PRYWATNE I PUBLICZNE SZPITALE
Szybkie reagowanie i opieka na najwyższym poziomie z Medidesk
Łatwy i bezpośredni kontakt, spójna komunikacja oraz sprawne przyjmowanie zgłoszeń są przymiotami każdego szpitala niosącego pomoc pacjentom na najwyższym poziomie.
Szybko reagujące szpitale prywatne i publiczne budują profesjonalny wizerunek w oczach pacjentów.
Dobra komunikacja ze szpitalem daje pacjentowi poczucie bezpieczeństwa i opieki.
Już ponad 600 placówek medycznych oraz szpitali prywatnych
i publicznych korzysta z Medidesk
Z Medidesk stworzysz nową
jakość obsługi pacjentów w potrzebie
Szpitale publiczne
Szpitale prywatne
Szpitale specjalistyczne
Szpitale kliniczne
WYBRANE FUNKCJE
Dowiedz się więcej o funkcjach Medidesk,
przydatnych dla Ciebie i Twoich pacjentów
Sprawdzaj ile i które zgłoszenia wymagają obsługi. Zyskaj kompletny wgląd w ruch przychodzący i wychodzący w Twoim centrum zdrowia psychicznego. Przeglądaj zgłoszenia według kryteriów: nieodebrane, odebrane, trwające, oczekujące, zakończone.
Nadawaj odpowiednie statusy i taguj każde połączenie. Statusy wskazują na informacje dotyczące: umówienia, nieumówienia wizyty czy potrzeby kontaktu z pacjentem.
Odbieraj i wykonuj połączenia telefoniczne za pośrednictwem aplikacji Medidesk bez potrzeby posiadania fizycznych aparatów. Wystarczy jedynie komputer lub laptop z zestawem słuchawkowym i mikrofonem.
POZNAJ MEDIDESK
Najefektywniejsze
narzędzie dla Twojej placówki
Wizyty w szpitalach mogą budzić obawy i niepewność wśród pacjentów. Budowanie profesjonalnego otoczenia, jakości obsługi klientów oraz wprowadzanie standardów komunikacyjnych na najwyższym poziomie sprawia, że pacjenci odczuwają komfort, bezpieczeństwo i opiekę od pierwszej styczności ze szpitalem.
Obejrzyj wideo, aby dowiedzieć się więcej o systemie Medidesk i o tym, jak może Ci pomóc!
Sprawdź pozytywny wpływ wdrożenia systemu Medidesk do Twojej placówki. Dołącz do grona ponad 600 placówek w całej Polsce, które korzystają już z Medidesk.
REFERENCJE
Przeczytaj opinie
naszych zadowolonych klientów
Co zyskasz wdrażając
Medidesk do swojego centrum
3 razy więcej
połączeń telefonicznych
…które są bezpośrednim efektem działań marketingowych podjętych w ciągu ostatnich 9 miesięcy
40%
wzrost z oddzwonień
…na nieodebrane połączenia od pacjentów
16%
śr. wzrostu przychodów
…w ciągu pierwszych 3 miesięcy aktywnego użytkowania Medidesk
1m 32s
średni czas
w teście jakości i efektywności pracy rejestracji pod kątem obsługi pacjenta
PRYWATNE I PUBLICZNE SZPITALE
Zobacz jak z Medidesk można kontrolować poziom jakości obsługi pacjentów.
Skontaktuj się z nami przez formularz i skorzystaj z BEZPŁATNEGO audytu pracy rejestracji, aby poznać faktyczny stan działania Twojej placówki już dziś!
systemu Medidesk
obsługi z Medidesk