PRZYCHODNIE SPECJALISTYCZNE
Wielospecjalistyczne wyzwania, jedno rozwiązanie
Pomóż swoim pacjentom dostosowując się do ich potrzeb. Wielu pacjentów i indywidualne podejście w wielospecjalistycznej przychodni to rzeczywistość 2.0
Wysoki standard obsługi to kompleksowa opieka i bezpieczeństwo pacjenta.
Zadowoleni pacjenci w profesjonalnym środowisku opieki zdrowotnej dzięki nowym techologiom
Już ponad 600 placówek medycznych
korzysta z funkcjonalności Medidesk
Kompleksowa i spersonalizowana opieka dla Twojej przychodni
Poradnie okulistyczne
Poradnie kardiologiczne
Poradnie neurologiczne
Poradnie laryngologiczne
WYBRANE FUNKCJE
Przekonaj się jakie funkcje Medidesk
są stworzone dla Twojej przychodni
Sprawdzaj ile i które zgłoszenia wymagają obsługi. Przeglądaj i monitoruj historię zgłoszeń. Zyskaj kompletny wgląd w ruch przychodzący i wychodzący w Twojej przychodni. Przeglądaj zgłoszenia według dowolnych kryteriów: nieodebrane, odebrane, trwające, oczekujące, zakończone.
Nadawaj odpowiednie statusy i taguj każde połączenie. Statusy wskazują na informacje dotyczące: umówienia, nieumówienia wizyty czy potrzeby kontaktu z pacjentem.
Odbieraj i wykonuj połączenia telefoniczne za pośrednictwem aplikacji Medidesk bez potrzeby posiadania fizycznych aparatów. Wystarczy jedynie komputer lub laptop z zestawem słuchawkowym i mikrofonem. Łatwa obsługa połączeń z dowolnego miejsca, w którym aktualnie przebywasz.
POZNAJ MEDIDESK
Innowacyjne, wygodne i łatwe
narzędzie dla Twojej placówki
Szybkość umawiania wizyt stanowi fundament działalności placówek wielospecjalistycznych z Medidesk. To buduje ich reputację jako miejsca, w którym pacjent może liczyć na kompleksową i dostosowaną do swoich potrzeb opiekę.
Obejrzyj wideo, aby dowiedzieć się więcej o systemie Medidesk i o tym, jak może Ci pomóc!
Ciekawi Cię jakie korzyści przyniesie wdrożenie systemu Medidesk do Twojej placówki? Dołącz do grona ponad 600 placówek medycznych w całej Polsce, które korzystają już z Medidesk.
REFERENCJE
Przeczytaj opinie
naszych zadowolonych klientów
Co zyskasz wdrażając
Medidesk do swojej przychodni
3 razy więcej
połączeń telefonicznych
…które są bezpośrednim efektem działań marketingowych podjętych w ciągu ostatnich 9 miesięcy
40%
wzrost z oddzwonień
…na nieodebrane połączenia od pacjentów
16%
śr. wzrostu przychodów
…w ciągu pierwszych 3 miesięcy aktywnego użytkowania Medidesk
1m 32s
średni czas
w teście jakości i efektywności pracy rejestracji pod kątem obsługi pacjenta
DLA STOMATOLOGII
Zobacz jak z Medidesk można kontrolować poziom jakości obsługi pacjentów.
Skontaktuj się z nami przez formularz i skorzystaj z BEZPŁATNEGO audytu pracy rejestracji, aby poznać faktyczny stan działania Twojej placówki już dziś!
systemu Medidesk
obsługi z Medidesk