PRYWATNE I PUBLICZNE SZPITALE

Szybkie reagowanie i opieka na najwyższym poziomie z Medidesk

Łatwy i bezpośredni kontakt, spójna komunikacja oraz sprawne przyjmowanie zgłoszeń są przymiotami każdego szpitala niosącego pomoc pacjentom na najwyższym poziomie.

Historie klientówZobacz demoGroup 6 Copy 2

Szybko reagujące szpitale prywatne i publiczne budują profesjonalny wizerunek w oczach pacjentów.

Dobra komunikacja ze szpitalem daje pacjentowi poczucie bezpieczeństwa i opieki.

Już ponad 600 placówek medycznych oraz szpitali prywatnych
i publicznych korzysta z Medidesk

DLA KOGO

Z Medidesk stworzysz nową
jakość obsługi pacjentów w potrzebie

Szpitale publiczne

Szpitale prywatne

Szpitale specjalistyczne

Szpitale kliniczne

WYBRANE FUNKCJE

Dowiedz się więcej o funkcjach Medidesk,
przydatnych dla Ciebie i Twoich pacjentów

Sprawdzaj ile i które zgłoszenia wymagają obsługi. Zyskaj kompletny wgląd w ruch przychodzący i wychodzący w Twoim centrum zdrowia psychicznego. Przeglądaj zgłoszenia według kryteriów: nieodebrane, odebrane, trwające, oczekujące, zakończone.

Nadawaj odpowiednie statusy i taguj każde połączenie. Statusy wskazują na informacje dotyczące: umówienia, nieumówienia wizyty czy potrzeby kontaktu z pacjentem.

Odbieraj i wykonuj połączenia telefoniczne za pośrednictwem aplikacji Medidesk bez potrzeby posiadania fizycznych aparatów. Wystarczy jedynie komputer lub laptop z zestawem słuchawkowym i mikrofonem.

POZNAJ MEDIDESK

Najefektywniejsze
narzędzie dla Twojej placówki

Wizyty w szpitalach mogą budzić obawy i niepewność wśród pacjentów. Budowanie profesjonalnego otoczenia, jakości obsługi klientów oraz wprowadzanie standardów komunikacyjnych na najwyższym poziomie sprawia, że pacjenci odczuwają komfort, bezpieczeństwo i opiekę od pierwszej styczności ze szpitalem.

Obejrzyj wideo, aby dowiedzieć się więcej o systemie Medidesk i o tym, jak może Ci pomóc!

Ilość nowych klientów
16% wzrostu
Nowa wizyta
Masz PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ!

Sprawdź pozytywny wpływ wdrożenia systemu Medidesk do Twojej placówki. Dołącz do grona ponad 600 placówek w całej Polsce, które korzystają już z Medidesk.

Zobacz opinie klientówZobacz demoGroup 6 Copy 2

REFERENCJE

Przeczytaj opinie
naszych zadowolonych klientów

„Z wielkim przekonaniem polecam system Medidesk każdej jednostce szpitalnej, dla której dobro pacjenta i profesjonalna obsługa pacjenta jest najważniejsza.”

Jacenty Drópiewski
(Swissmed, Dyrektor zarządzający)
STATYSTYKI MEDIDESK

Co zyskasz wdrażając
Medidesk do swojego centrum

3 razy więcej
połączeń telefonicznych

…które są bezpośrednim efektem działań marketingowych podjętych w ciągu ostatnich 9 miesięcy

40%
wzrost z oddzwonień

…na nieodebrane połączenia od pacjentów

16%
śr. wzrostu przychodów

…w ciągu pierwszych 3 miesięcy aktywnego użytkowania Medidesk

1m 32s
średni czas

w teście jakości i efektywności pracy rejestracji pod kątem obsługi pacjenta

PRYWATNE I PUBLICZNE SZPITALE

Zobacz jak z Medidesk można kontrolować poziom jakości obsługi pacjentów.

Skontaktuj się z nami przez formularz i skorzystaj z BEZPŁATNEGO audytu pracy rejestracji, aby poznać faktyczny stan działania Twojej placówki już dziś!

Zamów bezpłatną analizę
Skuteczność bez
systemu Medidesk
28%
Jakość Twojej
obsługi z Medidesk
99%