Dla placówek medycznych

Obieranie połączeń telefonicznych z poziomu komputera

Interfejs internetowy Medidesk umożliwia wykonywanie połączeń za pomocą prostej i intuicyjnej platformy pracy, bez konieczności przełączania się między urządzeniami. Dowiedz się czym jest softphone i zacznij korzystać z kompletnego centrum kontaktowego dzięki telefonomii IP. Łatwo skonfiguruj swojego softphone’a i dzwoń za pomocą z komputera. 

Zobacz demo

Dlaczego warto

Dlaczego warto wdrożyć
formularze kontaktowe?

Centralizacja danych
– zbieraj informacje o pacjentach w jednym miejscu

Kanał kontaktu
– włącz kanał tekstowy między systemem a stroną www

Oszczędność czasu
– automatyzuj procesy administracyjne w podmiocie

Dostępność 24/7 – zapewnij możliwość kontaktu poza godzinami pracy

Personalizacja usług
– dostosuj formularze do swoich potrzeb

Zwiększona wydajność
– u
sprawnij zarządzanie placówką

Dla placówek medycznych

Softphone w Twojej placówce medycznej

Czym jest softphone?

Softphone to oprogramowanie, które umożliwia wykonywanie połączeń za pomocą Internetu. Jest to system, który przekształca komputer w telefon IP z dodatkowymi funkcjami, takimi jak komunikacja natychmiastowa czy kampanie telefoniczne. 

Niezrównane doświadczenie 

Ergonomiczna i łatwa w użyciu, aplikacja internetowa Medidesk zapewni Ci przyjemność z wykonywania połączeń, gdziekolwiek jesteś. Potrzebujesz do tego jedynie połączenia z Internetem. 

Z Twojego komputera

Wykorzystaj swój komputer stacjonarny lub laptop do wykonywania nieograniczonych połączeń telefonicznych przez Internet. Użyj systemu Medidesk z dowolnego sprzętu i dzwoń bez ograniczeń. 

Połączenia telefoniczne w jakości HD

Ciesz się krajowymi i międzynarodowymi połączeniami w jakości HD. System do wykonywania połączeń Medidesk wykorzystuje system, który zapewnia optymalną jakość dźwięku, niwelując niedociągnięcia słabego połączenia internetowego. 

Ilość nowych klientów
16% wzrostu
Nowa wizyta
Z Medidesk, Komunikacja z Pacjentem Staje się Prostsza 

Softphone z Medidesk to więcej niż narzędzie – to sposób na zbudowanie lepszej, bardziej efektywnej i satysfakcjonującej komunikacji z Twoimi pacjentami.

Wybierz Medidesk, aby wzmocnić pozytywne doświadczenia Twoich pacjentów już dziś. 

Softphone lepsze zarządzanie czasem i zasobami

Softphone to system oprogramowania, która umożliwia wykonywanie połączeń bez użycia fizycznego telefonu. Możesz jej używać na urządzeniach z dostępem do internetu, takich jak laptopy i komputery PC, aby wykonywać lub odbierać połączenia przez internet
Chociaż Twoja strona internetowa dostarcza ważnych i przydatnych informacji, niektórzy odwiedzający po prostu chcą porozmawiać z prawdziwą osobą. Właśnie tutaj softphone może pomóc i poprawić doświadczenia klientów.
Medidesk obsługuje funkcję softphone na różnych urządzeniach, w tym na telefonach komórkowych, smartfonach i telefonach stacjonarnych. 
Tak, softphone działa zarówno lokalnie, jak i na całym świecie, eliminując konieczność zgadywania kodów krajowych. 
Jest to również powszechna funkcja w systemach telefonicznych dla firm, i placówki medyczne mogą jej używać do prowadzenia rozmów sprzedażowych i wsparcia pacjenta. To znaczy, że możesz zainstalować oprogramowanie softphone i zintegrować je z Medideskiem, co umożliwia rejestracji bezpośrednie wybieranie numerów potencjalnych klientów. 
Voice over Internet Protocol, znany powszechnie jako VoIP, to system telefoniczny lub technologia, która umożliwia użytkownikom wykonywanie lub odbieranie połączeń przez internet. W przeciwieństwie do analogowych, które używają linii telefonicznych do przesyłania danych, system telefoniczny VoIP przesyła dane przez sieci internetowe. Innymi słowy, jest to kanał telekomunikacyjny działający przez internet. 

Softphone natomiast to program oprogramowania wspierający połączenia VoIP. Jest specjalnie zaprojektowany do prowadzenia rozmów przez internet i działa tylko na urządzeniach z dostępem do internetu. Innymi słowy, softphone działa jako interfejs z wszystkimi wymaganymi funkcjami połączeniowymi, dzięki czemu użytkownicy VoIP mogą dzwonić z komputerów PC, laptopów i urządzeń mobilnych, nie wymagając fizycznego telefonu. 
Jeśli używasz systemu komunikacji VoIP, takiego jak Medidesk, możesz ułatwić pracę swoim agentom wsparcia, aktywując funkcję softphone. Musisz zintegrować swój CRM z systemem komunikacyjnym, aby uzyskać dane dzwoniących. Zespół rejestracji może również korzystać z tej funkcji podczas kontaktowania się z potencjalnymi klientami pozyskanymi z różnych kanałów. 
Tak. Możesz wykonywać i odbierać połączenia komputerowe za pomocą aplikacji softphone. Aby zadzwonić z komputera, używając softphone'a na PC, musisz mieć dostęp do mikrofonu i głośników komputera oraz dobre połączenie internetowe. 
Formularz umożliwia pacjentom pozostawienie swojego kontaktu w celu oczekiwania na zwrotne połączenie od placówki medycznej. Jest to wygodna opcja, szczególnie w przypadku pytań dotyczących wyników badań czy innych informacji, które nie wymagają osobistej wizyty.
Formularz umożliwia pacjentom pozostawienie swojego kontaktu w celu oczekiwania na zwrotne połączenie od placówki medycznej. Jest to wygodna opcja, szczególnie w przypadku pytań dotyczących wyników badań czy innych informacji, które nie wymagają osobistej wizyty.

Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania

Przy prawidłowym użytkowaniu aplikacji Mediesk z poziomu przeglądarki, prędkość połączenia internetowego powinna być nie niższa niż 512 Kb/s. W przypadku podłączenia aparatu telefonicznego, każdy aparat VoIP powinien mieć zapewnioną przepustowość na poziomie powyżej 100 Kb/.

Nie ma potrzeby włączania komputera ponieważ połączenia wykonywane są za pomocą zwykłego analogowego telefonu podłączonego do specjalnego adaptera, tzw. bramki VoIP, która zmienia sygnał analogowy na dane VoIP. W czasie wykonywania połączeń VoIP możliwe jest korzystanie z Internetu.

Jakość połączenia zależna jest od sprzętu oraz szybkości łącza internetowego. Warto zadbać więc o stabilne i szybkie łącze.

Medidesk obsługuje funkcję softphone na różnych urządzeniach, w tym na telefonach komórkowych, smartfonach i telefonach stacjonarnych. 

Tak, softphone działa zarówno lokalnie, jak i na całym świecie, eliminując konieczność zgadywania kodów krajowych. 

Softphone to aplikacja oprogramowania, która umożliwia wykonywanie połączeń bez użycia fizycznego telefonu. Możesz jej używać na urządzeniach z dostępem do internetu, takich jak laptopy i komputery PC, aby wykonywać lub odbierać połączenia przez internet.

Voice over Internet Protocol, znany powszechnie jako VoIP, to system telefoniczny lub technologia, która umożliwia użytkownikom wykonywanie lub odbieranie połączeń przez internet. W przeciwieństwie do analogowych, które używają linii telefonicznych do przesyłania danych, system telefoniczny VoIP przesyła dane przez sieci internetowe. Innymi słowy, jest to kanał telekomunikacyjny działający przez internet.

Softphone natomiast to program oprogramowania wspierający połączenia VoIP. Jest specjalnie zaprojektowany do prowadzenia rozmów przez internet i działa tylko na urządzeniach z dostępem do internetu. Innymi słowy, softphone działa jako interfejs z wszystkimi wymaganymi funkcjami połączeniowymi, dzięki czemu użytkownicy VoIP mogą dzwonić z komputerów PC, laptopów i urządzeń mobilnych, nie wymagając fizycznego telefonu. 

Jeśli używasz systemu komunikacji VoIP, takiego jak Medidesk, możesz ułatwić pracę swoim agentom wsparcia, aktywując funkcję softphone. Musisz zintegrować swój CRM z systemem komunikacyjnym, aby uzyskać dane dzwoniących. Zespół rejestracji może również korzystać z tej funkcji podczas kontaktowania się z potencjalnymi klientami pozyskanymi z różnych kanałów. 

Tak. Możesz wykonywać i odbierać połączenia komputerowe za pomocą aplikacji softphone. Aby zadzwonić z komputera, używając softphone’a na PC, musisz mieć dostęp do mikrofonu i głośników komputera oraz dobre połączenie internetowe. 

Jest to również powszechna funkcja w systemach telefonicznych dla firm, i placówki medyczne mogą jej używać do prowadzenia rozmów sprzedażowych i wsparcia pacjenta. To znaczy, że możesz zainstalować oprogramowanie softphone i zintegrować je z Medideskiem, co umożliwia rejestracji bezpośrednie wybieranie numerów potencjalnych klientów.

Chociaż Twoja strona internetowa dostarcza ważnych i przydatnych informacji, niektórzy odwiedzający po prostu chcą porozmawiać z prawdziwą osobą. Właśnie tutaj softphone może pomóc i poprawić doświadczenia klientów.

Nasza pomoc techniczna jest dostępna dla Ciebie pod numerem telefonu: 22 690 00 70, bądź adresem mail: pomoc@medidesk.pl.