Widok listy

Usprawniamy kontakt z działem Obsługi Klienta Medidesk

Aby każdy użytkownik aplikacji miał możliwość monitorowania statusu swojego zgłoszenia, potrzebny nam będzie jego adres e-mail, który przypiszemy jako indywidualny kontakt użytkownika.

W przypadku wysłania do nas zgłoszenia, na ten podany adres e-mail użytkownik otrzyma odpowiedź i informacje o statusie działań w zgłoszonej sprawie.

Komunikat po zalogowaniu

Od kilku dni na etapie logowania do aplikacji Medidesk, system prosi każdego użytkownika o podanie adresu e-mail w formularzu. Ważne, aby adres e-mail każdego z użytkowników w placówce znajdował się w jej domenie (np. j.kowalski@nazwaplacowki.pl). Ułatwi nam to weryfikację zgłoszonych problemów i przyspieszy proces rozwiązywania problemów.

Bez podania adresu e-mail, funkcjonalność zgłoszeniowa w aplikacji nie będzie dostępna dla danego użytkownika. Adres e-mail można zmieniać z bezpośrednio z poziomu aplikacji w ustawieniach. Dodatkowo informujemy, że od 1 stycznia 2021 podanie adresu e-mail użytkownika, będzie wymagane dla każdego konta.

Samodzielna zmiana hasła przez użytkownika

Dodatkową korzyścią wprowadzenia indywidualnego adresu e-mail użytkownika, jest samodzielna zmiana hasła do aplikacji Medidesk w przypadku jego wygaśnięcia czy zapomnienia. Dzięki temu przyspieszamy proces odzyskiwania dostępu do konta zarówno dla pracownika rejestracji jak i managera w Medidesk.

W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z naszym zespołem Obsługi Klienta korzystając z poniższych danych.

e-mail: pomoc@medidesk.pl
tel.: 22 250 08 50

BĄDŹ W KONTAKCIE

Masz pytania?
Skontaktuj się!

Już ponad 600 placówek medycznych udoskonala swoje usługi i zwiększa swoje zarobki z Medidesk.

Jeśli nadal zastanawiasz się, czy Medidesk sprawdzi się w Twojej placówce, umów się na rozmowę z naszym ekspertem!

Umów się na rozmowęGroup 6 Copy 2

WEBINARY MEDIDESK

Jak zwiększyć
przychody placówki medycznej?

Co byś zrobił, gdybyśmy powiedzieli Ci, że możesz znacząco zwiększyć zarobki swojej kliniki, wprowadzając tylko kilka prostych zmian?

  • Skutecznie rozwijaj swoją placówkę
  • Poznaj aktualne trendy obsługi klienta
  • Buduj dobre relacje z pacjentami
  • Wdrażaj procedury, które zwiększą Twoją sprzedaż
Zapisz się