Zamów bezpłatny Audyt Tajemniczego Pacjenta

Sprawdź, gdzie tracisz pacjentów i jak to poprawić!

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Możliwości

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2Bot do odwoływania wizytBot do potwierdzania wizytBot do zamawiania receptBot do rezerwacji wizytBot medycyna pracyBot do ponawiania recept

Telefonia cyfrowa, czyli technologia opierająca się na przesyłaniu głosu przez internet. Jest to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane w codziennej pracy placówek medycznych.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Aplikacja dedykowana placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Chcesz zwiększyć sprzedaż usług medycznych? Chcesz poprawić jakość obsługi pacjenta w swojej placówce? Dowiedz się więcej o szkoleniach Medidesk.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2
Cennik

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Dowiedz się więcejGroup 6 Copy 2

platforma md edu

Konferencja AMOZ

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Webinary

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Szkolenia stacjonarne

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Warsztaty online

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy
Kontakt
icons8-enterZaloguj sięZobacz demo
Zobacz demo

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG
TELEFONII INTERNETOWEJ VoIP

§ 1
Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin określa zasady przenoszenia przydzielonego numeru przy zmianie dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych na podstawie art. 325 ustawy z dnia 12 lipca 2024 roku Prawo komunikacji elektronicznej (Dz.U.2024.1221), zgodnie z którym abonent będący stroną umowy z dostawcą usługi komunikacji głosowej, w której przydzielany jest abonentowi numer z planu numeracji krajowej dla publicznych sieci telekomunikacyjnych, może żądać przy zmianie dostawcy usługi komunikacji głosowej przeniesienia przydzielonego numeru do istniejącej sieci operatora.

2. Określenia użyte w niniejszym regulaminie mają następujące znaczenie:
Medidesk – Medidesk spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Władysława Niegolewskiego 17/2, 01-570 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000659580, NIP: 701-065-95-20, REGON: 366382110,
Abonent – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która zawarła Umowę z Medidesk,
Umowa – umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawarta pomiędzy Abonentem a Medidesk,
Dotychczasowy Dostawca Usług – przedsiębiorca telekomunikacyjny, który świadczy usługi na rzecz Abonenta i od którego Abonent zamierza przenieść numer do Nowego Dostawcy Usług;
Nowy Dostawca Usług – inny niż Medidesk przedsiębiorca telekomunikacyjny, z którym Abonent zamierza zawrzeć umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru, który zamierza przenieść z Medidesk,
Regulamin – niniejszy Regulamin przenoszenia przydzielonego numeru przy zmianie dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych,
Pke – ustawa z dnia 12 lipca 2024 roku Prawo komunikacji elektronicznej (Dz.U.2024.1221)) oraz przepisy wykonawcze do tej ustawy, w szczególności Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 11 grudnia 2018 roku w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telekomunikacyjnych.

§ 2
Zasady postępowania w przypadku wystąpienia o zawarcie umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru

1. Podmiot zainteresowany zawarciem z Medidesk umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru powinien złożyć wniosek na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do Regulaminu.

2. Jednocześnie z wnioskiem, o którym mowa w ust. 1, należy złożyć:
a. Wniosek o rozwiązanie umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru (na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do Regulaminu),
b. oświadczenie o udzieleniu Medidesk pełnomocnictwa do przeprowadzenia czynności związanych z przeniesieniem numeru, w szczególności do wypowiedzenia w imieniu abonenta umowy z Dotychczasowym Dostawcą Usług (na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do Regulaminu),
c. oświadczenie Klienta o świadomości konsekwencji finansowych wynikających z rozwiązania umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z Dotychczasowym Dostawcą Usług oraz oświadczenie o wyborze trybu przeniesienia numeru (na formularzu stanowiącym Załącznik nr 4 do Regulaminu)

3. Wniosek może zostać złożony:
1) w formie pisemnej, poprzez przesłanie oryginałów podpisanych dokumentów na adres określony w § 1 ust. 2;
2) w formie dokumentowej poprzez przesłanie skanów podpisanych dokumentów na adres e-mail: uruchomienia-telco@medidesk.pl

4. We wniosku należy wskazać sposób przesyłania przez Medidesk powiadomień o etapach przeniesienia numeru (telefon, SMS, e-mail, pismo).

5. W przypadku złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 1 oraz dokumentów, o których mowa w ust. 2 w innej formie niż na wzorze udostępnionym przez Medidesk (Załączniki nr 1, 2, 3 i 4 do Regulaminu), w szczególności bez wymaganych danych i oświadczeń, Medidesk zawiadamia o konieczności jego niezwłocznego uzupełnienia wraz z pouczeniem, że jego nieuzupełnienie spowoduje jego pozostawienie bez rozpatrzenia.

6. Medidesk rozpatrzy wniosek w ciągu 3 dni roboczych.

7. Po rozpatrzeniu wniosku wnioskodawca zostanie poinformowany o terminie przeniesienia lub o przyczynie odmowy przeniesienia numeru w sposób wskazany we wniosku.

8. Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia wniosku jest zgodność danych wskazanych przez wnioskodawcę z danymi zarejestrowanymi u Dotychczasowego Dostawcy Usług.

9. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku, Medidesk niezwłocznie zawrze z wnioskodawcą Umowę.

10. Warunkiem zawarcia Umowy jest spełnienie przez wnioskodawcę warunków wynikających z Prawa Telekomunikacyjnego oraz regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych obwiązującego w Medidesk.

11. Przeniesienie numeru nastąpi z dniem rozwiązania umowy z Dotychczasowym Dostawcą Usług i pod warunkiem przekazania przez niego numeru.

12. Odstąpienie Abonenta od Umowy zawartej z Medidesk nie skutkuje automatycznym anulowaniem przeniesienia numeru.

13. Medidesk powiadomi Abonenta o rozpoczęciu świadczenia usług w dniu przeniesienia numeru, jednocześnie potwierdzając Abonentowi na piśmie przeniesienie numeru.

14. Przeniesienie przydzielonego numeru następuje nie później niż w terminie 1 dnia roboczego od uzgodnionego z Klientem dnia rozpoczęcia świadczenia usługi komunikacji głosowej przez Medidesk, wskazanego w umowie o świadczenie usług komunikacji elektronicznej z przeniesieniem przydzielonego numeru. Termin rozpoczęcia świadczenia przez Medidesk usługi komunikacji głosowej powinien być zgodny z terminem rozwiązania umowy z dotychczasowym dostawcą usługi komunikacji głosowej. Procesem przeniesienia numeru kieruje Medidesk.

15. Przeniesienie przydzielonego numeru może spowodować przerwę w świadczeniu usług.

16. W przypadku wyboru przez wnioskodawcę trybu przeniesienia numeru do sieci Medidesk bez zachowania okresu wypowiedzenia lub przed upływem końca okresu wymaganego do skorzystania z warunków promocyjnych wynikającego z umowy z Dotychczasowym Dostawcą Usług, Dotychczasowy Dostawca Usług może żądać od wnioskodawcy zaspokojenia roszczeń wynikających z Pke oraz zawartej z Klientem umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.

17. Za przeniesienie przydzielonego numeru nie pobiera się opłat od Abonenta.

§ 3
Zasady postępowania w przypadku wystąpienia przez Abonenta do Nowego Dostawcy Usług o przeniesienie przydzielonego numeru z sieci Medidesk

1. Abonent zainteresowany przeniesieniem numeru do Nowego Dostawcy Usług powinien wystąpić z wnioskiem o przeniesienie numeru do Nowego Dostawcy Usług.

2. Abonent może zrezygnować z przeniesienia numeru do Nowego Dostawcy Usług w terminie 2 dni przed planowaną datą przeniesienia.

3. W przypadku wyboru przez Abonenta trybu przeniesienia numeru do Nowego Dostawcy Usług bez zachowania okresu wypowiedzenia, Abonent zobowiązany jest do uiszczenia na rzecz Medidesk opłaty w wysokości równej opłacie abonamentowej za okres wypowiedzenia, nie wyższej jednak niż opłata abonamentowa za jeden okres rozliczeniowy powiększonej o karę umowną, o ile taka przysługuje zgodnie z Umową.

4. Przeniesienie przydzielonego numeru następuje nie później niż w terminie 1 dnia roboczego od uzgodnionego z Klientem dnia rozpoczęcia świadczenia usługi komunikacji głosowej przez Nowego Dostawcę Usługi, wskazanego w umowie o świadczenie usług komunikacji elektronicznej z przeniesieniem przydzielonego numeru. Termin rozpoczęcia świadczenia usługi przez Nowego Dostawcę Usługi komunikacji głosowej powinien być zgodny z terminem rozwiązania umowy z dotychczasowym dostawcą usługi komunikacji głosowej. Procesem przeniesienia numeru kieruje Nowy Dostawca Usługi.

§ 4
Postanowienia końcowe

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.04.2025 roku.

2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie postanowienia prawa polskiego, w szczególności Prawa komunikacji elektronicznej, oraz Regulaminu świadczenia usług telefonii internetowej VoIP Medidesk.

3. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Medidesk dostępnej pod adresem https://medidesk.pl/.

4. Medidesk zastrzega sobie prawo zmiany treści Regulaminu. Do umów zawartych przed wejściem w życie nowej treści Regulaminu, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu w brzmieniu z dnia zawarcia Umowy.

5. Regulamin w nowym brzmieniu będzie obowiązywał od momentu publikacji na stronie internetowej Medidesk, z zastrzeżeniem, iż Medidesk zobowiązuje się poinformować Klienta o zmianie treści Regulaminu na co najmniej 14 (słownie: czternaście) dni przed datą jego publikacji na stronie internetowej Medidesk.

6. Klient wyraża zgodę na otrzymywanie informacji dotyczącej zmiany treści Regulaminu, w tym jego treści, za pośrednictwem poczty elektronicznej.

7. Klientowi przysługuje prawo do wypowiedzenia Umowy w przypadku braku akceptacji zmiany treści Regulaminu. Wypowiedzenie umowy powinno być złożone w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia powzięcia informacji przez Klienta o zmianie treści Regulaminu.

8. Opis przebiegu przeniesienia numeru, wszelkie terminy, szczegółowe zasady komunikacji międzyoperatorskiej oraz inne aspekty związane z realizacją przeniesienia numeru określa dokumentacja techniczna systemu pośredniczącego w przenoszeniu numerów o nazwie PLICBD. Dokumentacja systemu PLICBD jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

9. Integralną część Regulaminu stanowią następujące załączniki:

Załącznik nr 1 – Wniosek o potwierdzenie możliwości zawarcia umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru

Załącznik nr 2 – Wniosek o rozwiązanie umowy z Dotychczasowym Dostawcą Usług

Załącznik nr 3 – Pełnomocnictwo

Załącznik nr 4 – Oświadczenie