Aby każdy użytkownik aplikacji miał możliwość monitorowania statusu swojego zgłoszenia, potrzebny nam będzie jego adres e-mail, który przypiszemy jako indywidualny kontakt użytkownika.
W przypadku wysłania do nas zgłoszenia, na ten podany adres e-mail użytkownik otrzyma odpowiedź i informacje o statusie działań w zgłoszonej sprawie.
Komunikat po zalogowaniu
Od kilku dni na etapie logowania do aplikacji Medidesk, system prosi każdego użytkownika o podanie adresu e-mail w formularzu. Ważne, aby adres e-mail każdego z użytkowników w placówce znajdował się w jej domenie (np. j.kowalski@nazwaplacowki.pl). Ułatwi nam to weryfikację zgłoszonych problemów i przyspieszy proces rozwiązywania problemów.
Bez podania adresu e-mail, funkcjonalność zgłoszeniowa w aplikacji nie będzie dostępna dla danego użytkownika. Adres e-mail można zmieniać z bezpośrednio z poziomu aplikacji w ustawieniach. Dodatkowo informujemy, że od 1 stycznia 2021 podanie adresu e-mail użytkownika, będzie wymagane dla każdego konta.
Samodzielna zmiana hasła przez użytkownika
Dodatkową korzyścią wprowadzenia indywidualnego adresu e-mail użytkownika, jest samodzielna zmiana hasła do aplikacji Medidesk w przypadku jego wygaśnięcia czy zapomnienia. Dzięki temu przyspieszamy proces odzyskiwania dostępu do konta zarówno dla pracownika rejestracji jak i managera w Medidesk.
W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z naszym zespołem Obsługi Klienta korzystając z poniższych danych.
e-mail: pomoc@medidesk.pl
tel.: 22 250 08 50
BĄDŹ W KONTAKCIE
Masz pytania?
Skontaktuj się!
Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.
Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!
WEBINARY MEDIDESK
Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?
Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?