DLA STOMATOLOGII

Zarządzaj kliniką stomatologiczną i jej zasobami

Uporządkuj ruch telefoniczny i w łatwy sposób kontroluj ilość połączeń telefonicznych dziennie obsługiwanych przez rejestrację Twojej kliniki stomatologicznej.

Historie klientówZobacz demoGroup 6 Copy 2

Liczba wizyt znacznie wzrosła!

Zarządzanie kliniką nigdy nie było łatwiejsze.

Ponad 600 placówek medycznych
i stomatologicznych korzysta już z Medidesk

DLA KOGO

Medidesk to idealne rozwiązanie
dla klinik stomatologicznych takich jak

Prywatne kliniki dentystyczne

Poradnie
dentystyczne

Klikniki
implantologiczne

Pracownie radiologii stomatologicznej

WYBRANE FUNKCJE

Dowiedz się więcej o funkcjach Medidesk,
przydatnych dla Twojej kliniki stomatologicznej

Sprawdzaj ile i które zgłoszenia wymagają obsługi. Przeglądaj i monitoruj historię zgłoszeń. Zyskaj kompletny wgląd w ruch przychodzący i wychodzący w Twojej klinice medycyny estetycznej. Przeglądaj zgłoszenia według dowolnych kryteriów: nieodebrane, odebrane, trwające, oczekujące, zakończone.

Nadawaj odpowiednie statusy i taguj każde połączenie. Statusy wskazują na informacje dotyczące: umówienia, nieumówienia wizyty czy potrzeby kontaktu z pacjentem.

Odbieraj i wykonuj połączenia telefoniczne za pośrednictwem aplikacji Medidesk bez potrzeby posiadania fizycznych aparatów. Wystarczy jedynie komputer lub laptop z zestawem słuchawkowym i mikrofonem. Łatwa obsługa połączeń z dowolnego miejsca, w którym aktualnie przebywasz.

POZNAJ MEDIDESK

Innowacyjne i kompleksowe
narzędzie dla Twojej kliniki stomatologicznej

Medidesk to profesjonalne narzędzie monitoringu oraz analityki połączeń telefonicznych, wskaźników biznesowych i kanałów marketingowych. Medidesk to mądre zarządzanie kliniką stomatologiczną.

Obejrzyj wideo, aby dowiedzieć się więcej o systemie Medidesk i o tym, jak może Ci pomóc!

Ilość nowych klientów
16% wzrostu
Nowa wizyta
Masz PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ!

Sprawdź jakie korzyści przyniesie wdrożenie systemu Medidesk do Twojej kliniki. Dołącz do grona ponad 600 placówek medycznych w całej Polsce, które korzystają już z Medidesk.

Zobacz opinie klientówZobacz demoGroup 6 Copy 2

REFERENCJE

Przeczytaj opinie
naszych zadowolonych klientów

„Jednym z najważniejszych aspektów korzystania z systemu Medidesk, była dla nas możliwość rozpoznania pacjenta – tego już umówionego lub tego, który pierwszy raz próbuje się z nami skontaktować i umówić na wizytę. Oddzwonienie do pacjenta jest banalnie proste i system motywuje rejestrację do wykonania tego działania. Poprzez funkcję rozpoznawania stałego pacjenta, możemy lepiej przygotować się do rozmowy i np. zwrócić się do niego po imieniu na przywitanie.”

Agata Ostrzycka
(Dental Clinic Józefów, Manager)

„W firmie Medidesk urzekło mnie to, że poza samym systemem firma dostarcza usługi consultingowe opierające się na wieloletnim doświadczeniu w branży medycznej. Z systemu korzystamy od 2018 roku, a do dzisiaj zespół ekspertów Medidesk jest z nami w stałym kontakcie przedstawiając
aktualne statystyki oraz wyniki analizy tajemniczego pacjenta, Jest to merytoryczny materiał zarówno dla nas – właścicieli, jak i dla zespołu naszej rejestracji.”

Agata Dąbrowska
(Dentis Stomatologia, Współwłaściciel)

„Zastosowanie Medidesk naprawdę umożliwia nam efektywniejsze monitorowanie źródeł, z których pozyskujemy naszych pacjentów. Funkcja odzyskiwania połączeń jest również niezwykle przydatna, a potwierdzanie wizyt pomaga nam usprawnić nasze działania. Dzięki optymalizacji naszych kampanii marketingowych, w naszych placówkach obserwujemy wzrost liczby pacjentów. Medidesk rzeczywiście przyczynia się do większej efektywności naszej pracy.”

Grzegorz Żurakowski
(Tulident)

„Główną zaletą Medidesk jest łatwość obsługi. Nie trzeba poświęcać dużo czasu na wdrożenie się, bo system sam w sobie jest intuicyjna. Gdy występują kłopoty, serwis bardzo szybko reaguje i wspiera zespół rejestracji. Natychmiast lokalizuje i neutralizuje problem, dzięki czemu korzystanie z systemu odbywa się bezawaryjnie, co w tej branży nie jest takie oczywiste. Dodatkowo zbiera kluczowe statystyki, które odzwierciedlają efektywność pracy zespołu.”

Aleksandra Teślak
(Projekt uśmiech)
STATYSTYKI MEDIDESK

Co zyskasz wdrażając
Medidesk do swojej kliniki

3 razy więcej
połączeń telefonicznych

…które są bezpośrednim efektem działań marketingowych podjętych w ciągu ostatnich 9 miesięcy

40%
wzrost z oddzwonień

…na nieodebrane połączenia od pacjentów

16%
śr. wzrostu przychodów

…w ciągu pierwszych 3 miesięcy aktywnego użytkowania Medidesk

1m 32s
średni czas

w teście jakości i efektywności pracy rejestracji pod kątem obsługi pacjenta

DLA STOMATOLOGII

Zobacz jak z Medidesk można kontrolować poziom jakości obsługi pacjentów.

Skontaktuj się z nami przez formularz i skorzystaj z BEZPŁATNEGO audytu pracy rejestracji, aby poznać faktyczny stan działania Twojej kliniki już dziś!

Zamów bezpłatną analizę
Skuteczność bez
systemu Medidesk
28%
Jakość Twojej
obsługi z Medidesk
99%