Dynamiczne zmiany na rynku pracy wymagają od przyszłych kandydatów do pracy wysokich aspiracji i nieustannego rozwoju. Wiedza teoretyczna nabyta podczas studiów to wartość sama w sobie jednak to umiejętność jej wykorzystania w określonych sytuacjach zawodowych ma dzisiaj największe znaczenie.
Dla każdego pracodawcy doświadczenie w zawodzie przyszłego kandydata do pracy ma ogromne znaczenie dlatego tak ważne jest wczesne podjęcie kroków zmierzających do poszerzania swojej uczelnianej wiedzy i wykorzystywania jej do realizacji praktycznych projektów.
Zdobądź doświadczenie zawodowe, które pozwoli Ci prościej i szybciej wystartować jako atrakcyjny kandydat na rynku pracy.
Medidesk wychodząc naprzeciw ambitnym, młodym ludziom, oferuje możliwość odbycia programów stażowych w wybranych działach firmy.
Szukamy ludzi z inicjatywą i chęcią zdobywania nowych doświadczeń. Co oferujemy?
Program stażowy w Medidesk składa się z 2 etapów:
Etap 1 Staż bezpłatny
Czas trwania: minimum miesiąc
Obejmuje (szkolenia ogólne, wdrażanie, opieka):
- Jednomiesięczne intensywne szkolenia w siedzibie firmy w Warszawie
- Zapoznanie stażysty z pracą w poszczególnych działach firmy
- Wdrażanie stażysty do wybranego działu
- Realizowanie zadań wewnątrz działowych
- Staże zakończone certyfikatem potwierdzającym odbycie szkoleń w danym zakresie
- Raport z miesięcznych dokonań stażysty
- Staż bezpłatny
Etap 2 Staż płatny
Czas trwania: 3 – 6 msc.
Obejmuje (szkolenie specjalistyczne, praca samodzielna w wybranych projektach):
- Dla wybranych osób z I etapu propozycja podjęcia dalszej współpracy z Medidesk
- Płatne staże przeprowadzane zdalnie lub w siedzibie firmy na Warszawskim Żoliborzu
- Specjalistyczne szkolenia w danym dziale serwisu
- Możliwość podjęcia współpracy w formie umowy zlecenie lub umowy o pracę (po odbyciu płatnego miesięcznego okresu próbnego)
Działy stażowe Medidesk
Zweryfikuj swoje wyobrażenie o pracy i zakres obowiązków na danym stanowisku w 5 działach naszej firmy. Zapraszamy do działów:
Marketingu
- Poznanie środowiska pracy w firmie działającej w branży medycznej, w modelu SaaS.
- Umożliwienie nabycia praktycznych umiejętności przydatnych w przyszłej pracy zawodowej: organizacji miejsca i czasu pracy, współdziałania w zespole, pracy indywidualnej, rozwiązywania problemów, kontaktów interpersonalnych.
- Stworzenie możliwości poznania technicznych aspektów pracy na danym stanowisku oraz umożliwienie zapoznanie się z funkcjonowaniem działu Data Quality oraz firmy jako całości.
Wdrożeń
- Zdobycie wiedzy zakresu protokołu SIP.
- Zdobycie wiedzy technicznej w zakresie systemów contact center (IVR, systemów nagrywania rozmów, systemów dialerowych, raportowych).
- Zaznajomienie z rynkiem usług telekomunikacyjnych, głosowych, w tym usług opartych o SIP Trunk, stacjonarnych i komórkowych, usług operatorskich transmisji danych.
Sprzedaży (Sales B2B)
- Zdobycie wiedzy w zakresie procesu sprzedażowego w segmencie B2B (od znalezienia potencjalnego klienta po podpisanie umowy).
- Zdobycie umiejętności obsługi klienta B2B i utrzymywania relacji biznesowej,
- Tworzenie materiałów marketingowych zgodnych z identyfikacją wizualną firmy, obsługi CRM oraz rozwinięcie kompetencji interpersonalnych i narzędziowych
Sprzedaży (Presales)
- Zapoznanie się z podstawowymi funkcjonalnościami jednego z najbardziej popularnych CRM.
- Zapoznanie się z procesem przyczynowo – skutkowym (client journey) począwszy od działa marketingowych a kończąc na sprzedaży.
- Zdobycie umiejętności wykonywania powierzonych zadań w określonym czasie (jak wykonywane przez Ciebie zadania mają wpływ na inne zespoły)
- Zapoznanie się z zasadami rozmów przedsprzedażowych (generowanie leadów)
- Dowiesz się czym jest: lead, nurturing, lead magnet, qualification, sales pipline zarządzania swoim czasem, koordynacja własnych zadań i dnia pracy D6
Administracji
- Poznanie podstaw, statusu prawnego, zadań oraz specyfiki działalności Spółki.
- Poznanie zasad organizacji pracy, struktury organizacyjnej Spółki i jego specyfiki.
- Zapoznanie się z obiegiem dokumentów i podstawowych procedur podejmowania decyzji.
- Doskonalenie umiejętności pracy zespołowej, efektywnego wykorzystania czasu pracy, odpowiedzialności za wykonanie powierzonych zadań.
- Zapoznanie się z zasadami właściwej obsługi interesantów oraz bezpośrednią lub pośrednią obsługą klienta.
- Przygotowywanie projektów dokumentów, np. odpowiedzi na zapytania prawne.
- Tworzenie formularzy danych, zestawień i raportów na użytek Spółki.
Nie możesz się zdecydować? Zobacz przykładowy zakres obowiązków w każdym z powyższy działów.
Marketing/PR
Jakość i spójność tym muszą się charakteryzować Twoje działania w marketingu. W tym dziale będziesz zarządzał bazą danych naszych potencjalnych klientów, weryfikował dane w bazie i CRM według wytycznych. Do Twoich obowiązków będzie należało także tworzenie rekordów potencjalnych klientów oraz wsparcie działu Data Quality. Na co dzień będziesz najbliżej współpracował z działem sales i presales.
Wdrożenia
Nadzór nad realizacją inwestycji u klienta oraz weryfikacja poprawności wykonanych instalacji to zadanie dla Ciebie we wdrożeniach. W tym dziale zmierzysz się z bieżącą obsługą awarii dla usług VoIP oraz będziesz współpracował z operatorami telekomunikacyjnymi. Dodatkowo przeprowadzisz testy akecptacyjne z klientem oraz przygotujesz potrzebną dokumentację podwykonawczą.
Dział Sprzedaży (Sales B2B)
Do Twoich obowiązków będzie należało wyszukiwanie potencjalnych partnerów, tworzenie i uzupełnianie bazy oraz wprowadzanie nowych rekordów do CRM. Dodatkowo będziesz odpowiadał za potwierdzanie spotkań i kompleksową obsługę nowego partnera od wstępnego przeszkolenia po tworzenie umów i koordynowanie obiegu dokumentów.
Dział Sprzedaży (Presales)
Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi, to ten dział jest właśnie dla Ciebie. Oprócz zarządzania bazą potencjalnych klientów i wyszukiwania informacji na zamówienie klienta to właśnie do Ciebie będzie należało telefoniczne prowadzenie rozmów z potencjalnym klientami, w celu zaproszenia ich na spotkanie. Dodatkowo nauczysz się różnicować podmioty medyczne pod względem różnych kryteriów.
Administracja
Zadbaj o to, aby nigdy nie zabrakło świeżej kawy w firmie oraz pensja wpływała zawsze na czas. Weryfikuj i kompletuj potrzebne dokumenty oraz koordynuj ich obieg, nadzoruj cały przebieg procesów rekrutacyjnych zachodzących w firmie oraz na bieżąco współpracuj z każdym działem w Medidesk.