Statusowanie, czyli jak być najlepszą rejestratorką w zespole

Statusowanie, czyli jak być najlepszą rejestratorką w zespole

Aplikacja Medidesk daje pracownikom rejestracji możliwość szybkiego i wygodnego statusowania, czyli przekazywania informacji o tym, jaka jest aktualna sytuacja każdego poszczególnego zgłoszenia od pacjenta. Co warte podkreślenia, każda rejestratorka może wykorzystać tę funkcjonalność do usprawnienia własnej pracy i budowania wizerunku pracownika kompetentnego, zaangażowanego i sumiennego.

Jedną z najważniejszych funkcji aplikacji Medidesk jest statusowanie. Choć w pierwszej chwili termin ten może brzmieć dość obco, to jednak nie jest niczym skomplikowanym. Status to bowiem nic innego, jak informacja o tym, jak zakończyła się dana rozmowa z pacjentem.

Standardowo aplikacja Medidesk ma wgrane trzy podstawowe statusy:

  • UMÓWIONA WIZYTA
  • ZGŁOSZENIE W OBSŁUDZE, czyli wizyta w trakcie umawiania (np. ze względu na konieczność oczekiwania na potwierdzenie lekarza),
  • ZGŁOSZENIE BEZ WIZYTY, czyli wizyta nie została umówiona (np. ze względu na brak wolnych terminów, zbyt wysoką cenę wizyty itp.).

Co ważne, osoby zarządzające placówką mogą zmodyfikować statusy wedle własnych potrzeb, dopasowując je np. do profilu działalności oraz liczby zatrudnionych pracowników. Statusy pozwalają także analizować, które źródła kontaktu są najbardziej efektywne oraz jakie są najczęstsze powody braku umówienia wizyty. Jeśli będą to np. zbyt wysokie ceny, mogą zmodyfikować politykę cenową, choć tu wchodzimy już bardzo mocno w kompetencje menadżerów. Skupimy się przede wszystkim na tym, jakie korzyści niesie statusowanie bezpośrednio dla rejestratorek.

Spokój i dobra organizacja

Na początek warto uświadomić sobie, że statusowania z jednej strony nie ma się co obawiać, bo zapamiętanie kilku statusów oraz sposobów ich oznaczania jest naprawdę dziecinnie proste, a z drugiej strony – czynności tej nie powinno się traktować jak „zła koniecznego”. Pozwala ona bowiem przy minimalnym nakładzie czasu, zachować w rejestracji absolutny porządek – już na pierwszy rzut oka widać, która rozmowa została zakończona, do którego pacjenta trzeba oddzwonić po potwierdzeniu terminu wizyty przez lekarza, gdzie z wizyty zrezygnowano, zmieniono jej termin itp. Dzięki temu rejestratorki mogą zapomnieć o uciążliwym systemie karteczkowym, pospiesznym przekazywaniu sobie informacji między zmianami czy poszukiwaniu w pamięci telefonu numeru pacjenta, do którego trzeba oddzwonić. Wszystkie informacje znajdują się w jednym miejscu, są czytelnie oznaczone i dostępne od razu po zalogowaniu się do aplikacji.

Rejestracja jest zespołem!

Warto pamiętać, że rejestratorki w placówce medycznej są zespołem i choć oczywiście podlegają indywidualnej ocenie jako pracownice, to jednak ich odpowiedzialność za osiągane wyniki – w tym przypadku liczbę umówionych wizyt – jest w dużej mierze wspólna.

Prawidłowe i rzetelne statusowanie:

  • pomaga osiągać cele wyznaczane przez osoby zarządzające placówką, a to może pozytywnie wpłynąć np. na poziom wynagrodzenia poprzez premie czy podwyżki;

  • pomaga w pracy innym członkom zespołu, a dobra atmosfera w miejscu pracy jest bardzo ważna (warto wychodzić z założenia, że każdy chciałby zaczynać dzień wiedząc, że poprzedniczka zostawiła wszystkie statusy zgodnie z rzeczywistością – przekazujmy więc współpracownikom zmianę w takiej formie, w jakiej chcielibyśmy ją otrzymać);

  • buduje nasz wizerunek jako pracownika odpowiedzialnego, zaangażowanego i rzetelnego.

Podsumowując – co wynika z funkcji statusowania w aplikacji Medidesk dla rejestratorki? Właściwie w pełni automatyczne doskonałe zorganizowanie pracy! Dodatkowa korzyść to także zminimalizowanie stresu i nerwów, które mogą towarzyszyć np. zagubieniu kartki z informacjami od koleżanki z poprzedniej zmiany albo temu, że brakuje czasu, by z nią spokojnie porozmawiać. Praca staje się spokojniejsza, a przez to bardziej sprawna i efektywna.

Zobacz już teraz w jaki sposób poprawić jakość obsługi!

Autor: Redakcja
|
Dodano: 10 września 2018

Powiązane posty

Ręce podczas pracy na laptopie, dookoła ikony mediów społecznościowych.

Działania marketingowe placówek medycznych w okresie epidemii – nowe tematy webinarów!

W wyniku epidemii koronawirusa funkcjonowanie wielu placówek medycznych, poradni specjalistycznych, szpitali czy zakładów rehabilitacyjnych zostało mocno ograniczone. Część świadczonych usług została całkowicie wstrzymana, a wiele było realizowanych wyłącznie w formie telekonsultacji.
Autor: Redakcja
|
2020-06-01
Starsza kobieta podczas telekonsultacji.

Jak zachęcić seniorów do korzystania z telekonsultacji?

Obecnie coraz więcej przychodni udostępnia możliwość odbycia wizyty u lekarza w formie telekonsultacji lub videorozmowy. Taka usługa jest pomyślana również z myślą o osobach starszych. Te jednak czasem mają opory przed umówieniem się na taką wizytę. Dlaczego tak się dzieje? Jak zachęcić seniorów do skorzystania z takiej telekonsutacji?
Autor: Redakcja
|
2020-05-28
Contact
Wypróbuj Medidesk
Bezpłatnie przez 14 dni!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie.


* pola wymagane

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Zostaw numer,
oddzwonimy!
Zapytaj o wycenę







Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

* pola wymagane