PRZYCHODNIE POZ

Krótsze kolejki i większy przepływ pacjentów z Medidesk

Obsługuj ruch telefoniczny i efektywnie kontroluj ilość połączeń pacjentów obsługiwanych przez rejestrację Twojej placówki POZ.

Historie klientówZobacz demoGroup 6 Copy 2

Nowa jakość obsługi na jaką zasługują Twoi pacjenci

Skuteczne zarządzanie placówką POZ zmniejsza kolejki do lekarza i zwiększa jakość świadczonych usług

Ponad 600 placówek medycznych i przychodni
POZ codziennie korzysta z Medidesk

DLA KOGO

Skoncentruj się na oferowaniu wysokiej jakości
opieki zdrowotnej, a Medidesk zajmie się resztą

Zakłady opieki zdrowotnej

Gabinety lekarza rodzinnego

Przychodnie lekarskie

Ośrodki zdrowia

WYBRANE FUNKCJE

Poznaj więcej funkcji Medidesk,
stworzonych dla Twojej przychodni

Sprawdzaj ile i które zgłoszenia wymagają obsługi. Zyskaj kompletny wgląd w ruch przychodzący i wychodzący w Twojej placówce POZ. Przeglądaj zgłoszenia według dowolnych kryteriów: nieodebrane, odebrane, trwające, oczekujące, zakończone.

Nadawaj odpowiednie statusy i taguj każde połączenie. Statusy wskazują na informacje dotyczące: umówienia, nieumówienia wizyty czy potrzeby kontaktu z pacjentem.

Odbieraj i wykonuj połączenia telefoniczne za pośrednictwem aplikacji Medidesk bez potrzeby posiadania fizycznych aparatów. Wystarczy jedynie komputer lub laptop z zestawem słuchawkowym i mikrofonem. Łatwa obsługa połączeń z dowolnego miejsca, w którym aktualnie przebywasz.

POZNAJ MEDIDESK

Narzędzie usprawniające Twoją przychodnię POZ jest na wyciągnięcie ręki!

Dzięki Medidesk wprowadzenie precyzyjnych standardów obsługi pacjenta kształtuje wizerunek placówki jako miejsca profesjonalnej i troskliwej opieki. Łatwość kontaktu ułatwia bieżącą komunikację i zapewnia pacjentom dostęp do informacji medycznych. Zwiększaj zaufanie pacjentów do placówki POZ.

Obejrzyj wideo, aby dowiedzieć się więcej o aplikacji Medidesk i o tym, jak może Ci pomóc!

Ilość nowych klientów
16% wzrostu
Nowa wizyta
Masz PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ!

Dowiedz się jakie korzyści przyniesie wdrożenie aplikacji Medidesk do placówki POZ. Dołącz do grona ponad 600 placówek medycznych w całej Polsce, które korzystają już z Medidesk.

Zobacz opinie klientówZobacz demoGroup 6 Copy 2

REFERENCJE

Przeczytaj opinie
naszych zadowolonych klientów

„Kompleksowe wdrożenie, jak również profesjonalna opieka posprzedażowa pozwoliła lepiej zorganizować pracę placówki. Ważnym aspektem jest łatwość obsługi oraz wszechstronność i elastyczność proponowanych rozwiązań.”

Krzysztof Wójtowicz
(Przychodnia Sucholeska, Prezes Zarządu)

„Pomimo tego, że cały czas uczymy się pracy z aplikacją i odkrywamy jej wszystkie funkcjonalności, wiemy, że wdrożenie Medidesku pozwoli nam na jeszcze efektywniejszą obsługę naszych pacjentów.”

Ewa Strawiak
(Centrum medyczne Judyta, Dyrektor)
STATYSTYKI MEDIDESK

Efekty wdrożenia
Medidesk do Twojej placówki

3 razy więcej
połączeń telefonicznych

…które są bezpośrednim efektem działań marketingowych podjętych w ciągu ostatnich 9 miesięcy

40%
wzrost z oddzwonień

…na nieodebrane połączenia od pacjentów

16%
śr. wzrostu przychodów

…w ciągu pierwszych 3 miesięcy aktywnego użytkowania Medidesk

1m 32s
średni czas

w teście jakości i efektywności pracy rejestracji pod kątem obsługi pacjenta

PRZYCHODNIE POZ

Zobacz jak z Medidesk można kontrolować poziom jakości obsługi pacjentów.

Skontaktuj się z nami przez formularz i skorzystaj z BEZPŁATNEGO audytu pracy rejestracji, aby poznać faktyczny stan działania Twojej kliniki już dziś!

Zamów bezpłatną analizę
Skuteczność bez
aplikacji Medidesk
28%
Jakość Twojej
obsługi z Medidesk
99%

BĄDŹ W KONTAKCIE

Masz pytania?
Skontaktuj się!

Skontaktuj się z nami przez formularz i skorzystaj z BEZPŁATNEGO audytu pracy rejestracji, aby poznać faktyczny stan działania Twojej kliniki już dziś!

Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej klinice medycyny estetycznej, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!

Umów się na rozmowęGroup 6 Copy 2

WEBINARY MEDIDESK

Jak zwiększyć
przepływ pacjentów
w POZ?

Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?

  • Skutecznie rozwijaj swoją placówkę
  • Poznaj aktualne trendy obsługi klienta
  • Buduj dobre relacje z pacjentami
  • Wdrażaj procedury, które zwiększą Twoją sprzedaż
Zapisz się