ważne, to sami pacjenci bardzo szybko dostrzegli i docenili zmiany, co często sygnalizowali w rozmowach z rejestracją medyczną placówki. Teraz mogą dodzwonić się do Centrum korzystając z jednego numer telefonu. 

Rejestracja również dostrzegła potencjał Medidesk w planowaniu pracy zespołu. Wśród najcenniejszych funkcjonalności pracownicy wskazują możliwość pozostawiania notatek przy zgłoszeniach pacjentów, co znacznie usprawniło wewnętrzną komunikację oraz, co ciekawe – opcję nagrywania rozmów.

Nasze doświadczenie wskazuje, że jest to jedna z najczęstszych obiekcji wśród pracowników rejestracji. W CM PZG jest to atut! Personel jednoznacznie podkreśla, że czuje się dużo bezpieczniej mając świadomość, że w przypadku jakiegokolwiek nieporozumienia z pacjentem sprawę będzie można łatwo i szybko wyjaśnić. Poza tym, odsłuch rozmów pozwala na wspólne wypracowanie standardów obsługi pacjenta i dostosowywanie oferty do jego potrzeb.

Manager posiada dzięki Medidesk szeroką perspektywę na poziom efektywności placówki, którą zarządza. Może, wykorzystując różne podpowiedzi, takie jak chociażby „mapy ciepła” projektować pracę rejestracji medycznej, w oparciu o rzetelne dane. Ich analiza znajdzie również zastosowanie w kształtowaniu polityki zatrudnienia, funkcjonowaniu placówki oraz planowaniu działań marketingowych.

Podobnie, wspomniany odsłuch nagranych rozmów z pacjentami jest pozytywnie odbierany przez managera CM PZG. Jak mówi Pani Brygida Kotyniewicz: “Dzięki zastosowanemu odsłuchowi rozmów, wszyscy pracownicy czują się pewniej. Paradoksalnie, narzędzie, które mogło rodzić obawy okazało się niezwykle przydatne i pomocne. Mieliśmy bowiem co najmniej kilka sytuacji, w których na prośbę pacjenta dokonywaliśmy odsłuchu rozmowy i pozwoliło to rozwiać wszelkie wątpliwości bez konieczności przeprowadzania procedury reklamacyjnej. Świadomość nagrywania rozmów tak dziś powszechna, że pacjenci również przestali się go bać i po usłyszeniu komunikatu o nagrywaniu nie rozłączają się. To ważny prognostyk na przyszłość, bo pokazuje również ewolucję tej świadomości w samym pacjencie”

Opinia, która najbardziej zapadła w jej pamięci to „fajnie, że tak łatwo się z Wami skontaktować, mimo, że jesteście placówką NFZ”. Daje to jasny obraz oczekiwań pacjentów zderzony z ich, często niestety negatywnymi, doświadczeniami. Potwierdza też, że każda inwestycja przeznaczona na polepszenie jakości obsługi pacjenta i kształtowanie pozytywnego patient experience zaprocentuje w przyszłości.