PRZYCHODNIE POZ
Krótsze kolejki i większy przepływ pacjentów z Medidesk
Obsługuj ruch telefoniczny i efektywnie kontroluj ilość połączeń pacjentów obsługiwanych przez rejestrację Twojej placówki POZ.
Nowa jakość obsługi na jaką zasługują Twoi pacjenci
Skuteczne zarządzanie placówką POZ zmniejsza kolejki do lekarza i zwiększa jakość świadczonych usług
Ponad 600 placówek medycznych i przychodni
POZ codziennie korzysta z Medidesk
Skoncentruj się na oferowaniu wysokiej jakości
opieki zdrowotnej, a Medidesk zajmie się resztą
Zakłady opieki zdrowotnej
Gabinety lekarza rodzinnego
Przychodnie lekarskie
Ośrodki zdrowia
WYBRANE FUNKCJE
Poznaj więcej funkcji Medidesk,
stworzonych dla Twojej przychodni
Sprawdzaj ile i które zgłoszenia wymagają obsługi. Zyskaj kompletny wgląd w ruch przychodzący i wychodzący w Twojej placówce POZ. Przeglądaj zgłoszenia według dowolnych kryteriów: nieodebrane, odebrane, trwające, oczekujące, zakończone.
Nadawaj odpowiednie statusy i taguj każde połączenie. Statusy wskazują na informacje dotyczące: umówienia, nieumówienia wizyty czy potrzeby kontaktu z pacjentem.
Odbieraj i wykonuj połączenia telefoniczne za pośrednictwem systemu Medidesk bez potrzeby posiadania fizycznych aparatów. Wystarczy jedynie komputer lub laptop z zestawem słuchawkowym i mikrofonem. Łatwa obsługa połączeń z dowolnego miejsca, w którym aktualnie przebywasz.
POZNAJ MEDIDESK
Narzędzie usprawniające Twoją przychodnię POZ jest na wyciągnięcie ręki!
Dzięki Medidesk wprowadzenie precyzyjnych standardów obsługi pacjenta kształtuje wizerunek placówki jako miejsca profesjonalnej i troskliwej opieki. Łatwość kontaktu ułatwia bieżącą komunikację i zapewnia pacjentom dostęp do informacji medycznych. Zwiększaj zaufanie pacjentów do placówki POZ.
Obejrzyj wideo, aby dowiedzieć się więcej o systemie Medidesk i o tym, jak może Ci pomóc!
Dowiedz się jakie korzyści przyniesie wdrożenie systemu Medidesk do placówki POZ. Dołącz do grona ponad 600 placówek medycznych w całej Polsce, które korzystają już z Medidesk.
REFERENCJE
Przeczytaj opinie
naszych zadowolonych klientów
Efekty wdrożenia
Medidesk do Twojej placówki
3 razy więcej
połączeń telefonicznych
…które są bezpośrednim efektem działań marketingowych podjętych w ciągu ostatnich 9 miesięcy
40%
wzrost z oddzwonień
…na nieodebrane połączenia od pacjentów
16%
śr. wzrostu przychodów
…w ciągu pierwszych 3 miesięcy aktywnego użytkowania Medidesk
1m 32s
średni czas
w teście jakości i efektywności pracy rejestracji pod kątem obsługi pacjenta
PRZYCHODNIE POZ
Zobacz jak z Medidesk można kontrolować poziom jakości obsługi pacjentów.
Skontaktuj się z nami przez formularz i skorzystaj z BEZPŁATNEGO audytu pracy rejestracji, aby poznać faktyczny stan działania Twojej kliniki już dziś!
systemu Medidesk
obsługi z Medidesk